Kind heel vroeg wakker
+17
Printje
kwak
PiP
Manderijn
Niene
Annemie
xxjojootjexx
Laurientje
Linda
SarahKey
Silke
Pink!
Aoi
Sanne
meisjesmama
maiadebij
Aagje!
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kind heel vroeg wakker
Toch zou ik t is proberen, hier staat een uitleg http://www.sleepsisters.com/bedtimes-by-age/
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Hier ligt hij er altijd al tussen 18.30 en 19.00 uur in... Dus eerder naar bed is geen idee..
Wel slaapt hij nog altijd smiddags anders trekt hij de dag niet, maar ook het middag dutje hebben we al eens twee weken niet gedaan en nog was hij altijd nog zo vroeg wakker..
Wel slaapt hij nog altijd smiddags anders trekt hij de dag niet, maar ook het middag dutje hebben we al eens twee weken niet gedaan en nog was hij altijd nog zo vroeg wakker..
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Eerder naar bed is hier ook geen optie, hij gaat nu al tussen 18.30 uur en 19.00 uur. Mijn zoon slaapt al meer dan een jaar niet meer tussen de middag, dus dat is het ook niet. Hij is wel altijd moe aan het einde van de dag, maar dat is natuurlijk niet gek als je al zo vroeg wakker bent.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Hier mogen ze er voor zeven uur gewoon niet uit. Ik ga echt no way om zes uur of eerder al naar beneden. Ze moeten in bed blijven en r dus stil zijn tot zeven uur en we hem halen oid
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Dat wat printje zegt wil ik ook in gaan voeren zodra we verhuisd zijn.. Nu slapen we wegens ruimtegebrek op 1 kamer,dus kruipt ze zodra ze wakker is uit haar bed zo de mijne in...
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Oh het is zo vermoeiend.. m'n zoontje is dan wel een stuk jonger dan jouw kindje (1jaar en 2 mnd) maar hij heeft ook periodes dat hij elke ochtend om 5.30 wakker is. Wéken achter elkaar. knettergek word ik er van. Hij ligt keurig om 19h in z'n nestje
Hij slaapt nu nog bij ons op de kamer, over een maand gaan we verhuizen en krijgt hij een eigen kamertje. ik hoop dat m'n leven dan mooier wordt.
Hij slaapt nu nog bij ons op de kamer, over een maand gaan we verhuizen en krijgt hij een eigen kamertje. ik hoop dat m'n leven dan mooier wordt.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
L komt zelf uit zn kamer om te kijken of ik (en nooit papa!) al wakker ben. Ik hou me altijd slapende. Dan gaat hij met Pepijn spelen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik hou me ook vaak slapende. Ik vind het altijd frapant dat zodra ze een stap buiten haar bed zet, dat ik dan wakker word. Lekker handig dat je dat er bij krijgt. Ik zeg dan wel eens tegen haar dat ik wel had gezien dat ze al bij me was geweest, en dan is ze helemaal ondersteboven van het feit dat ik iets kan zien als ik slaap. Knappe moeder heeft ze. haha
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Darius, dat is wel lief, dat 'ie jou 'laat' slapen. Hier is dat niet het geval. Ik kan doen alsof ik slaap, maar er wordt net zo lang aan me getrokken of tegen me gepraat tot ik reageer.
Oh nee wacht, vanmorgen kwam N. in haar wandeltocht van haar slaapkamer naar onze slaapkamer mijn oogschaduw palette tegen. Ze heeft zichzelf eerst even opgemaakt voor ze ons wakker kwam maken. Was te verwachten, ik vond haar al verdacht stil in de tussentijd. Aangezien ik half wakker was had ik er geen erg in
Oh nee wacht, vanmorgen kwam N. in haar wandeltocht van haar slaapkamer naar onze slaapkamer mijn oogschaduw palette tegen. Ze heeft zichzelf eerst even opgemaakt voor ze ons wakker kwam maken. Was te verwachten, ik vond haar al verdacht stil in de tussentijd. Aangezien ik half wakker was had ik er geen erg in
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
vriend zit al ruim half u beneden met l. en ineens is j ook klaarwakker .... hij ligt nog naast mij. hier zijn het fases van weken. maar uitslapen doet l nooit.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Bij A is het OF tussen 05.00 en 06.00 OF tussen 08.00 en 10.00
Dan heb ik liever elke dag tot 07.00 eigenlijk. Maar helaas.
En de laatste tijd wordt H er ook wakker van, dat is helemaal geen succes. Zeker niet op de dagen dat ze naar de PSZ gaat. A slaapt gelukkig nog tussen de middag.
Dan heb ik liever elke dag tot 07.00 eigenlijk. Maar helaas.
En de laatste tijd wordt H er ook wakker van, dat is helemaal geen succes. Zeker niet op de dagen dat ze naar de PSZ gaat. A slaapt gelukkig nog tussen de middag.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe laat (of vroeg) is jou kind 's ochtends wakker?
» In de zomer vroeg wakker
» Vroeg wakker zijn
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» In de zomer vroeg wakker
» Vroeg wakker zijn
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: