Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vroeg wakker zijn

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vroeg wakker zijn Empty Vroeg wakker zijn

Bericht  SparklingEyes ma 3 jan 2011 - 1:42

Allereerst: ik weet dat ik niet mag klagen en dat doe ik dus ook niet..

Vanaf dag één slaapt ons mannetje al door. Heerlijk en super luxe. Nou begint er sinds een paar weken een verschuiving in de slaapjes te komen. N. sliep altijd door tot een uur of zeven / half 8. Maar nu is hij iedere keer al voor zes uur wakker. Hij gaat 's avonds tegen een uur of half zeven/ zeven uur naar bed en wordt dan tussen negen en tien er uitgehaald voor zijn laatste fles en om nog even wakker te zijn.

Hij gaat daarna heel lief weer slapen, maar hij is dus weer wakker tegen een uur of half zes / zes uur.


We hebben geprobeerd om hem niet meer wakker te maken, langer wakker, later naar bed. Helaas lijkt niks te werken... Iemand nog een ideetje..? Dat 't steeds vroeger wordt, word ik namelijk niet blij van... :S


SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeg wakker zijn Empty Re: Vroeg wakker zijn

Bericht  Darius ma 3 jan 2011 - 1:59

Hoe oud is hij nu?

Ik zou hem gewoon om half zes eens even laten liggen. Misschien huilt hij een kwartiertje of een half uurtje, en gaat hij daarna weer slapen. Lauren.s heeft dat ook wel eens en we gaan nu ook niet meer kijken, na vijf minuten is hij weer stil en slaapt hij door tot kwart voor 8.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeg wakker zijn Empty Re: Vroeg wakker zijn

Bericht  SparklingEyes ma 3 jan 2011 - 2:02

Hij is 10 maanden, we laten hem ook geregeld liggen, maar hij slaapt gewoon echt niet meer.. Op een gegeven moment wordt hij overstuur, dan gaat het me te ver..
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeg wakker zijn Empty Re: Vroeg wakker zijn

Bericht  Fiwen ma 3 jan 2011 - 2:41

Is het misschien een idee om hem in plaats van tussen 9 en 10 er pas om 11 uur uit te halen voor de laatste fles? Dat werkt hier erg goed, om 11 uur laatste fles en ze slaapt daarna door tot half 10. Als ze eerder "wakker" wordt, geef ik haar meteen haar speen (eigenlijk al voordat ze echt huilt) en dan slaapt ze nog een paar uur verder.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeg wakker zijn Empty Re: Vroeg wakker zijn

Bericht  SparklingEyes ma 3 jan 2011 - 3:33

Het probleem is, dat als ik zelf niet tegen 10-en naar bed ga, ik zelf te weinig slaap en daarmee veel last krijg van mijn lichaam. En eerst slapen, wekker zetten en hem er dan uit halen zie ik niet zitten, dan slaap ik bar slecht weer in.

Bedenk me net dat we het al een aantal keer gehad hebben, in een weekend bijvoorbeeld of laatst met oud en nieuw. maar meneer was gewoon weer vroeg wakker :S

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeg wakker zijn Empty Re: Vroeg wakker zijn

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 6:28

Onze dochter heeft dat rond die leeftijd ook gehad.
We zijn toen de fles om 19u gaan geven (papfles) en nu slaapt ze tot 7u/07.30u

Zij sliep met 3 weken door. Ook altijd tot 8u ofzo.
We maakte haar dan wakker rond 21u voor de laatste fles en ineens werd ze tussen 5u/6u wakker.

Toen de papfles eerder gaan geven en nu slaapt ze weer keurig door.
Krijgt hij al pap?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeg wakker zijn Empty Re: Vroeg wakker zijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum