Het 't-is-weer-maandag topic
+13
studiebol
Rush
Parisienne
Suus
Burn
Mon Amour
Hoochie
Jerry
Chocolate Cookie
Lotus_
ekiaam87
Lotus
Chocoholic
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het 't-is-weer-maandag topic
Goedemorgen meiden! Een nieuwe week is weer aangebroken. Wat zijn jullie plannen voor deze (waarschijnlijk laatste mooie zomer) dag? Voor mij wordt 't helaas heel de dag werken.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Re: Het 't-is-weer-maandag topic
Heej heej Chocoholic.
Ja hier wordt het ook werken. Maar gelukkig wel met de kinderen lekker buiten
En dan daarna even naar Niekske voor wat kleding.
Fijne dag !
Ja hier wordt het ook werken. Maar gelukkig wel met de kinderen lekker buiten
En dan daarna even naar Niekske voor wat kleding.
Fijne dag !
Gast- Gast
Wat leuk TD, wat ga je bij Niekske doen?
Ik ga straks even naaer mijn ouders denk ik, en even mijn neusspray ophalen. Verder wat opruimen en poetsen.
Ik ga straks even naaer mijn ouders denk ik, en even mijn neusspray ophalen. Verder wat opruimen en poetsen.
Gast- Gast
Ik ga in iig een shirtje overnemen en misschien een jurkje.
Ben je verkouden?
Ben je verkouden?
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik had de afgelopen twee nachten wel redelijk goed geslapen, maar afgelopen nacht was weer geen succes. Ben nu ook nog erg moe. Straks ga ik 2,5 uur werken. Daarna boodschappen doen. Wat ik vanmiddag ga doen, weet ik nog niet.
Fijne dag allemaal!
Ik had de afgelopen twee nachten wel redelijk goed geslapen, maar afgelopen nacht was weer geen succes. Ben nu ook nog erg moe. Straks ga ik 2,5 uur werken. Daarna boodschappen doen. Wat ik vanmiddag ga doen, weet ik nog niet.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Oh leuk!
Ik ben ontzettend allergisch en loop de hele dag te snotteren, dus ik heb neusspray gekregen.
Ik ben ontzettend allergisch en loop de hele dag te snotteren, dus ik heb neusspray gekregen.
Gast- Gast
Naar de optocht van 3 oktober @ Leiden
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik moet vandaag heel de dag naar school, maar gelukkig ben ik morgen eindelijk een dag vrij. Vind dat ik die wel verdiend heb na 10 dagen achtereenvolgend werken en school.
Ik moet vandaag heel de dag naar school, maar gelukkig ben ik morgen eindelijk een dag vrij. Vind dat ik die wel verdiend heb na 10 dagen achtereenvolgend werken en school.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Goeiemorgen!
Wat n verrotte nacht heb ik gehad, zeg..
Ik moet vandaag weer naar de therapie, gelukkig rond 1 uur weer klaar en kan ik de rest van de dag in de zon zitten
Wat n verrotte nacht heb ik gehad, zeg..
Ik moet vandaag weer naar de therapie, gelukkig rond 1 uur weer klaar en kan ik de rest van de dag in de zon zitten
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Storm schreef:Oh leuk!
Waarvoor dan? Een soort van herfst-hooikoorts ofzo?
Ik ben vrij vandaag.
Zo boodschapjes doen en vanmiddag de stad in om wat spulletjes te halen voor de vakantie en tussendoor denk ik lekker in het zonnetje zitten, al word ik van deze zon niet zo snel meer bruin (gister hele middag in de zon, nauwelijks verkleurd, máár ook niet verbrand dus das 't gunstigste )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Goedemorgen,
Ik thuis aan het werk en gelijk aan het wachten tot er iemand komt voor de onderhoudsbeurt van mijn C.V.
Vanmiddag nog aan het werk en vanavond moet ik echt wat in huis gaan doen want ik irriteer mij aan de rommel
Fijne dag allemaal
Ik thuis aan het werk en gelijk aan het wachten tot er iemand komt voor de onderhoudsbeurt van mijn C.V.
Vanmiddag nog aan het werk en vanavond moet ik echt wat in huis gaan doen want ik irriteer mij aan de rommel
Fijne dag allemaal
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Hooikoorts, huisstofmijt, huisideren, zowat alles wat met een H begintJerry schreef:Storm schreef:Oh leuk!
Waarvoor dan? Een soort van herfst-hooikoorts ofzo?
Ik ben vrij vandaag.
Zo boodschapjes doen en vanmiddag de stad in om wat spulletjes te halen voor de vakantie en tussendoor denk ik lekker in het zonnetje zitten, al word ik van deze zon niet zo snel meer bruin (gister hele middag in de zon, nauwelijks verkleurd, máár ook niet verbrand dus das 't gunstigste )
Gast- Gast
mijn plannen voor vandaag zijn: eerst rond half 11 neusspray en pillen bestellen, en morgen weer ophalen, daarna me moeder ophalen en met haar naar het ziekenhuis voor oogarts controle daar zal ik wel een paar uur zitten, morgen weer de medicijnen halen en boodschappen doen en woensdag t/m zaterdag weer werken
Mon Amour- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Ik moet zo eerst naar de tandarts, en daarna ga ik hard met school bezig!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen Maar helaas, vandaag weer aan het werk en het mooie weer is ook op: heb de eerste oktoberregenbui al over me heen gekregen Vanavond lekker sporten en verder lekker met mijn vriend op de bank, filmpje kijken ofzo
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen Maar helaas, vandaag weer aan het werk en het mooie weer is ook op: heb de eerste oktoberregenbui al over me heen gekregen Vanavond lekker sporten en verder lekker met mijn vriend op de bank, filmpje kijken ofzo
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen! Had vandaag graag nog genoten van het mooie weer, maar zit helaas de hele middag met N. in het ziekenhuis. Ze krijgt weer een nierscan met licht-radio-actieve vloeistof om haar nierfunctie te controleren. Ze heeft namelijk één vergroot niertje sinds haar geboorte. Geen leuke middag dus!
Iedereen verder een fijne dag vandaag!
Iedereen verder een fijne dag vandaag!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben gisteren echt heerlijk bijgekleurd en vandaag in de pauze hoop ik weer van het weer te gaan genieten.
Ik ben eindelijk weer beter. Had ook echt zin om te werken!
Ik ben eindelijk weer beter. Had ook echt zin om te werken!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Is het bij jullie echt nog mooi weer dan? Hier niet echt...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Hier is het redelijk weer. Blauwe lucht begint door te komen!Suus schreef:Is het bij jullie echt nog mooi weer dan? Hier niet echt...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het is mijn eerste ziektewetdag, dus ik heb lekker lang in bed gelegen.
Helaas is het zonnetje hier nog niet echt doorgebroken dus ik blijf nog ff binnnen.
Helaas is het zonnetje hier nog niet echt doorgebroken dus ik blijf nog ff binnnen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Goedemorgen!
Vanmorgen vroeg, toen het nog donker was buiten, mijn vriend uitgezwaaid voor drie weken . Daarna nog even verder geslapen. Nu even forummen/internetten en ontbijten, zometeen mijn Franse boeken ophalen, even langs de apotheek en even langs de bank.
Dan mijn Franse huiswerk maken en vanavond naar Franse les!
Fijne dag allemaal
Vanmorgen vroeg, toen het nog donker was buiten, mijn vriend uitgezwaaid voor drie weken . Daarna nog even verder geslapen. Nu even forummen/internetten en ontbijten, zometeen mijn Franse boeken ophalen, even langs de apotheek en even langs de bank.
Dan mijn Franse huiswerk maken en vanavond naar Franse les!
Fijne dag allemaal
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Ik heb vandaag een avonddienst. Gelukkig de laatste en dan heb ik er 7 op een rij gehad dus ik ben wel toe aan een dagje vrij! Voor die tijd wil ik nog een wasje draaien en stofzuigen. En als ik er aan toekom ook nog sporten.
Fijne dag iedereen!
Ik heb vandaag een avonddienst. Gelukkig de laatste en dan heb ik er 7 op een rij gehad dus ik ben wel toe aan een dagje vrij! Voor die tijd wil ik nog een wasje draaien en stofzuigen. En als ik er aan toekom ook nog sporten.
Fijne dag iedereen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Nou, hier de hele ochtend al in de weer! Ben thuis gebleven vandaag, omdat mijn moeder sinds vannacht haar arm niet meer kon bewegen en heel veel pijn heeft.. Ze is hartpatiënt dus schrok wel even! Ben mee geweest naar de dokter en waarschijnlijk is het een peesontsteking. Om 10.30 belde mijn zusje op, die is ook ziek, dus ben haar wezen ophalen van stage.
Dus we zitten in de ziekenboeg thuis
Dus we zitten in de ziekenboeg thuis
Ben al druk geweest vanmorgen, naar de winkel, was opgehangen/afgehaald, naar gemeentehuis geweest.
Vanmiddag begin ik met mijn nieuwe baan! Erg spannend, maar heb er wel erg veel zin aan!
Vanmiddag begin ik met mijn nieuwe baan! Erg spannend, maar heb er wel erg veel zin aan!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Soortgelijke onderwerpen
» Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!
» Het is weer maandag! Goeiemorgen!
» Goedemorgen, het is weer maandag!
» Hoe wordt de maandag weer leuk...
» Kerstkaarten stuur topic! Opgeven kan tot maandag 12 dec.
» Het is weer maandag! Goeiemorgen!
» Goedemorgen, het is weer maandag!
» Hoe wordt de maandag weer leuk...
» Kerstkaarten stuur topic! Opgeven kan tot maandag 12 dec.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: