Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado

+5
mzcharlotte
SarahKey
Lejow
Purpleflower
Coco
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado Empty Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado

Bericht  Coco vr 7 jun 2013 - 11:30

Behalve sieraden, foto's, bonnen, planten/boompjes, parfum? (afgelopen jaren allemaal al gegeven)

Ik zoek iets orgineels om te kopen voor mijn zus, ze wordt 40 en ik wil dat de kinderen haar iets leuks kunnen geven. Ze zijn morgen overdag nog bij hun vader dus kunnen zelf niet mee om wat uit te zoeken. Ik moet het dus morgen nog kopen, bestellen is het te laat voor. Ik kom nu niet veel verder dan ritual geurstokjes voor in huis, maar vind dat niet zo'n leuk idee om haar kinderen te laten geven, maar meer iets voor mijzelf om te laten geven.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado Empty Re: Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado

Bericht  Purpleflower vr 7 jun 2013 - 17:38

Een tegoed bon voor een gezellige picknick of dagje zwembad?
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado Empty Re: Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado

Bericht  Lejow vr 7 jun 2013 - 18:48

Ik zag op facebook van die chuncks voor een armband voorbij komen met foto's en de namen van de kindjes erop. Echt heel gaaf!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado Empty Re: Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado

Bericht  SarahKey vr 7 jun 2013 - 19:46

Ik vind het leuk om ergens een jaarkaart van te krijgen zodat ik met mijn kind vaak ergens heen kan. Zo heb ik voor mijn verjaardag een jaarkaart van een dierenpark hier in de buurt gekregen. En nog heb ik daar plezier van.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado Empty Re: Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado

Bericht  mzcharlotte vr 7 jun 2013 - 19:50

Het ligt er een beetje aan wat haar interesses zijn; een beauty dag of behandeling, theaterkaartjes, een bongo bon voor het gezin, een sieraad met gravure (namen ofzo), een bedel voor een pandora-armband als ze die heeft, euh...
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado Empty Re: Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado

Bericht  Tania vr 7 jun 2013 - 21:56

Misschien een bon om een leuke fotoshoot te laten doen met de kinderen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado Empty Re: Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado

Bericht  Reva vr 7 jun 2013 - 23:08

En stug dingen opnoemen die de TO in de openingspost schrijft niet te willen geven laughcry Hulde laughcry

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado Empty Re: Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado

Bericht  Purpleflower vr 7 jun 2013 - 23:31

Mooie mand met gezellige voorjaars planten?
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado Empty Re: Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado

Bericht  Blair vr 7 jun 2013 - 23:41

Blijft er vrij weinig over als ik zie wat je allemaal niet wil, haha. Is ook erg kort dag.

Alles wat ik van hem krijg vind ik leuk (corny i know), maar het leukst vind ik iets wat ie zelf gemaakt heeft, mijn moeder is heel erg knutselig en weet dat ik van zelfgemaakte scrapboekjes met fotos hou, zulke dingen krijg ik dan ook wel eens kado, dat heeft ze dan 'samen' met 'm gemaakt.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado Empty Re: Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado

Bericht  Aimee vr 7 jun 2013 - 23:52

Ik vind een mooie foto op canvas leuk, maar daar is het te kort dag voor denk ik... Misschien kan je wel bij de hema een foto laten uitvergroten (1uurservice) en die in een mooie lijst?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado Empty Re: Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado

Bericht  Gast za 8 jun 2013 - 0:24

Mijn nichtje verzint zelf al jaren iets, zo schattig. Wij helpen haar dan. Laatste wat ze had gegeven was een fotolijst voor meerdere foto's in de vorm van een hart en ze had speciaal foto's ervoor gemaakt om er in te doen. Zelf in elkaar gezet en ingepakt, erg leuk. Maar wellicht zijn deze kinderen nog net te klein om zelf iets te verzinnen, dat weet ik natuurlijk niet smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado Empty Re: Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado

Bericht  Coco za 8 jun 2013 - 1:07

Het is inderdaad wel kort dag. Dacht dat mijn moeder al samen met hun op oad was geweest maar die weet het ook niet. De kinderen zijn al wat ouder, 10 en 11 en vooral mijn nichtje vind dat ze als puber echt niet meer hoort te knutselen. Very Happy
Ik ben het dorp ingeweest maar veel meer dan de blokker, hema en drogist is er niet hier. Het is dus toch maar een bon geworden van de juwelier omdat ik weet dat ze iets van Zinzi op het oog heeft. Volgend jaar neem ik ze maar eens mee naar de stad voor een echt orgineel zelf uitgezocht cadeau.

Bedankt voor het meedenken.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado Empty Re: Wat krijg jij als moeder zijnde graag van je kind(eren) kado

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum