Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen met 2 kinderen, naar bed brengen

+16
Twellie
Darius
Parel
Julia
Sterrin_
Laurientje
Charles
Aoi
xxjojootjexx
Tania
Shopaholic
Susan
TukTuk
Starla
Filoria
Linda
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Alleen met 2 kinderen, naar bed brengen - Pagina 2 Empty Re: Alleen met 2 kinderen, naar bed brengen

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 19:07

Als het dochtertje van mijn beste vriendin hier is, kleed ik ze allebei beneden al uit. Ik breng dan eerst dochter naar de overloop (traphekje dicht!) en dan het kindje van m'n vriendin. Dan leg ik eerst het kindje van m'n vriendin in bed en daarna m'n dochter.

En als een van de twee eerder moe is en naar bed moet, zet ik de ander even voor de tv.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen met 2 kinderen, naar bed brengen - Pagina 2 Empty Re: Alleen met 2 kinderen, naar bed brengen

Bericht  Limburg85 di 11 jun 2013 - 23:13

Hier blijven ze overdag beneden en s avonds gaan eerst de oudste en dan krijst de jongste omdat het dan ook flestijd is, fles maak ik klaar voordat ik de andere 2 naar bed gaan dus als ik beneden ben krijgt hij de fles en dan naar bed. 
De oudste gaat zelf in bed liggen en dan stop ik de jongste in bed en loop daarna naar de oudste en dan weer naar beneden trouwens.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 7:52

Ik ben `s avonds altijd alleen met de kinderen.
Overdag was het dus eigenlijk nooit een probleem als A naar bed moest.
Toen A nog echt klein was, liet ik hem tot 22u beneden. Rond 18.00/18.30 kreeg hij de fles, dan was hij op goede dagen meestal wel een halfuur daarna stil en kon ik H dus in bed leggen en lag A in de box. Later bracht ik ze tegelijk naar bed. Toen A een maand of 4 was gingen ze tegelijk om 19.00, dan liet ik H voor me uit lopen op de trap, A op de arm. H ging een boekje voorlezen aan A terwijl ik hem verschoonde en de slaapzak aandeed.
Daarna was H aan de beurt.

Nu gaan we rond 18.30 naar boven, H speelt dan op haar kamer en ik zet A onder de douche.
Als A klaar is roep ik H bij me, kleed haar uit, haal A er onderuit en zet H eronder.
Ik kleed A aan en leg hem in bed, dan blijft H nog onder de douche en ga ik de was doen of de bedden verschonen.

Ik vind het nu ook helemaal niet fijn meer als mijn man `s avonds thuis is, dan gaat heel mijn ritme meteen door de war Wink

Gast
Gast

Bericht  Printje do 13 jun 2013 - 8:01

Overdag slaapt R niet meer dus wanneer N naar bed moet speelt hij gewoon even alleen beneden.

In de avond ben ik ook regelmatig alleen met ze, ik vind het eigenlijk meevallen met hoe ik dacht dat het zou zijn. Vaak zet ik eerst R in bad daarna maak ik het badje van N. Wanneer ik N afdroog zit R gewoon in bad en kletsen we samen. Dan krijgt N de fles en leest R een boekje oid, N naar bed en dan R voorlezen en slapen.

Wanneer ze niet in bad gaan kleed ik ze eerst allebei om, dan N de fles en R speelt wat. Eerst N naar boven, vaak wel samen met R en dan daarna het ritueel met R.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PiP do 13 jun 2013 - 8:10

Mijn kinderen hebben hetzelfde leeftijdsverschil als ik het zo snel zie.
Maar dochter die wachtte meestal beneden, ik legde dan uit dat ik zoon even naar bed ging brengen en dat ik zo weer naar beneden kwam.
Soms zette ik haar aan het kleuren of voor de tv en als ze boven was ging ze op haar kamer spelen.
Ze ging ook wel eens mee met naar bed brengen, ze was dan heel rustig en ging dan naar hem fluisteren en welterusten zeggen, ook nog wel een kusje geven.

De avonden vond ik zelf lastiger, vooral als ze beiden niet wouden slapen, pfff wat heb ik soms heen en weer gelopen Neutral

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  _Lana_ do 13 jun 2013 - 9:10

Parel schreef:Als ik de zoon van mijn vriendin hier heb (10 weken jonger dan L.) dan til ik eerst L. naar boven, zet haar op de overloop, doe het traphekje dicht, en doe dan M. naar boven, dan waggelen ze beiden op de overloop en doe ze beiden een schone luier aan, dan gaat de een in bed en dan de ander. Gaat eigenlijk altijd prima.

Hier hetzelfde, maar dan mijn eigen kinderen.
Het is hier standaard en ze zijn niet anders gewend natuurlijk.
Wel hebben ze wel eens periodes dat ze huilen als ik de een naar beneden of naar boven breng. Maarja dat is niet anders. En ik ben binnen een minuut weer terug.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: