In de zomer vroeg wakker
+9
Shopaholic
munk
Vancity_girl
Laurientje
PapillonRose
Takkie
Annemie
Floor
Linda
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
In de zomer vroeg wakker
Mijn dochter sliep altijd tot een uur of 8, 9 à half 10. Tegenwoordig is ze iedere dag tussen 06.00 en 06.45 al wakker. Erg vermoeiend, overdag slaapt ze al lang niet meer.
Herkennen jullie dit? Zou dat met de zomer te maken kunnen hebben? (Ze heeft een rolluik op haar kamer, dus aan het licht kan het niet liggen).
Herkennen jullie dit? Zou dat met de zomer te maken kunnen hebben? (Ze heeft een rolluik op haar kamer, dus aan het licht kan het niet liggen).
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: In de zomer vroeg wakker
mijn zoon heeft het ook, hij heeft ook een rolluik maar toch is hij eerder wakker. ik vermoed omdat het warmer is op zijn kamer, die staat 's morgens al in de zon.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Hier hetzelfde, ook rolluiken, maar wel vroeger wakker :-(
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Nee hoor, mijn dochter ligt gewoon tot een uur of acht te slapen. Heerlijk
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Hier niet heel erg herkenbaar. Ze wordt in de winter ook rustig vroeg wakker, en aan het licht is hier inderdaad ook niks te ontdekken, want ze heeft een volledig verduisterend rolgordijn. Vermoeiend is het wel hè? Gelukkig is het hier de laatste dagen niet voor 7 uur, dat scheelt toch weer iets.. En ik heb geloof ik geen wekker meer nodig, ze is toch altijd eerder wakker dan dat hij af zou moeten gaan
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Mijn zoontje is altijd zo vroeg wakker (altijd rond 6 uur) en dit doet hij al zo lang ik m ken
Ook rolluiken trouwens.
Nu slaapt hij sinds een week of drie niet meer in de middag en dat is het soms wat later (lees 7 uur)
Ook rolluiken trouwens.
Nu slaapt hij sinds een week of drie niet meer in de middag en dat is het soms wat later (lees 7 uur)
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Sinds het verzetten van de klok is D ook bijna altijd om 7u (of eerder) wakker. Daarvoor sliep ze vaak tot half9/ 9 u. Heb een klein beetje hoop dat ze straks weer langer slaapt maar ben er bang voor. Opzich is om 7u wakker worden natuurlijk ook niet zo raar voor een peuter, maar het was wel even wennen voor ons haha. Ze slaapt ook al tijden niet meer tussen de middag dus ze ligt er s' avond om 19u weer in. Zo hebben we wel weer een lange avond samen, toch weer iets positiefs dan.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Linda, hier precies hetzelfde. Maar onze T. heeft toch net wat langer nodig dan 06.45/07.00 uur want anders is hij aan het einde van de ochtend moe en hangerig. Sinds het 's morgens vroeg licht is hebben wij het probleem (ook al heeft hij verduisterende gordijnen.) Daarom hebben wij nu een lampje op een tijdschakelaar gezet (als slaaptrainer). Als het lampje aan is... danis het tijd om op te staan. Die staat nu op half 8. Net eventjes iets langer, en hopelijk draait hij zich dan nog een keertje om als hij ziet dat het lampje nog uit is.
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Hier is het juist andersom....lang uit slapen en laat naar bed..
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Herkenbaar, al weet niet of het er hier aan ligt dat het langer licht is. Ze hebben allebei tijden dat ze vroeg wakker zijn en dan opeens weer een paar weken dat ze wat langer slapen (gelukkig hebben ze die fases meestal wel tegelijk, dat scheelt). Maar meestal is het hier tussen 6 en 7 uur tegenwoordig dat ze wakker zijn.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Zomer en winter tussen 6 en 7 uur wakker. Ik denk dat we ongeveer 1x per maand een uitschieter hebben naar half 8.
Ik vind het totaal niet erg: we zijn in ieder geval altijd overal lekker vroeg zodat het nog niet zo druk is
Ik vind het totaal niet erg: we zijn in ieder geval altijd overal lekker vroeg zodat het nog niet zo druk is
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Hier is het juist sinds ik vakantie heb soms wel half 7! Nou, dat is echt al bijna 2 jaar niet voorgekomen, normaal is het rond 5 uur. Helaas moet ik volgende week weer werken en ik vrees dat we dan weer in het oude ritme terecht gaan komen...Een echte oorzaak hebben we helaas nooit gevonden.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Ook ik meld me. Hier wordt T. ook vaak tussen 6.30 en 7u wakker terwijl t eerst minimaal 8u was.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: