Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is er wel eens bij Bobbie Beer in Almere geweest?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wie is er wel eens bij Bobbie Beer in Almere geweest? Empty Wie is er wel eens bij Bobbie Beer in Almere geweest?

Bericht  Clapperdie ma 29 aug 2011 - 21:58

Ik ben voor het werk een stuk aan het schrijven over dit restaurant maar kan nou niet op een goede omschrijving van de sfeer komen. Zijn hier meiden die daar wel eens geweest zijn en me op weg kunnen helpen?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er wel eens bij Bobbie Beer in Almere geweest? Empty Re: Wie is er wel eens bij Bobbie Beer in Almere geweest?

Bericht  Happydobby ma 29 aug 2011 - 23:13

Hoi

Ik ben hier 4 of 5 keer geweest.
Zowel in het weekend als doordeweeks.
Doordeweeks gingen we vanwege de spare ribs aanbieding.
Wij vinden het een gezellig restaurant, zeker als het lekker druk is met gezinnen.
Als het heel druk was vonden we de bediening wel minder snel.
Ook 1 keer op het terras gedineerd met het mooi uitzicht op het weerwater.

Ik vind het restaurant gezellig ingericht.

Heb je nog meer vragen?

Let me know!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Wie is er wel eens bij Bobbie Beer in Almere geweest? Empty Re: Wie is er wel eens bij Bobbie Beer in Almere geweest?

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 0:05

Ik ben er een keer of drie geweest, alleen voor koffie en een wijntje, niet voor eten.

De sfeer zou ik willen omschrijven als gemoedelijk. De koffie en andere drankjes zijn prima, netjes verzorgd. Het uitzicht is leuk. Je hebt niet het idee dat je in een ultra moderne stad zit, wat je wel hebt als je door de enorm brede, statische winkelstraten loopt.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 30 aug 2011 - 5:25

Als het eten net zo lekker is als in de andere Beren restaurants hier in Rdam en omstreken is het heerlijk, maar daar heb je niets aan want ik ben alleen hier in de buurt geweest hehe smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: