Het-overkomt-mij-weer topic!
+13
Middleme
Razz
Blue flower
M@niek
ExpressoB
Elliot
nina
Paper Crown
Bubbelicious
June
Jilke
Linnie1985
Cimic
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het-overkomt-mij-weer topic!
Zoals bij het opstaan je kleine teen hard aan de deur stoten, nu heb ik een pijnlijke teen ga zo werken en vrijdag 3 dagen naar Pinkpop. Zoiets kan ook alleen maar nu gebeuren!
Hebben jullie ook 'regelmatig' van dit soort acties. Ben jij onhandig of acties waarbij je het overkomt-mij-weer gevoel krijgt?
Vertel?
Hebben jullie ook 'regelmatig' van dit soort acties. Ben jij onhandig of acties waarbij je het overkomt-mij-weer gevoel krijgt?
Vertel?
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Re: Het-overkomt-mij-weer topic!
Ik ben een per ongelijke sloper . Zo schoof ik de bank op de houten vloer gevolg: een paar diepe krassen...
En zo zijn er nog een paar dingen waar ik even niet op kan komen.
Van de week deed ik het laatje van een kastje open, en nu zittie ineens scheef en gaat niet meer dicht. Ik balen natuurlijk dat dat mij weer moest overkomen, bleek dat mijn vriend het van de week al had gehad. Nu een keer niet mijn schuld dus .
En zo zijn er nog een paar dingen waar ik even niet op kan komen.
Van de week deed ik het laatje van een kastje open, en nu zittie ineens scheef en gaat niet meer dicht. Ik balen natuurlijk dat dat mij weer moest overkomen, bleek dat mijn vriend het van de week al had gehad. Nu een keer niet mijn schuld dus .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Met die bank ken ik, ik ben altijd heel voorzichtig, til hem op ipv schuiven. Geen kras te bekennen. Tot ik laatst ik mijn haast erlangs liep en er tegenaan botste, hij naar achter schoof en er nu haast een kras van 15 cm in de vloer zit....
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Nee, ik vind dat zo'n domme uitspraak. Iedereen stoot tenen, mist bussen en valt soms. Ik vind 'heb ik weer' zo ongeveer de meest irritante uitspraak die mensen kunnen doen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Nou ik heb een mega overkomt mij weer gevoel. Voor de derke keer is weer ingebroken in de auto. De waarde is hooguit voor wat je ervoor terug nog geen 3 tientjes, maar ik ben er honderen euro's voor kwijt. Weer een nieuw slot, nieuwe carkit. Alle snoeren zijn losgetrokken. Ben er zo klaar mee. Heb ook echt gehuild. Zat me nu zo hoog
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Vandaag ben ik het niet eens met deze uitspraak. Alle andere dagen welJune schreef:Nee, ik vind dat zo'n domme uitspraak. Iedereen stoot tenen, mist bussen en valt soms. Ik vind 'heb ik weer' zo ongeveer de meest irritante uitspraak die mensen kunnen doen.
Bubbelicious- Prater
Wat mij net is overkomen.. Ik ging Julian's paspoort aanvragen, het begon al verrot want had geen geld op de chip staan, dus geen parkeerkaartje kunnen kopen, had alles bij me, met een machtingsbrief van mijn man. Kom ik daar aan met Julian met alle identiteitsbewijzen, pasfoto's brief etc. Loopt de jongen achter de balie 'even naar collega' ik zie ze smoezen, 2 min later komen ze terug: 'kunt u even meelopen' eh.. Ja tuurlijk. Mocht ik in een hokje met Julian omdat ze me bestempelden als fraudeur.. Omdat, en ja nu komt het: de handtekening van mijn man was niet 100% hetzelfde als op paspoort en op machtingingsbrief. Na 10 min verhoring en dat mijn schoonmoeder bij stadsdeel werkt lieten ze me eindelijk, zonder aanvraag van paspoort weggaan. Kom ik bij de auto, ja hoor parkeerboete. En nu is t helemaal triest, want nu moeten we zijn paspoort met spoed aanvragen. Why why why why, ben ik zo'n ongelofelijke trieste trut dat ik alles op 't laatste moment doe. Het is niet eens omdat ik druk ben ofzo gewoon aartslui. Baaaah!!!!! Man ook pissed. Met spoed kost een paspoort 100,- plus nog een fijne parkeerboete. Dure paspoort.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat mij net is overkomen.. Ik ging Julian's paspoort aanvragen, het begon al verrot want had geen geld op de chip staan, dus geen parkeerkaartje kunnen kopen, had alles bij me, met een machtingsbrief van mijn man. Kom ik daar aan met Julian met alle identiteitsbewijzen, pasfoto's brief etc. Loopt de jongen achter de balie 'even naar collega' ik zie ze smoezen, 2 min later komen ze terug: 'kunt u even meelopen' eh.. Ja tuurlijk. Mocht ik in een hokje met Julian omdat ze me bestempelden als fraudeur.. Omdat, en ja nu komt het: de handtekening van mijn man was niet 100% hetzelfde als op paspoort en op machtingingsbrief. Na 10 min verhoring en dat mijn schoonmoeder bij stadsdeel werkt lieten ze me eindelijk, zonder aanvraag van paspoort weggaan. Kom ik bij de auto, ja hoor parkeerboete. En nu is t helemaal triest, want nu moeten we zijn paspoort met spoed aanvragen. Why why why why, ben ik zo'n ongelofelijke trieste trut dat ik alles op 't laatste moment doe. Het is niet eens omdat ik druk ben ofzo gewoon aartslui. Baaaah!!!!! Man ook pissed. Met spoed kost een paspoort 100,- plus nog een fijne parkeerboete. Dure paspoort.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Jemig door het twee keer plaatsen van je bericht, voel ik nog meer je frustratie.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
June schreef:Nee, ik vind dat zo'n domme uitspraak. Iedereen stoot tenen, mist bussen en valt soms. Ik vind 'heb ik weer' zo ongeveer de meest irritante uitspraak die mensen kunnen doen.
Hier ben ik het mee eens. En alsof het minder erg is als het een ander overkomt? Voor diegene is het dan net zo vervelend toch?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Bubbelicious zo wat balen zeg!! zou ook huilen erom!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
PC; pfff zo bloed irritant als je alleen kan betalen met chipknip en er staat niet genoeg geld op. Wel pech zeg dan.. met dat paspoort!
ExpressoB schreef:Bubbelicious zo wat balen zeg!! zou ook huilen erom!
Ah dat vind ik dan wel weer lief dat je dat zegt
Bubbelicious- Prater
er is ook een keer in mijn auto ingebroken dus weet wel hoe het voelt en toen nog in mijn (nu ex)vriends huis, ontdekte ik het, heel zijn huis leeg getrokken incl. ook mijn spullen. Andere mensen van je stelen...aan je spullen zitten dat maakt je boos en verdrietig
Dat de uitlaat onder mn auto is gevallen . Nou ja dan maar vanmiddag kijken naar willempie en max, die in de stad komen!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Nou zo'n geval heb ik echt vandaag...
Vorig jaar hebben wij een mega lekkage gehad met als gevolg een hele nieuwe badkamer... Dus niu hebben we een jaar een hele mooie nieuwe badkamer maar kwam van de week erachter dat er een voeg uit was dus toen dacht ik al wat vreemd en kwam ik er ook nog achter dat er een tegel (midden in de badkamer) los zit... Dus vandaag kwam de tegelaar langs en vertelde dat de helft van de vloer is los gekomen, dus vanaf morgen zit ik weeeer in de bende... Mt alle gevolgen van dien... Het is een risico volgens de tegelaar want nu moet hij de los zittende tegels eruit drillen waardoor de andere tegels die nu nog vast zitten misschien ook los komen...
Ben er goed ziek van... En de tegelaar ook, hij is een hele goede tegelaar en hij staat ook voor een raadsel waarom dit kan...
Overkomt mij weer...
Vorig jaar hebben wij een mega lekkage gehad met als gevolg een hele nieuwe badkamer... Dus niu hebben we een jaar een hele mooie nieuwe badkamer maar kwam van de week erachter dat er een voeg uit was dus toen dacht ik al wat vreemd en kwam ik er ook nog achter dat er een tegel (midden in de badkamer) los zit... Dus vandaag kwam de tegelaar langs en vertelde dat de helft van de vloer is los gekomen, dus vanaf morgen zit ik weeeer in de bende... Mt alle gevolgen van dien... Het is een risico volgens de tegelaar want nu moet hij de los zittende tegels eruit drillen waardoor de andere tegels die nu nog vast zitten misschien ook los komen...
Ben er goed ziek van... En de tegelaar ook, hij is een hele goede tegelaar en hij staat ook voor een raadsel waarom dit kan...
Overkomt mij weer...
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Hebben we eindelijke nieuwe meubels uitgekozen. Past de buffetkast niet in de lift
En sjouwen naar 3 hoog doen ze niet en mijn vriend zit dat ook niet zitten. Als de kast nou in 2 delen geleverd kon worden dan was het geen probleem maar dat gaat 'm ook niet worden.
Ik baal als een stekker want nu gaan we waarschijnlijk toch wachten tot we ooit verhuisd zijn. Ooit ja..
En sjouwen naar 3 hoog doen ze niet en mijn vriend zit dat ook niet zitten. Als de kast nou in 2 delen geleverd kon worden dan was het geen probleem maar dat gaat 'm ook niet worden.
Ik baal als een stekker want nu gaan we waarschijnlijk toch wachten tot we ooit verhuisd zijn. Ooit ja..
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik ben vanmiddag achtervolgd in de auto... Creepy! En dat alleen maar omdat ik liet merken niet gediend te zijn van klemgezet worden op een versmalling waar ik al op reed en hij aan kwam...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Dit inderdaad, was mijn enige gedachte bij het lezen van de topictitel. Alsof je zoooo bijzonder en speciaal bent dat het universum jou steeds uitkiest voor pechdingen.Elliot schreef:June schreef:Nee, ik vind dat zo'n domme uitspraak. Iedereen stoot tenen, mist bussen en valt soms. Ik vind 'heb ik weer' zo ongeveer de meest irritante uitspraak die mensen kunnen doen.
Hier ben ik het mee eens. En alsof het minder erg is als het een ander overkomt? Voor diegene is het dan net zo vervelend toch?
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Uhm, met die insteek heb ik niet het topic geopend?
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Gelukkig zijn er genoeg mensen die wel reageren volgens jouw insteek, dus geen probleem toch?Cimic schreef:Uhm, met die insteek heb ik niet het topic geopend?
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Hahaha dat was precies wat ik dacht toen ik dit topic las. Boehoe!Urban Naked schreef:Elliot schreef:June schreef:Nee, ik vind dat zo'n domme uitspraak. Iedereen stoot tenen, mist bussen en valt soms. Ik vind 'heb ik weer' zo ongeveer de meest irritante uitspraak die mensen kunnen doen.
Dit inderdaad, was mijn enige gedachte bij het lezen van de topictitel. Alsof je zoooo bijzonder en speciaal bent dat het universum jou steeds uitkiest voor pechdingen.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik had gewoon een grappig topic verwacht met domme dingen die een forummer overkomen en denk echt niet dat de forummers die hier een verhaaltje posten denken dat ze zo bijzonder en speciaal zijn dat het universum hen verkiest boven anderen hoor.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Ik had gewoon een grappig topic verwacht met domme dingen die een forummer overkomen en denk echt niet dat de forummers die hier een verhaaltje posten denken dat ze zo bijzonder en speciaal zijn dat het universum hen verkiest boven anderen hoor.
Jep dit
Dat je zo'n dag hebt dat je continu achter de feiten aanloopt ofzo.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Soortgelijke onderwerpen
» Het 't-is-weer-maandag topic
» Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic
» Weer een iphone topic...
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Ja hoor, weer een namen topic....
» Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic
» Weer een iphone topic...
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Ja hoor, weer een namen topic....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: