Trouwen in het buitenland
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Trouwen in het buitenland
Is hier iemand getrouwd in het buitenland?
Waar moet je allemaal rekening meehouden?
En wat is een aanrader voor een mooie plek? Het liefst niet te ver weg
Waar moet je allemaal rekening meehouden?
En wat is een aanrader voor een mooie plek? Het liefst niet te ver weg
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Re: Trouwen in het buitenland
Ik ben in Venetie getrouwd, echt geweldig!!
Wij zijn met een groep van 25 een weekje in Italie geweest, net buiten Venetie omdat de kosten voor verblijf in Venetie erg hoog zijn. En op de dag zelf hadden we een prive bus geregeld die ons naar de jachthaven bracht waar een prive boot klaar stond om ons naar Venetie te brengen, daar hebben we dan de dag doorgebracht. Een echte absolute aanrader!!
Wat ik je adviseer is om een bedrijf in te schakelen als je dit echt wilt, want je kan zelf wel het verblijf en dingen regelen maar qua papier werk is het een hele uitdaging, en als je 1 stempel niet hebt dan is het niet rechtsgeldig in Nederland, en dat wil je absoluut niet..
Wij hebben world wide weddings (www.worldwideweddings.nl) alles laten doen voor ons, en geef ze een dikke 10!
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust
Wij zijn met een groep van 25 een weekje in Italie geweest, net buiten Venetie omdat de kosten voor verblijf in Venetie erg hoog zijn. En op de dag zelf hadden we een prive bus geregeld die ons naar de jachthaven bracht waar een prive boot klaar stond om ons naar Venetie te brengen, daar hebben we dan de dag doorgebracht. Een echte absolute aanrader!!
Wat ik je adviseer is om een bedrijf in te schakelen als je dit echt wilt, want je kan zelf wel het verblijf en dingen regelen maar qua papier werk is het een hele uitdaging, en als je 1 stempel niet hebt dan is het niet rechtsgeldig in Nederland, en dat wil je absoluut niet..
Wij hebben world wide weddings (www.worldwideweddings.nl) alles laten doen voor ons, en geef ze een dikke 10!
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn in Canada getrouwd omdat we hier nu wonen.
Waar je rekening mee moet houden ligt denk ik aan de locatie en wat voor bruiloft je wilt.
Wel moet ( nou ja het is aan te raden) je je huwelijk in laten schrijven in Nederland. Je moet dus uitzoeken hoe die procedure werkt voor het land waar jij gaat trouwen. Wij moeten onze huwelijks akte eerst naar Toronto sturen om daar stempels te krijgen van de Canadese overheid. Dan moeten we hier naar de Nederlandse ambassade voor nog meer stempels en dan kan het huwelijk in Nederland ingeschreven worden. Maar als je zo'n bedrijf gebruikt zullen ze dat allemaal wel voor je regelen.
Waar je rekening mee moet houden ligt denk ik aan de locatie en wat voor bruiloft je wilt.
Wel moet ( nou ja het is aan te raden) je je huwelijk in laten schrijven in Nederland. Je moet dus uitzoeken hoe die procedure werkt voor het land waar jij gaat trouwen. Wij moeten onze huwelijks akte eerst naar Toronto sturen om daar stempels te krijgen van de Canadese overheid. Dan moeten we hier naar de Nederlandse ambassade voor nog meer stempels en dan kan het huwelijk in Nederland ingeschreven worden. Maar als je zo'n bedrijf gebruikt zullen ze dat allemaal wel voor je regelen.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
wij hebben hier ook voor gekeken maar het uiteindelijk niet gedaan (mijn vriend wilde toch liever in NL en die prijzen!! tenminste als je verweg wil)
als je googeld kom je een heleboel bureaus tegen die je hierbij kunnen helpen.Dit werd ons ook bij de gemeente wel geadviseerd ivm al die papieren.
als je googeld kom je een heleboel bureaus tegen die je hierbij kunnen helpen.Dit werd ons ook bij de gemeente wel geadviseerd ivm al die papieren.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
jaaaa wij willen ook in Italie trouwen. Heb de locatie al op het oog ;-)
Als de tijd daar is, neem ik wel een weddingplanner. Holladn International heeft wedding unlimited! kan je een soort van pakket kopen zeg maar, en er zijn verschillende uitgebreidere.
je papieren etc worden dan geregeld , en maar net wat je erbij wilt, fotograaf, lokatie etc.
heb al vaak op sites zitten wegdromen! ga meelezen hier ;-)
Als de tijd daar is, neem ik wel een weddingplanner. Holladn International heeft wedding unlimited! kan je een soort van pakket kopen zeg maar, en er zijn verschillende uitgebreidere.
je papieren etc worden dan geregeld , en maar net wat je erbij wilt, fotograaf, lokatie etc.
heb al vaak op sites zitten wegdromen! ga meelezen hier ;-)
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Dank je voor jullie reacties!
Misschien een brutale vraag hoor, maar wat zijn de kosten ongeveer van het trouwen in het buiteland?
Op de sites kan ik het niet vinden, daarvoor moet je bellen.
Misschien een brutale vraag hoor, maar wat zijn de kosten ongeveer van het trouwen in het buiteland?
Op de sites kan ik het niet vinden, daarvoor moet je bellen.
meisje- Prater
wij hadden gekeen voor seyschellen en dat was 3400 euro pp de rest van de mailtjes over andere locaties heb ik niet meer maar dat was wel goedkoper hoor!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Wij zouden graag in Europa willen trouwen.
Zat zelf te denken aan Italie of Griekenland.
Zat zelf te denken aan Italie of Griekenland.
meisje- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwen in het buitenland
» Trouwen in het buitenland, getuigen nodig?
» Huwelijk geldig indien trouwen buitenland?
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Trouwen in het buitenland, getuigen nodig?
» Huwelijk geldig indien trouwen buitenland?
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: