Wat gaan jullie eten met Pasen?
+26
flower
Verona
Linda
silly-one
-Belle-
Lejow
SarahKey
Zonnetje
Arwyn
TNMN
Inge
Marin
Sarah1985
Esperanza
sonly
Hoochie
minoessepoes
Viva
Summerlovin
VeryCherry
Rush
litllejoy
NoName88
VanillaRose
bolus26
Mizz_S
30 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat gaan jullie eten met Pasen?
Gaan jullie nog wat bijzonders doen qua eten, of is het voor jullie gewoon als alle andere dagen? En voor degenen die wel wat bijzonders doen, wat gaan jullie maken en krijgen jullie eters, of gaan jullie ergens heen?
1e Paasdag krijgen wij eters, mn ouders en zus, en de ouders van mn man en zijn broers. Best lastig voor zo'n grote groep, dus we hebben bedacht om een Italiaans 'buffet' te doen. Wat we precies gaan maken weten we nog niet helemaal, maar waarschijnlijk 2 soorten pasta en 2 soorten pastasaus, een grote schaal lasagne, misschien wat pizzapunten erbij (daarvoor doen we dan gewoon kant en klaar pizza's), salade, olijven, stokbrood met kruidenboter enzo.
Waarschijnlijk gaat mn moeder als voorgerecht kipcocktail maken, en als toetjes hadden we bedacht om naar de Italiaanse ijssalon te lopen.
2e Paasdag zijn we lekker met zn tweetjes, dan gaan we wel wat uitgebreider koken dan normaal iig, gewoon omdat we dat leuk en gezellig vinden. Wat we gaan maken moeten we nog bedenken.
1e Paasdag krijgen wij eters, mn ouders en zus, en de ouders van mn man en zijn broers. Best lastig voor zo'n grote groep, dus we hebben bedacht om een Italiaans 'buffet' te doen. Wat we precies gaan maken weten we nog niet helemaal, maar waarschijnlijk 2 soorten pasta en 2 soorten pastasaus, een grote schaal lasagne, misschien wat pizzapunten erbij (daarvoor doen we dan gewoon kant en klaar pizza's), salade, olijven, stokbrood met kruidenboter enzo.
Waarschijnlijk gaat mn moeder als voorgerecht kipcocktail maken, en als toetjes hadden we bedacht om naar de Italiaanse ijssalon te lopen.
2e Paasdag zijn we lekker met zn tweetjes, dan gaan we wel wat uitgebreider koken dan normaal iig, gewoon omdat we dat leuk en gezellig vinden. Wat we gaan maken moeten we nog bedenken.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Wat gaan jullie eten met Pasen?
mn man moet werken met pasen maar 1e pasenkomen onze ouders eten (gewoon op de plaat vleesjes bakken) en 2e pasen heeft hij middagdienst dus dan wordt t een lekkero ntbijtje met croissantjes
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Hier is het eigenlijk net als andere dagen, we brunchen wel meestal (maar nu geloof ik ook nog geen plannen) maar 's avonds niks bijzonders.
Gast- Gast
Wij doen niet veel anders met Pasen, wel een paasontbijtje, maar dat doen we iedere zondag eigenlijk al.
1e paasdag komen m'n ouders en broertje gourmetten. En tweede paasdag doen we lekker makkelijk een soepje met stokbrood ofzo.
1e paasdag komen m'n ouders en broertje gourmetten. En tweede paasdag doen we lekker makkelijk een soepje met stokbrood ofzo.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn moeder heeft zich zojuist (met mijn vader en zusje) uitgenodoigd om bij ons te komen eten 1e paasdag Dus ik moet ook nog iets verzinnen.
Zal in ieder geval niet te veel met eieren worden, want die lust mijn vader niet!
Zal in ieder geval niet te veel met eieren worden, want die lust mijn vader niet!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Wij doen alleen paasbrunchen met z'n 2-tjes.
Lekkere broodjes, gekookt eitje, roerbakei en wat beleg op tafel en natuurlijk verse ju's d'orange en melk.
Voor de rest doen wij er niks aan.
Lekkere broodjes, gekookt eitje, roerbakei en wat beleg op tafel en natuurlijk verse ju's d'orange en melk.
Voor de rest doen wij er niks aan.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Zondag ga ik lekker ontbijt maken voor m`n vriend en maandag brengen we de dag door bij m`n schoonouders omdat m`n vriend dan jarig is!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik denk dat ik voor zondag een uitgebreid ontbijt maak, voor de rest doen we niks aan Pasen. Mijn vriend en ik gaan naar een festival en onze zoon logeert bij mijn ouders.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zondag gaan we pizaretten, soort gourmetten maar dan met pizza'tjes en maandag gaan we waarschijnlijk uit eten.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
1e is het plan om thuis met ons drietjes te gourmetten, maandag weten we nog niet.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Wij gaan in het Kurhaus in Scheveningen overnachten, dus we eten waarschijnlijk ergens in Den Haag of in Scheveningen bij een restaurantje. Zo veel zin in!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
1ste paasdag gaan we bij mijn schoonouders eten en doe we 's ochtends een paasontbijtje samen.
2de paasdag hebben we een familiebrunch voor mijn oma dr verjaardag en verder doen we niks
2de paasdag hebben we een familiebrunch voor mijn oma dr verjaardag en verder doen we niks
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
1e paasdag zal t wel een of ander restje eten (van buffet) op t werk zijn, of misschien m'n wekelijkse shoarma van de buren van t werk. Of gewoon patat, ligt er maar net aan wat er is. 2e paasdag hopelijk bakplaten bij m'n moedertje. Dus dan heerlijk genieten van een paar lekkere stukjes vlees En VEEEELLL stokbrood!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
eerste paasdag komt m`n schoonfamilie langs (schoonzus + vriend en kinderen en schoonouders) en dan gaan we hier paaseitjes zoeken. Dat is een jaarlijks iets wat in de bossen gebeurt. Daarna gaan we brunchen bij ons.
Ook gaan we `s avonds gourmetten/bakplaten bij mijn ouders maar weet niet of dit eerste of tweede paasdag is.
Ook gaan we `s avonds gourmetten/bakplaten bij mijn ouders maar weet niet of dit eerste of tweede paasdag is.
Gast- Gast
1e paasdag ga ik naar m'n ouders toe. Ik weet nog niet wat we gaan eten, maar ik vermoed dat het iets van chinees of zo wordt.
2e paasdag ben ik waarschijnlijk thuis en heb ik niet echt plannen. Ik maak dan gewoon wat makkelijks.
2e paasdag ben ik waarschijnlijk thuis en heb ik niet echt plannen. Ik maak dan gewoon wat makkelijks.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Tweede paasdag doen we een High Tea. Verder niks bijzonders.
Gast- Gast
zondag de verjaardag van mijn man vieren, En dus allemaal hapjes eten. En maandag chinees
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik had het er toevallig net met m'n moeder over. Als hoofdgerecht sowieso lam en als dessert pavlova. Maar verder weten we het nog niet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zondagochtend/middag wat lekkere broodjes en 's avonds komen mijn schoonouders langs, we gaan dan fonduen.
2e Paasdag hebben we nog geen plannen.
2e Paasdag hebben we nog geen plannen.
Gast- Gast
zondagochtend en middag brunch op mijn werk.
's avonds waarschijnlijk gourmetten bij mijn ouders
2e paasdag ontbijten bij mijn ouders, daarna brengen wij ze naar Schiphol en 's avonds denk wat makkelijks eten
's avonds waarschijnlijk gourmetten bij mijn ouders
2e paasdag ontbijten bij mijn ouders, daarna brengen wij ze naar Schiphol en 's avonds denk wat makkelijks eten
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Zondag wil ik sowieso graag een lekker groot ontbijtje maken, 's avonds moet ik werken.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
1 paasdag ontbijt met afbak-croissants en afbak-keizerbolletjes.
Middag/avondeten wordt gourmetten.
2e paasdag weer ontbijt met afbak-croissants en afbak-keizerbolletjes.
Middag/avondeten wordt groentesoep met stokbrood erbij.
Middag/avondeten wordt gourmetten.
2e paasdag weer ontbijt met afbak-croissants en afbak-keizerbolletjes.
Middag/avondeten wordt groentesoep met stokbrood erbij.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
1e paasdag gaan we brunchen met mijn ouders en eten we 's avonds bij mijn schoonouders (zal wel gewoon aardappeltjes met groente en een stukje vlees worden, ze zijn niet zo van de bijzondere dingen).
2e paasdag gaan we met mijn ouders en beppe gourmetten.
2e paasdag gaan we met mijn ouders en beppe gourmetten.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Wij doen sowieso beide paasdagen een lekker ontbijtje: vers geperst sap, paasstol, afbakbroodjes, suikerbrood, gekookt eitje, etc.
Op eerste paasdag gaan we bij mijn schoonouders eten. Het is nog een verrassing wat we dan gaan eten. Ik heb aangeboden om het voor- of nagerecht te maken, maar moet nog even bedenken wat.
Op tweede paasdag geeft een oudtante van mij een feest en eten we daar. Waarschijnlijk wordt dat een buffet.
Op eerste paasdag gaan we bij mijn schoonouders eten. Het is nog een verrassing wat we dan gaan eten. Ik heb aangeboden om het voor- of nagerecht te maken, maar moet nog even bedenken wat.
Op tweede paasdag geeft een oudtante van mij een feest en eten we daar. Waarschijnlijk wordt dat een buffet.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Wij ontbijten altijd erg uitgebreid.
Lunch doen we dan eigenlijk niet maar als we trekl hebben een normaal broodje.
Als avondeten niet heel uitgebreid maar wel iets wat we niet elke week eten.
eerste paasdag: stuk vlees uit de oven met kruiden en aardappeltjes en groenten
tweede paasdag: zalm met krieltjes en groenten
Lunch doen we dan eigenlijk niet maar als we trekl hebben een normaal broodje.
Als avondeten niet heel uitgebreid maar wel iets wat we niet elke week eten.
eerste paasdag: stuk vlees uit de oven met kruiden en aardappeltjes en groenten
tweede paasdag: zalm met krieltjes en groenten
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat gaan jullie met oud en nieuw eten?
» Wat vieren jullie met Pasen?
» N.A.V Wat ben jij gaan eten door je vriend?
» Ben jij meer gaan eten tijdens je zwangerschap?
» Wanneer gaan kindjes goed hun hapjes eten?
» Wat vieren jullie met Pasen?
» N.A.V Wat ben jij gaan eten door je vriend?
» Ben jij meer gaan eten tijdens je zwangerschap?
» Wanneer gaan kindjes goed hun hapjes eten?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: