Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

+24
Floor
bolus26
Suus
Caresses
minoessepoes
smooch
Niekske
Sneeuwvlok
Ella
Blond
Ibbeltje
Marin
Erza Scarlet
Inge
Caramba
Gympie
RYW
Linnie1985
Lejow
Bliss
Pompoen
Poubelle
Rebecca
Lenthe
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 9:10

Als je zelf je vrijgezellenfeest zou mogen organiseren, hoe zou jouw dag er dan uitzien? En wie zou je dan uitnodigen, en wie vooral niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Lenthe wo 24 okt 2012 - 9:24

Ik zou zoiets willen als karten, naar Duinrell of een pretpark. Geen bloemschikken o.i.d.! Maar ik zou een workshop bonbons maken wel leuk vinden.
Daarna eten met z'n allen en dan stappen.

Ik zou mijn vriendinnen graag willen uitnodigen, Dat zijn er een stuk of 10.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Rebecca wo 24 okt 2012 - 9:26

*


Laatst aangepast door Rebecca op vr 26 okt 2012 - 23:41; in totaal 1 keer bewerkt
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Poubelle wo 24 okt 2012 - 9:27

Uit eten, stappen en wijn drinken.
Gewoon een gezellige avond met m'n vriendinnen, zus en moeder, al denk ik dat m'n moeder het stappen overslaat.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 9:27

Een feest voor vrienden en vriendinnen, thema inc. dresscode (dus gewoon iedereen verleed), cocktails, champagne en luxe hapjes. Ow en het mooiste.. geen huwelijk!

Feest prima, vrijgezellenfeest prima, maar een huwelijk komt er niet Ideale vrijgezellenfeest voor jou. 281626781

Edit: of met zijn alleen een weekend naar een leuke Europese stad en dan alsnog het bovenstaande!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 9:28

Is het trouwens gebruikelijk dat je (schoon) moeder daarbij is? Ik dacht alleen vriendinnen / (schoon) zussen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Rebecca wo 24 okt 2012 - 9:29

Pippa schreef:Is het trouwens gebruikelijk dat je (schoon) moeder daarbij is? Ik dacht alleen vriendinnen / (schoon) zussen.

Geen idee eigenlijk, maar bij alle vrijgezellenfeesten waar ik geweest ben waren zij er wel bij.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 9:39

(oké, pay attention Carrie en Urban Naked)

Ik zou willen: een soort psychologische testjesronde met al mijn vriendinnen en dat we dan allemaal heeeeeel hard gaan huilen omdat we eindelijk tot ons ware zelf komen. Daarna wil ik een stripper. En daarna dansen in een countrybar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Pompoen wo 24 okt 2012 - 9:42

Mijn zusje was er wel bij, mijn schoonmoeder niet, en mijn moeder goddank ook niet.

Mijn ideale vrijgezellenfeest heb ik wel gehad eigenlijk, we gingen koeknuffelen :cheering: en verder rare spelletjes in de tuin (mijn tuin laughcry) , truffels maken en 's avonds hebben we ook weer bij mij thuis gekaasfondued. Maar ze hebben wél alles afgewassen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Bliss wo 24 okt 2012 - 9:51

Volgens mij is het niet per se 'normaal' om je (schoon)moeder erbij te hebben, ligt aan jezelf. Denk dat ik zelf mijn vriendinnen en zusje erbij zou willen hebben, oh en m'n schoonzussen (bij één daarvan ben ik laatst ook op het vrijgezellenfeest geweest). In totaal een stuk of 10-12 mensen denk ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 9:52

Pfoe, ik wil echt niet m'n (schoon)moeder erbij, no way. Ik wil alleen (schoon)zussen en vriendinnen. En geen enorme groep, max. 10 meiden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Lejow wo 24 okt 2012 - 9:55

'S middags een leuke workshop of een middagje een pretpark in. En daarna lekker eten en lachen met elkaar, in een leuke tapasbar ofzo.
Stappen en zuipen hoeft niet, en het hoeft al helemaal geen 100en euro's te kosten, dat vind ik zonde geld...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Linnie1985 wo 24 okt 2012 - 9:55

Naar een atractiepark, aangezien vriendlief daar niet van hou en ik wel smile.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  RYW wo 24 okt 2012 - 9:56

Ik moet er echt niet aan denken dat ik een vrijgezellenfeest zou krijgen met een stripper, erotisch dineren of een dildoparty of zoiets, en dat mijn moeder er dan bij is. De horror! :shock:

Wat lijkt me wel leuk: lekker met vriendinnen eten, wijntje doen, en omdat je als lijdend voorwerp ook nog even voor lul moet zal er ook wel iets karaoke-sketch-vrijwilligerbijeenshow-achtigs bij komen kijken. Maar dat is dan weer niet erg als me voldoende wijntjes op hebt smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gympie wo 24 okt 2012 - 9:58

O, nee, mijn (schoon)moeder zou ik er echt niet bij willen! Zit je met je vriendinnen dirty memories op te halen..zit je (schoon)moeder zo :O.

Ik zou wel een weekend naar een Europese stad willen met vriendinnen en zus -Parijs, Londen of Berlijn etc.- maar dat kost nogal wat. Lijkt me wel gaaf. Shoppen, eten en uitgaan.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 10:03

Ik zou ook graag naar een Europese stad willen, maar dat wordt wel iets te duur. Dus dan een dagje spa of een andere leuke activiteit (geen creatieve workshop, dat lijkt me vreselijk!). Daarna lekker uit eten en naar een cocktailbar of kleine bar/cafe.
Maar ik wil niet trouwen, dus eigenlijk hoef ik hier helemaal niet over na te denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Caramba wo 24 okt 2012 - 10:40

Ik houdt niet van gekkigheid, in de zin van verkleed over straat lopen en opdrachten doen.
Geef mij maar een middagje gezelligheid. Pretpark, paintballen, karten of bowlen. Avond steengrillen en tot slot stappen.
Daarbij zou ik graag mijn vriendinnen en zus willen hebben. Moeder heb ik geen contact mee, schoonzus heb ik sinds kort niet meer en mijn schoonmoeder houdt niet van de dingen die ik hierboven genoemd heb.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Inge wo 24 okt 2012 - 10:47

Mijn eigen vrijgezellenfeest was precies wat ik graag wilde
High tea bij mij thuis, iedereen had wat lekkers gemaakt / meegenomen, kreeg van ieder een cadeautje wat ze aan mij / onze vriendschap doet denken
Daarna gingen we de stad in, terras zitten, uit eten, cocktailworkshop en stappen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Erza Scarlet wo 24 okt 2012 - 20:58

Ik heb altijd gezegd dat ik geen vrijgezellenfeest wil. Bij mijn zwager en schoonzus is dat zo uit de hand gelopen met ruzies dat bijna de bruiloft niet meer doorging. Ik wil het liefst 's middags een leuke workshop doen en 's avonds met iedereen, dus ook mijn vriend schoonvader, zwager vrienden etc lekker uit eten. En mijn vriend denkt er net zo over.

En de enige die ik er eigenlijk niet bij wil hebben is één van mijn schoonzussen, maar als zij niet uitgenodigd wordt levert dat knallende ruzie op.
Erza Scarlet
Erza Scarlet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 46
Registratiedatum : 01-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Marin wo 24 okt 2012 - 21:32

Eigenlijk zou ik geen vrijgezellenfeest willen, in elk geval niet op de traditionele manier met vriendinnen die iets leuks voor me organiseren. Ik haat dat soort activiteiten en m'n vriendinnen kennen elkaar allemaal niet, dus dat lijkt me ongemakkelijk. Je zou mij er geen plezier mee doen althans. Het enige wat ik leuk zou vinden is een high tea in het Amstel Hotel (of soortgelijk chique locatie) met m'n moeder, zus, stiefmoeder, kleine zusje en m'n tante. Juist geen vriendinnen dus, maar wel familie.
En m'n vriend heeft al eens een vrijgezellenfeest gehad, dus ik denk dat hij dat ook niet nog zo nodig een keer hoeft. Misschien wel hoor, en dan mag ie 't ook gerust doen, maar van mij hoeft 't allemaal niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Ibbeltje wo 24 okt 2012 - 21:49

Marin het elkaar niet kennen was ook biij mijn vriendin. We hadden van te voren met elkaar afgesproken en zo de dag besproken. Eerst had ik met 1 iemand die ik wel ken contact al over wat ideeen trouwens. Maar door dus zo bij elkaar te komen ken je elkaar iig wel al voor de dag zelf, wel zo fijn. Plus bij ons klikte het gewoon goed en dat was wel heel fijn.


Zelf zou ik wel iets van een workshop willen of high tea of zo, leuke foto's laten maken van de groep en dan nog lekker ergens eten. Stappen hoeft niet van mij. En het hoeft ook niet helemaal vol gepland te zitten zo'n dag.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Bliss wo 24 okt 2012 - 22:08

Marin, op het vrijgezellenfeest van mn schoonzus kende ik ook niemand (op mn andere schoonzusje na), maar heb toch echt een leuke dag gehad! Je leert elkaar snel genoeg kennen en je bent toch met een activiteit bezig, dus er vallen echt geen pijnlijke stiltes ofzo. Ik heb ook bijna allemaal 'losse' vriendinnen, maar op verjaardagen enzo merk ik altijd dat t toch wel gewoon gezellig is en iedereen wat te kletsen heeft.

Het voordeel is dat je daarna op de bruiloft tenminste ook wat meer mensen kent!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Ibbeltje wo 24 okt 2012 - 22:11

Bliss schreef:Marin, op het vrijgezellenfeest van mn schoonzus kende ik ook niemand (op mn andere schoonzusje na), maar heb toch echt een leuke dag gehad! Je leert elkaar snel genoeg kennen en je bent toch met een activiteit bezig, dus er vallen echt geen pijnlijke stiltes ofzo. Ik heb ook bijna allemaal 'losse' vriendinnen, maar op verjaardagen enzo merk ik altijd dat t toch wel gewoon gezellig is en iedereen wat te kletsen heeft.

Het voordeel is dat je daarna op de bruiloft tenminste ook wat meer mensen kent!


Dat vond ik ook erg fijn!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Marin wo 24 okt 2012 - 22:13

Ja klopt, maar als ik een ideaal vrijgezellenfeest zou hebben, zou dat dus alleen met familie zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Bliss wo 24 okt 2012 - 22:25

Marin schreef:Ja klopt, maar als ik een ideaal vrijgezellenfeest zou hebben, zou dat dus alleen met familie zijn.

Wat ben je ook een gezelligerd hè Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum