Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat mis je in of aan je huis?

+46
Lady4
Kamperseboekenwurm
Shopaholic
Sarah1985
Cimic
Aagje!
Saga
Shisha
Katrien
Minx
*Bloempje*
Silver
Rush
Razz
minoessepoes
Atelier Madame
Blond
M@niek
Tiana
Suus
Middleme
Taeda
piertje
Roza
Beachgirl
Exogenesis
sabje
Arwyn
PapillonRose
Elliot
SoGood
Mizz_S
Caresses
Phileine
mzcharlotte
Rouxxxe
Kaboutertje
Bliss
Suusie
SarahKey
Nyx
Reeza
Willem
Marin
Parisienne
SuzieQ
50 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Marin di 11 jun 2013 - 1:15

Harrison schreef:
Marin schreef:Echt zo vet Harrison! Is het echt een koophuis?
Ohh nee het is huur! Maar we kunnen er niet uitgezet worden zoals nu haha, dat bedoelde ik met "echt van ons". Haha!

Aah zo! Nou ja joh dat is toch ook heerlijk. Man, wat een fijn gevoel zal dat zijn. Kan je het ook helemaal echt lekker zelf inrichten zonder dat je bang bent dat het voor niets is geweest omdat je er binnen no time weer uit moet. En je woont nog in de stad ook (ik las al even op FB welke wijk), dus al met al lijkt het me heerlijk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Kamperseboekenwurm di 11 jun 2013 - 6:41

---


Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 2:38; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Exogenesis di 11 jun 2013 - 6:43

Oh ja, een bad. Dat mis ik!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Suus di 11 jun 2013 - 6:45

Exogenesis schreef:Oh ja, een bad. Dat mis ik!

Oh ja, ik ook!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Lady4 di 11 jun 2013 - 19:16

Bergruimte met stip op 1.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Roos' di 11 jun 2013 - 20:17

Koelkast,wasmachine en meubels laughcry Maar dat wordt deze week allemaal bezorgd. (ik ben hier net komen wonen).
Wat ik echt mis is een berghok voor mn fiets. Verder is het echt een prima huis!

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 20:31

Een tuin, een grotere badkamer met bad en meer opbergruimte in de keuken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Snoes di 11 jun 2013 - 23:23

Het enige wat ik me nu kan bedenken is een grotere koelkast. Wij hebben een ingebouwde in onze keuken en die vind ik voor onszelf net iets te klein. Als ik dan veel groenten en fruit heb gekocht, moet ik echt goed kijken hoe ik het er allemaal in ga krijgen. Maar wij gaan volgend jaar een losse koelkast kopen, dan halen we de ingebouwde eruit en maken we daar nog een paar keukenkastjes van, ideaal!

Verder mis ik hier eigenlijk niets, ik ben flink verwend met ons huis en alle mogelijkheden hier.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Dolphinne di 11 jun 2013 - 23:59

Vooral ruimte!!
Als eerste een kamertje voor de baby en een ruimere kamer voor mijn zoon (daar past geen eenpersoonsbed in als er ook een kledingkast in staat). En als we dan toch bezig zijn ook een grotere slaapkamer zodat er een kledingkast voor 2 past (de kleding van mijn vriend ligt nu in de ladekast in de woonkamer) en een wiegje voor de baby.

En een rustigere wijk waar mijn zoon gewoon zelf buiten kan spelen. Hier vertrouw ik dat echt niet en moet ik dus mee naar buiten/speeltuin. En dichter bij school. Dat is nu een kwartier met de auto.

Ik hoop heel erg dat we nog een groter huis gaan vinden voordat dit kleintje geboren wordt, maar betaalbare huurhuizen zijn helaas erg schaars....
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Mrs. Lovett wo 12 jun 2013 - 0:03

- Isolatie.
De woningbouw had wel plannen om de huizen grondig te gaan opknappen, maar dat gaat nu niet meer door omdat blijkbaar de overheid roet in t eten heeft gegooid. 

- Afwerking.
Dat is meer onze eigen schuld, maar er is nu even geen geld voor... 

- Bad

- Goede verduisterende gordijnen op de slaapkamer

- Dakkapel op zolder

- Vaatwasser en de ruimte en afvoer ervoor

- Werkruimte en opbergruimte in de keuken
We hebben nu 3 onderkastjes en 3 bovenkastjes, in het midden de wasbak. Aan de linkerkant staat vaak de vuile vaat waardoor je eigenlijk maar een stukje werkblad hebt te grote hebt van 1 keukenkastje
Mrs. Lovett
Mrs. Lovett
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 36
Registratiedatum : 10-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum