Trouwen in het buitenland
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Trouwen in het buitenland
Hallo,
Mijn man en ik zijn hier in Nederland getrouwd op het gemeentehuis. Nu is dat een niet zo fijne ceremonie geweest omdat we een hork van een trouwambtenaar hadden. Nu zouden we over 2 jaar onze belofte opnieuw willen doen maar dan in het buitenland ws Griekenland. Wie zijn er in het buitenland ook getrouwd? Wat komt er allemaal bij kijken. We zouden alleen onze kindjes erbij willen. Graag hoor ik ervaringen en tiliefs liesje
Mijn man en ik zijn hier in Nederland getrouwd op het gemeentehuis. Nu is dat een niet zo fijne ceremonie geweest omdat we een hork van een trouwambtenaar hadden. Nu zouden we over 2 jaar onze belofte opnieuw willen doen maar dan in het buitenland ws Griekenland. Wie zijn er in het buitenland ook getrouwd? Wat komt er allemaal bij kijken. We zouden alleen onze kindjes erbij willen. Graag hoor ik ervaringen en tiliefs liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Trouwen in het buitenland
Aziraphale (schrijf ik het zo goed ) is onlangs in het buitenland getrouwd. Misschien haar pb'en voor ervaringen? Ik geloof dat het bij haar echt super was verlopen.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Ja! Wij zijn vorige maand in Griekenland getrouwd, gewoon met z'n tweeën dus zinder familie. Wij zijn wel echt officieel getrouwd, dus ook met alle documenten regelen etc. Het is ons ontzettend goed bevallen! Wij zijn via de Griekse Bruiloft getrouwd. Kan ik je echt aanraden Wat wil je allemaal weten?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Dingen waar ik op moet letten. Maar ik zal eens googlen op griekse bruiloft
Bedankt voor de tip
Liefs liesje
Bedankt voor de tip
Liefs liesje
liesje- Prater
Dingen waar je op moet letten is een nogal ruim begrip
Bij de Griekse Bruiloft heb je sowieso een oriënterend gesprek, vrijblijvend. Daarin wordt heel snel duidelijk hoe alles in z'n werk gaat.
Bij de Griekse Bruiloft heb je sowieso een oriënterend gesprek, vrijblijvend. Daarin wordt heel snel duidelijk hoe alles in z'n werk gaat.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Oke ik zal als ik thuis ben eens googlen op de tip die je gaf
liesje- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwen in het buitenland
» Trouwen in het buitenland, getuigen nodig?
» Huwelijk geldig indien trouwen buitenland?
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Trouwen in het buitenland, getuigen nodig?
» Huwelijk geldig indien trouwen buitenland?
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: