Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cruise Oost Caribbean

+2
Beachgirl
Mamasapje
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Cruise Oost Caribbean - Pagina 2 Empty Re: Cruise Oost Caribbean

Bericht  Mari zo 6 maa 2011 - 5:19

Mamasapje schreef:
Mari schreef:
Mamasapje schreef:Gister hebben een vriendin en ik besloten volgend jaar lekker op cruise te gaan! Misschien dat er nog 2 vriendinnetjes extra mee gaan... top! Ikzelf heb al eens gecruised vorig jaar ( Tampa FL. - Cayman Islands - Cozumel (mex)- Tampa FL.), de westelijk Caribbean dus.
Ik wil niet graag naar hetzelfde dus dan nu oostelijk Caribbean.. ( Fort Lauderdale FL. - Nassau ( bahama's) - Charlotte Amalie ( St. Thomas - Virgin Islands) - Philipsburg ( St. Maarten) - Fort Lauderdale FL.)

Ik vroeg me af of er meiden zijn die 1 van de aanlegplaatsen al hebben bezocht en wat voor soort dingen je daar kan ondernemen voor een dagje?

We gaan met het grootste cruiseschip ter wereld: Allure of the seas... met zelfs een Starbucks aan boord... dat moet toch goedkomen! We zijn nu wat info inwinnen en met een beetje geluk volgende week boeken!!

Het is inderdaad een joekel maar Oasis of the Seas is nog groter, haha.

Wat onzettend gaaf dat je gaat cruisen, wil ik ook nog is doen. Laat je weten hoe het geweest is.
O ik lees nu dat die niet meer doorgaat, hoop dat je snel een ander leuk aanbod vind.

Oasis of the seas is 5 cm korter dan de Allure of the seas :P Scheelt niet veel maar toch!
We wilden gister onze 2e optie boeken ( van tampa naar NYC) maar mn vriendinnetje haar paspoort was niet meer geldig op het moment dat we gaan cruisen... dus ze moet eerst even een nieuwe aanvragen. Ze woont in brabant en alles is daar nu dicht door carnaval.. dus even geduld:)

Waar wil jij gaan cruisen?

Haha ik denk in bedden vandaar, met als je zo kijkt heb je natuurlijk gelijk, hihi.

Ik heb nog geen idee wat ik eerst zou willen doen, waarschijnlijk zit het er de komende jaren ook nog niet in. Ik zou sowieso in europa een keer langs de griekse eilanden willen cruisen. Door mijn heb ik wel 3 keer op een schip een toer gekregen, echt ontzettend leuk, dan gaat het ook meteen kriebelen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Polly zo 6 maa 2011 - 8:09

Caribbeanlover schreef:Aha, maar het is makkelijk als alcoholische dranken zoals bier, wijn, b merken er gewoon bij inzitten toch?! Dat je voor echte merken zoals Bacardi, Malibu ed wel moet betalen dus zoals hier binnenlands gedistilleerd heet dat toch?!

Zo is het in resorts inderdaad, maar op cruiseschepen is het zoals Maple zegt. Je kunt wel een drankenpakket nemen, afhankelijk van wat het beste bij je past. Drankjes zijn ook echt niet goedkoop aan boord.
Standaard eten zit gewoon inbegrepen bij de prijs, maar er zijn dus ook restaurants waar je wel voor moet betalen.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 22:56

Ik drink zelden en op vakantie drink ik wel cocktails, maar zou best zonder kunnen. Zou op zo schip dus genoeg hebben aan sap en cola ofzo af en toe een cocktail erbij en ik heb genoeg.
Mijn man houd van wijn en drinkt dat dan ook elke dag, nu ook thuis.
Als het echt zo duur is, dan kunnen we het beter niet doen zo cruise, iig niet voor 2 wkn, wie weet ooit voor 1 week, vind ik wel genoeg.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: