alternatief babyborn
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
alternatief babyborn
J wordt over 1,5 maand 2 jaar en het lijkt ons leuk haar een pop te geven. Eentje die ze aan en uit kan kleden, mee kan nemen etc... Nu is de babyborn een mooie pop waar je ook veel accesoires bij kunt kopen, maar vooral die accessoires vind ik belachelijk duur!
Weet iemand een leuke pop die wat goedkoper is maar evengoed leuke accessoires heeft?
Weet iemand een leuke pop die wat goedkoper is maar evengoed leuke accessoires heeft?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: alternatief babyborn
Yrsa speelt het meeste met haar pop van Corolle, dat vind ik nog steeds een gouden tip van Parisienne. Zij heeft er dan eentje met een stoffen lijfje, voor baby's, want ze was net een jaar toen ze 'm kreeg, maar je hebt ook wel andere modellen.
Ik vrees wel dat de accessoires hiervan ook duur zijn, maar ik wilde 'm toch even noemen.
Ik vrees wel dat de accessoires hiervan ook duur zijn, maar ik wilde 'm toch even noemen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een babyborn. I.p.v. babybornkleertjes heb ik prematuurkleertjes in de aanbieding gekocht. Die waren iets goedkoper.
Ik zit nu te twijfelen of ik je aan zal bieden dat je de pop en de kleertjes over mag nemen. Tomas heeft er nog geen seconde mee gespeeld, maar misschien vindt de tweede 'm wel heel leuk. Dus ik bewaar 'm toch maar denk ik.
Ik zit nu te twijfelen of ik je aan zal bieden dat je de pop en de kleertjes over mag nemen. Tomas heeft er nog geen seconde mee gespeeld, maar misschien vindt de tweede 'm wel heel leuk. Dus ik bewaar 'm toch maar denk ik.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Wij hebben een babyborn. I.p.v. babybornkleertjes heb ik prematuurkleertjes in de aanbieding gekocht. Die waren iets goedkoper.
haha mocht je je bedenken dan mag je me PM-en!! En de prematuurkleertjes zijn goed bedacht!
Susan, ik ga even googelen, thnx!
maiadebij- Kletskop
Hier ook een baby born.
Maar hoorde pas dat ze bij de ikea hele leuke poppen hebben met ook losse setjes kleding.
Maar hoorde pas dat ze bij de ikea hele leuke poppen hebben met ook losse setjes kleding.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
wat een leuke poppen van corrole! Misschien kan mijn moeder wat accessoires maken (een drager, slaapzak en jurkje lijkt me niet zo moeilijk) dat scheelt al veel! Welke heb jij Susan? En zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Ik vind deze:
http://www.kleinezebra.com/img_dyn/product/6709/prodvar_6709_1.jpg
en deze
http://www.kleinezebra.com/img_dyn/product/13562/prodvar_13562_1.jpg
wel leuk. Al lijkt een pop met haar me leuker voor haar
Ik vind deze:
http://www.kleinezebra.com/img_dyn/product/6709/prodvar_6709_1.jpg
en deze
http://www.kleinezebra.com/img_dyn/product/13562/prodvar_13562_1.jpg
wel leuk. Al lijkt een pop met haar me leuker voor haar
maiadebij- Kletskop
Hier ook een babyborn pop. Ik heb de poppenkleertjes van Ikea gekocht voor erbij. Verder wat kleren in maat 50 en ik heb zelf wat gemaakt.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Soortgelijke onderwerpen
» alternatief voor sandalen
» alternatief gezocht :)
» Gezond alternatief voor ontbijtkoek?
» Wat zou een goed alternatief zijn?
» Alternatief vaccineren; vraag vaccinatie 11 maand
» alternatief gezocht :)
» Gezond alternatief voor ontbijtkoek?