Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat mis je in of aan je huis?

+46
Lady4
Kamperseboekenwurm
Shopaholic
Sarah1985
Cimic
Aagje!
Saga
Shisha
Katrien
Minx
*Bloempje*
Silver
Rush
Razz
minoessepoes
Atelier Madame
Blond
M@niek
Tiana
Suus
Middleme
Taeda
piertje
Roza
Beachgirl
Exogenesis
sabje
Arwyn
PapillonRose
Elliot
SoGood
Mizz_S
Caresses
Phileine
mzcharlotte
Rouxxxe
Kaboutertje
Bliss
Suusie
SarahKey
Nyx
Reeza
Willem
Marin
Parisienne
SuzieQ
50 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Gast ma 10 jun 2013 - 7:31

Niks. Ik ben enorm blij met ons huis. Een tuin, een bad, genoeg ruimte voor ons tweeën, een fijne sfeer, goede buurt. Ik zou hier zo willen blijven wonen, het enige nadeel is dat het te klein wordt wanneer we kinderen zouden krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  piertje ma 10 jun 2013 - 7:44

Ik mis nu vooral mijn hele huis Laughing (woon tijdelijk bij m'n schoonouders ivm verbouwing)
En verder miste ik een hal achter onze keuken, echt ontzettend irritant dat iedereen altijd binnenkomt in de keuken.
Alles zit meteen onder het zand en in de herfst is de vloer helemaal nat en bezaaid met bladeren.
Maar goed, dat is dus nu niet meer zo omdat de uitbouw bijna klaar is, met hal!
Verder mis ik in ons huis een ruimte waar ik kan wassen zonder dat m'n vriend en dochtertje wakker worden van het lawaai. Ik heb een hokje op zolder en dat is heel handig, maar het geluid wordt niet gedempt.
Verder mis ik niks, vind het een heerlijk huis!
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Taeda ma 10 jun 2013 - 9:06

Vaatwasser, oh, dat zou ik zo graag willen!
En een zonnige, goed afgeschermde tuin!
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Middleme ma 10 jun 2013 - 9:17

Dat het nog niet af is.... Nog maar een paar weken tot de oplevering!

Dan zal het goed te doen zijn met ons tweeën, maar misschien op den duur wat extra ruimte.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Suus ma 10 jun 2013 - 9:18

Een tuin en nog wat extra bergruimte.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Tiana ma 10 jun 2013 - 9:28

Een aparte slaapkamer en een balkon
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  M@niek ma 10 jun 2013 - 9:35

Een fatsoenlijke badkamer (wij kunnen echt net onze kont keren in de badkamer) en een vaste trap naar zolder. Wij hebben echt een enorme zolder maar met zo'n stomme vlizotrap :nopompom:
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Blond ma 10 jun 2013 - 9:42

Een ruimere badkamer en een tussendeur tussen de hal en de woonkamer, vooral in de winter vanwege de tocht.

Verder ben ik heel erg blij met mijn appartementje smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Atelier Madame ma 10 jun 2013 - 10:26

Taeda schreef:Vaatwasser, oh, dat zou ik zo hebben!

+1

En meer ruimte al isser maar 1 kamer extra voor was op te hangen of bijv als eventuele kinderkamer.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  minoessepoes ma 10 jun 2013 - 19:08

In principe ben ik super blij met ons appartement.

Vergeleken met ons oude appartementje is het twee keer zo groot, hebben we nu een balkon en eerst helemaal geen buiten, de ramen kunnen helemaal open, we hebben een vaatwasser, meer diepvriesruimte en een grotere keuken, ik ben blij met een berging (want ja een fiets buiten kan prima maar behalve dat hij dus een keer gejat is had hij ook veel te lijden onder de weersinvloeden en vooral de andere mensen die het leuk vinden om hun fiets er tegen aan te gooien, hem om te gooien, het achterlicht er af te trappen, vieze dingen achter te laten in de krat voorop en ga zo maar door. Maar dat is een discussie uit een ander topic), ik vind het heerlijk dat we een bijkeuken hebben voor de wasmachine, droger en voorraad en dat we een tweede slaapkamer hebben.

In de toekomst zullen we er weer een keer uitgroeien, mocht er een kindje komen dan kan de computer nog wel naar onze slaapkamer, maar dat is al niet ideaal en twee kindje op de tweede slaapkamer kan maar is niet heel ruim, ook denk ik dat ik als de kinderen wat groter worden wel een tuin zal gaan missen.

Maar voor nu is het voor ons echt perfect!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Razz ma 10 jun 2013 - 20:10

Een extra slaapkamer, grotere berging en een tuin.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Rush ma 10 jun 2013 - 20:21

Een logische indeling en een ruimere badkamer. Als ik ooit een babybuik heb pas ik niet eens tussen de wasbak en de muur. Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Silver ma 10 jun 2013 - 20:25

Een vaste trap naar de zolder. Wel jammer dat die er niet meteen in gekomen is. Op de zolder zijn nog 2 ruimtes die tot slaapkamers omgebouwd kunnen worden.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  *Bloempje* ma 10 jun 2013 - 20:50

Wat ik mis in huis...

- een tuin
- opbergruimte in de woonkamer
- vriezer

Wonen in een appartementje met balkon, wel genoeg ruimte om te zitten en aan te kleden met plantjes, maar mis wel een beetje het lekker kunnen zonnen en chillen in een tuin.
Woonkamer is niet heel groot, hebben alle mogelijke ruimte benut met plankjes en kastjes zonder dat het te vol en propperig word.
Hebben een kleine keuken met tafelmodel koelkast en dus maar 1 vriesvakje. Deze zit altijd vol met een nood-maaltijd als we niets meer in huis hebben en brood voor de hele week, eten wat over is kan ik dus niet invriezen.

Verder niets te klagen hoor, wonen hier heerlijk en zeker nog niet van plan te verhuizen! smile
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Minx ma 10 jun 2013 - 21:01

Ik mis mijn eigen huis. Zit nu sinds een half jaar weer bij mijn ouders en ben hier toch wel een beetje klaar mee. Ben heel erg toe aan mijn eigen plekje. Lekker mijn eigen dingen doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Katrien ma 10 jun 2013 - 22:33

Een garage (voor mijn man eigenlijk, dan kan hij ook sleutelen als het regent) en een grotere tuin. Met het huis zelf ben ik helemaal tevreden.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Shisha ma 10 jun 2013 - 22:36

Een ruime hal. We hebben nu een hele kleine hal van zo'n 2 m2 waar 4 deuren in zitten en dan nog een andere hal (waar de trap zit) en die is misschien ook zo'n 2m2. Wat dus betekend dat de kinderwagen in de woonkamer staat en we hebben er nog niet echt een handige plek voor gevonden.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Saga ma 10 jun 2013 - 22:44

Ruimte laughcry

Onze enige opbergruimte is in de computerkamer, en daar staat ondertussen zoveel opgestapeld dat je er amper kunt lopen.
Ik zou met liefde een stuk van onze tuin, die echt mega groot is, inleveren voor wat extra ruimte.

We hebben wel een normale schuur en een motorschuur staan trouwens, maar die zijn te vochtig om dingen als kleding en boeken in te bewaren.


En ook zou ik graag de oude struiken uit de tuin willen en een mooie omheining willen hebben. En dan graag alles dicht zodat de kippen altijd los kunnen lopen zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze naar de buren gaan of onder een auto terecht komen.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Aagje! ma 10 jun 2013 - 23:30

Een bad!!! Helaas past dat niet in onze badkamer Sad
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Gast ma 10 jun 2013 - 23:53

Mijn vriend en ik hebben gister de sleutel van het nieuwe huis gekregen en het is groot :O. Ik dacht dat het 65 m2 was maar het is 77 m2 en alles is zo lekker ruim! En niet onbelangrijk: van ons zelf! We hebben zelfs een bad hiep hoi! En we krijgen een vaatwasser van mijn ouders, zo relax.
Ik ben echt zo blij met alles, er moet nog wel geklust worden maar daarna wordt het echt prachtig denk ik. Het enige wat ik echt nog graag wil voor het nieuwe huis zijn 2 industriële lampen voor boven de tafel en nieuwe eetkamerstoelen. Ik wil ook een nieuwe bank maar die is in aantocht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Marin ma 10 jun 2013 - 23:59

Echt zo vet Harrison! Is het echt een koophuis?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Cimic di 11 jun 2013 - 0:00

Een grotere oven en een groter vriesvak in de koelkast. Eigenlijk zou ik wel een nieuwe keuken willen, praktischer. smile Alleen de keuken is nog in hele goede staat en het is zonde om hiervoor een nieuwe keuken te laten inbouwen.
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Sarah1985 di 11 jun 2013 - 0:16

een vaste trap naar zolder, en een mooie keuken
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Shopaholic di 11 jun 2013 - 0:20

Kunstof kozijnen!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 1:14

Marin schreef:Echt zo vet Harrison! Is het echt een koophuis?
Ohh nee het is huur! Maar we kunnen er niet uitgezet worden zoals nu haha, dat bedoelde ik met "echt van ons". Haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis je in of aan je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis je in of aan je huis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum