Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof

+2
Aardbei
Tummy
6 plaatsers

Ga naar beneden

Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof Empty Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof

Bericht  Tummy ma 10 jun 2013 - 6:48

Ik ga straks 1 dag in de week ouderschapsverlof opnemen. Nu moet ik kiezen of ik wel of niet kies voor vrijwillige voortzetting pensioenopbouw voor die ene dag. Ik kan nergens vinden hoeveel me dat zou gaan kosten. Kan morgen wel even bellen natuurlijk, maar was ook wel benieuwd wat jullie gedaan hebben.
Ik neig ernaar het niet te doen.
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof Empty Re: Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof

Bericht  Aardbei ma 10 jun 2013 - 8:59

Ik heb het niet gedaan, ben uberhaupt wel benieuwd of er nog wat in het pensioenpotje zit tegen de tijd dat wij met pensioen gaan Wink
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof Empty Re: Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof

Bericht  Flower_L ma 10 jun 2013 - 9:01

Die vraag heb ik helemaal niet gehad confused

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof Empty Re: Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof

Bericht  Linda ma 10 jun 2013 - 9:34

Ik kon het wel doen, maar heb het niet gedaan.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof Empty Re: Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof

Bericht  Sanne ma 10 jun 2013 - 10:20

Flower_L schreef:Die vraag heb ik helemaal niet gehad confused

Ik ook niet, ik neem ook maar 2 uur per week op, maar ook daarover wordt normaal gesproken natuurlijk pensioen opgebouwd.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof Empty Re: Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof

Bericht  Tummy ma 10 jun 2013 - 18:46

Bij mij staat het op het formulier waarmee je het ouderschapsverlof schriftelijk moet aanvragen.
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof Empty Re: Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof

Bericht  _Lana_ ma 10 jun 2013 - 19:35

Bij mij werd het ook niet gevraagd.
Ik heb 3 maanden achter elkaar opgenomen en ging er vanuit dat ik in die tijd geen pensioen op zou bouwen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof Empty Re: Vrijwillige voortzetting pensioen tijdens ouderschapsverlof

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum