Mijn vriend en ik gaan samenwonen!
+4
Marin
Tinus
Lejow
Pannetoet
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mijn vriend en ik gaan samenwonen!
Hoi meiden..
Mijn vriend en ik gaan samenwonen..! Of anders gezegd; ik trek bij hem in..
Hij heeft een heel mooi ruim koophuis (2 onder 1 kap) en ik was de laatste maanden eigenlijk al altijd bij hem en dat is zoo leuk! Alleen nu we het officieel gaan maken vind ik het doodeng..
We zijn nu iets meer dan een jaar samen en op een aantal dingetjes na gaat het gewoon heel goed tussen ons en al die maanden leek het mij zo fijn om gewoon écht samen te wonen.. maar nu krijg ik nogal koudwater vrees.. Ik heb eerder 4jaar samengewoond met mijn ex en dat was allesbehalve leuk, misschien dat ik het daarom doodeng vind? Ik vergelijk mijn vriend absoluut niet met mijn ex want hij is gelukkig heel anders.. maar het word dan zo..echt?! En ik weet al maanden dat ik met hem verder wil maar nu denk ik 'straks gaat het uit en dan?'.. Ik twijfel helemaal niet over onze relatie, dat is misschien wel het stomme maar ik denk van alles en ik vind het gewoon zo ontzettend eng!
Ik weet eigenlijk ook niet zo goed waarom ik dit hier neer zet haha maar ik wou het wel graag even kwijt.. En misschien dat jullie tips hebben oid..
Mijn vriend en ik gaan samenwonen..! Of anders gezegd; ik trek bij hem in..
Hij heeft een heel mooi ruim koophuis (2 onder 1 kap) en ik was de laatste maanden eigenlijk al altijd bij hem en dat is zoo leuk! Alleen nu we het officieel gaan maken vind ik het doodeng..
We zijn nu iets meer dan een jaar samen en op een aantal dingetjes na gaat het gewoon heel goed tussen ons en al die maanden leek het mij zo fijn om gewoon écht samen te wonen.. maar nu krijg ik nogal koudwater vrees.. Ik heb eerder 4jaar samengewoond met mijn ex en dat was allesbehalve leuk, misschien dat ik het daarom doodeng vind? Ik vergelijk mijn vriend absoluut niet met mijn ex want hij is gelukkig heel anders.. maar het word dan zo..echt?! En ik weet al maanden dat ik met hem verder wil maar nu denk ik 'straks gaat het uit en dan?'.. Ik twijfel helemaal niet over onze relatie, dat is misschien wel het stomme maar ik denk van alles en ik vind het gewoon zo ontzettend eng!
Ik weet eigenlijk ook niet zo goed waarom ik dit hier neer zet haha maar ik wou het wel graag even kwijt.. En misschien dat jullie tips hebben oid..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mijn vriend en ik gaan samenwonen!
Geen tips, wel gefeliciteerd!
Ik denk dat dit soort dingen altijd spannend zijn, het is toch een grote stap!
Ik denk dat dit soort dingen altijd spannend zijn, het is toch een grote stap!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Het is toch een nieuwe stap in jullie relatie, en dat je het spannend vind is niet heel raar hoor. Heb je het ook tegen je vriend gezegd? Ik zou dit namelijk wel aangeven, zodat jullie erover kunnen praten. Niet om het heel groot te maken, maar wel dat hij ervan weet en misschien kunnen jullie samen tot iets komen..?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Gefeliciteerd! Snap dat je het allemaal spannend vindt, maar komt vast helemaal goed!
Gast- Gast
Gefeliciteerd! Ik zit ook midden in het proces van samen gaan wonen en gaat wel een beetje met wat gekibbe maar met name vinden we het allebei heel erg leuk! Voor mij is het de eerste keer en ik ben ook degene die bij hem intrekt. Is voor ons allebei wel gek hoor, ik moet echt verhuizen en hij moet ruimte maken en iemand in z'n huisje laten. Nou komt dat allemaal wel goed, maar het is wel af en toe beetje gek. Echt tips heb ik niet, gewoon zorg dat alles op je eigen tempo gebeurt en zorg dat je toch wel je eigen spulletjes meeneemt zodat het ook jouw thuis wordt. En met hem bespreekbaar houden dat je het toch wel eng vindt. Succes, het is ook wel echt heel erg leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat leuk zeg, gefeliciteerd.
Ik begrijp wel wat je bedoeld. Hiervoor heb ik ook samen gewoond en dat was bepaald geen succes.
Vond het dan ook doodeng om weer te gaan samen wonen.
Ik kan alleen maar zeggen dat het super gaat! Geniet ervan!
Ik begrijp wel wat je bedoeld. Hiervoor heb ik ook samen gewoond en dat was bepaald geen succes.
Vond het dan ook doodeng om weer te gaan samen wonen.
Ik kan alleen maar zeggen dat het super gaat! Geniet ervan!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Gefeliciteerd!!!!! Probeer aan de leuke kanten te denken!!!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Gefeliciteerd! Geniet maar van de voorbereidingen.
Wat een grote stap in je relatie.
Wat een grote stap in je relatie.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Gefeliciteerd! Heb verder ook geen tips voor je, maar het zal vast wel goedkomen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Leuk en heel spannend! Voor iedereen die gaat samenwonen, maar voor jou een beetje extra spannend. Het komt vast goed, deze relatie is heel anders en je hebt waarschijnlijk veel geleerd van de vorige keer. Veel plezier samen!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn vriend is ..
» Mijn frustraties en mijn vriend
» Wat ben jij gaan doen door je vriend?
» Mijn vriend is de liefste want.....
» Zo trots op mijn vriend!
» Mijn frustraties en mijn vriend
» Wat ben jij gaan doen door je vriend?
» Mijn vriend is de liefste want.....
» Zo trots op mijn vriend!
Pagina 1 van 1