Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maxi Cosi Citi, CabrioFix of Pebble?

+3
Coccinelle
PapillonRose
Parisienne
7 plaatsers

Ga naar beneden

Maxi Cosi Citi, CabrioFix of Pebble? Empty Maxi Cosi Citi, CabrioFix of Pebble?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 23:15

Deze 3 passen allemaal op mijn wandelwagen.

Hebben jullie ervaring met 1 van deze en welke bevalt jullie het beste? En waarom?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi Cosi Citi, CabrioFix of Pebble? Empty Re: Maxi Cosi Citi, CabrioFix of Pebble?

Bericht  Parisienne za 26 feb 2011 - 0:35

Wij hebben de Maxi Cosi Pebble. Eerlijk gezegd heb ik deze gekozen omdat het het nieuwste model was en omdat ik hem gewoonweg mooier vond dan de andere Maxi Cosi's. Alle Maxi Cosi's zullen over het algemeen goed zijn in waar ze voor bedoeld zijn: het vervoeren van kindjes in de auto. In dat opzicht zit er weinig verschil tussen.

Ik ben erg tevreden over deze Maxi Cosi! Het heeft een verkleiner (kussentje onder de kont die je er later uit kan halen als ze groter worden) en een soort 'kussentje' voor het hoofdje. Ook vind ik de bijbehorende voetenzak heel erg fijn. Hij is warm en kan goed dicht.

Ik vind dat N. in deze Maxi Cosi heel goed ligt en als ik het zo bekijk denk ik dat ze er voorlopig nog een aardig tijdje in kan (ze is gemiddeld qua grootte).
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Maxi Cosi Citi, CabrioFix of Pebble? Empty Re: Maxi Cosi Citi, CabrioFix of Pebble?

Bericht  PapillonRose za 26 feb 2011 - 1:01

Ik heb de Maxi Cosi Cabriofix. De voornaamste reden voor die keuze is dat er een bijpassend model bij mijn wagen is, zodat echt alles uit mijn set dezelfde bekleding heeft.
Daarom heb ik deze, vooral om uiterlijke reden dus :P

Hij bevalt trouwens ook prima! Hier zit ook een verkleinertje met kussentje in, deze gebruik ik op het moment nog en is erg handig. Als hij eruit moet heb je 'm er ook zo weer uit.
Ik vind de Maxi Cosi Cabriofix handig in gebruik en heb er zeker geen spijt van dat ik deze heb gekozen. Weet niet helemaal zeker of ik het volgende goed heb, maar volgens mij is dit het enige model waar het zonne/windschermpje er standaard op zit en je er niet los bij hoeft te kopen dacht ik. Is ook wel erg fijn, in de winter een beetje tegen de wind en in de zomer tegen de zon.

Ik zou denk ik als ik jou was voor degene gaan die je het mooiste vind, in gebruik zijn ze denk ik allemaal even fijn.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Coccinelle za 26 feb 2011 - 1:26

Wij hebben de Maxi Cosi Pebble. Wij hebben een isofix systeem in de auto en deze + de cabriofix passen daar op, ik vond deze het mooiste vandaar dat de keuze op de Pebble is gevallen.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flip Fluitketel za 26 feb 2011 - 1:58

Wij hebben de Maxi cosi Cabriofix met de simpele reden dat ik alles nu in 1 kleur heb. Vond ik wel leuk. Alleen jammer dat de autostoel niet meer in die kleur is, maar ja wij hebben ook de Isofix en zijn dan toch gebonden aan de Pearl autostoel.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne za 26 feb 2011 - 4:16

Coccinelle schreef:Wij hebben de Maxi Cosi Pebble. Wij hebben een isofix systeem in de auto en deze + de cabriofix passen daar op, ik vond deze het mooiste vandaar dat de keuze op de Pebble is gevallen.

Was ik helemaal vergeten, maar dit was bij ons ook een grote reden dat we de Maxi Cosi Pebble graag wilde hebben.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne za 26 feb 2011 - 4:19

PapillonRose schreef:Ik heb de Maxi Cosi Cabriofix. De voornaamste reden voor die keuze is dat er een bijpassend model bij mijn wagen is, zodat echt alles uit mijn set dezelfde bekleding heeft.

Hij bevalt trouwens ook prima! Hier zit ook een verkleinertje met kussentje in, deze gebruik ik op het moment nog en is erg handig. Als hij eruit moet heb je 'm er ook zo weer uit.
Ik vind de Maxi Cosi Cabriofix handig in gebruik en heb er zeker geen spijt van dat ik deze heb gekozen. Weet niet helemaal zeker of ik het volgende goed heb, maar volgens mij is dit het enige model waar het zonne/windschermpje er standaard op zit en je er niet los bij hoeft te kopen dacht ik. Is ook wel erg fijn, in de winter een beetje tegen de wind en in de zomer tegen de zon.

Ik zou denk ik als ik jou was voor degene gaan die je het mooiste vind, in gebruik zijn ze denk ik allemaal even fijn.

Bedoel je gewoon het kapje wat vanaf de achterkant van de Maxi Cosi aan de draagbeugel vast zit? Van andere Maxi Cosi's weet ik dit niet, maar bij de Pebble zit dit er ook gewoon standaard op.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  PapillonRose za 26 feb 2011 - 4:45

Parisienne schreef:
PapillonRose schreef:Ik heb de Maxi Cosi Cabriofix. De voornaamste reden voor die keuze is dat er een bijpassend model bij mijn wagen is, zodat echt alles uit mijn set dezelfde bekleding heeft.

Bedoel je gewoon het kapje wat vanaf de achterkant van de Maxi Cosi aan de draagbeugel vast zit? Van andere Maxi Cosi's weet ik dit niet, maar bij de Pebble zit dit er ook gewoon standaard op.

Ja, dat ding bedoel ik Very Happy Maar het zit er dus bij andere modellen ook op? Iemand zei een keer tegen me dat je het behalve bij de CabrioFix er los bij moest kopen, maar dat is dus niet waar dan :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 5:34

Ik heb de Maxi Cosi Citi SPS. De kap zit hier ook standaard bij hoor, alleen niet geintegreerd in de Maxicosi zelf, hij zit er los bij in een zakje. De Maxicosi bevalt me goed, gewoon grijs/zwarte bekleding, lekker neutraal. En deze past ook op het onderstel van de kinderwagen (met adapters). Voordeel van deze is dat ie goedkoper is dan de Maxi Cosi Cabriofix.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 za 26 feb 2011 - 6:39

Hier de MC Cabriofix. Vooral omdat we de Familyfix in de auto hebben en we hem bij onze kinderwagen kregen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  M@niek za 26 feb 2011 - 8:06

wij hebben ook de cabriofix, geen idee waarom. Wij hebben ook een isofix in de auto (ik vind da ding echt mega onhandig) en we hebben voor straks een autostoeltje die je alleen maar kan vastzetten met de isofix.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Coccinelle za 26 feb 2011 - 8:12

M@niek schreef:wij hebben ook de cabriofix, geen idee waarom. Wij hebben ook een isofix in de auto (ik vind da ding echt mega onhandig) en we hebben voor straks een autostoeltje die je alleen maar kan vastzetten met de isofix.

Ik vind het juist makkelijk, 'klik' vast en gaan. Very Happy

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  M@niek za 26 feb 2011 - 8:16

Coccinelle schreef:
M@niek schreef:wij hebben ook de cabriofix, geen idee waarom. Wij hebben ook een isofix in de auto (ik vind da ding echt mega onhandig) en we hebben voor straks een autostoeltje die je alleen maar kan vastzetten met de isofix.

Ik vind het juist makkelijk, 'klik' vast en gaan. Very Happy

Ja het is ook een super systeem alleen ik heb een 3 deurs auto en das altijd zo gehannes en vooral met eruit halen, ik ben dus blij als het autostoeltje erin kan! Ik moet wel zeggen dat ik het fijn vind om geen gordels meer hoeven te gebruiken dat vond ik helemaal irritant, behalve als ze naast me staat dan wel de gordels.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Teddyaapje za 26 feb 2011 - 8:35

Wij hebben de cabriofix, die kregen we gratis bij de wagen dus we hebben ook niet verder gekeken voor een andere. Hij bevalt ons goed, heb er geen op of aanmerkingen over.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 22:49

Ik wist niet eens dat de citi's nog gemaakt werden smile

Wij hadden de Cabriofix met Isofix, ideaal smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 2:12

Dank jullie wel, ik heb 2x de Cabriofix besteld.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: