Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maxi-cosi cabriofix schoudergordels verstellen.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Maxi-cosi cabriofix schoudergordels verstellen. Empty Maxi-cosi cabriofix schoudergordels verstellen.

Bericht  Happy ma 19 maa 2012 - 0:20

Ik zit al weken te klooien met de maxi-cosi. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet beschrijven maar ik probeer het toch, lukt het me niet ga ik alsnog langs de babydump.

Bij de snelversteller zit op dit moment alle lengte van de gordel, die lus aan het voeteind zegmaar. En ik krijg die met geen mogelijkheid versteld, het is net alsof hij helemaal vast zit. Heb net al op youtube een filmpje gezien en het lijkt zo makkelijk maar ik krijg er totaal geen beweging in.

Weet iemand wat ik bedoel en hoe ik het kan verstellen?

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi-cosi cabriofix schoudergordels verstellen. Empty Re: Maxi-cosi cabriofix schoudergordels verstellen.

Bericht  Annie24 ma 19 maa 2012 - 0:24

Op het zitgedeelte zit een knop verwerkt in het stuk waar je de riem in vast klikt. Die moet je indrukken en dan kan je aan de riempjes trekken en hem verstellen.

Hoop dat ik het goed uitleg...
Het staat ook wel in het boekje geloof ik.

Edit; ik geloof dat ik het ergens anders over heb dan jij angel

Even een link naar het boekje: http://www.maxi-cosi.nl/nl-nl/producten/autostoeltjes/autostoeltjes-voor-babys/cabriofix/service.aspx

Laatst aangepast door Annie24 op ma 19 maa 2012 - 0:29; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Maxi-cosi cabriofix schoudergordels verstellen. Empty Re: Maxi-cosi cabriofix schoudergordels verstellen.

Bericht  Happy ma 19 maa 2012 - 0:28

Werkt dat alleen als de gordel inelkaar geklikt zit?

Happy
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 0:32

Dikke kans van wel, Happy!
Maar goed, dat is ook het enige moment wanneer ik het doe haha

Gast
Gast

Bericht  Happy ma 19 maa 2012 - 0:59

Ja logisch ook dat je dat dan alleen doet.. maar zo gefrustreerd als ik was heb ik van alles geprobeerd en is hij nu los geklikt en zit het zo ver uit elkaar dat het ook niet in elkaar kan. Babydump al gebeld en kreeg een behoorlijk botte troela aan de telefoon die zei dat ik maar langs moest komen dus dat ga ik deze week maar doen dan.

Happy
Prater
Prater

Bericht  Tania ma 19 maa 2012 - 1:02

Heb je al gekeken of de riem niet ergens dubbel of gedraaid zit? Aan de achterkant kun je dat klepje open maken, misschien dat er daar iets niet goed zit.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: