Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maxi cosi vraagjes

+5
kletskousje
Flemy
pantuf
PapillonRose
duckie
9 plaatsers

Ga naar beneden

maxi cosi vraagjes Empty maxi cosi vraagjes

Bericht  duckie vr 25 feb 2011 - 3:11

vanaf wanneer haal je de hoofdverkleiner er uit?
zit jullie kindje thuis ook wel eens in de maxi cosi?
ik heb onder de maxi cosi een omklap ding zitten voor iets van -5 of +5 kg, schijnt iets voor de zitting te zijn ofzo? hebben jullie die direct toen je kindje 5kg woog omgezet (als je dat er op hebt zitten)
tot welke leeftijd zal jullie kindje in de maxi cosi?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maxi cosi vraagjes Empty Re: maxi cosi vraagjes

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 3:16

duckie schreef:vanaf wanneer haal je de hoofdverkleiner er uit? Vanaf het moment dat ie in de weg zit, dus dat het hoofdje er niet meer goed in past zeg maar smile

zit jullie kindje thuis ook wel eens in de maxi cosi? Nee?

ik heb onder de maxi cosi een omklap ding zitten voor iets van -5 of +5 kg, schijnt iets voor de zitting te zijn ofzo? hebben jullie die direct toen je kindje 5kg woog omgezet (als je dat er op hebt zitten) Hebben we niet.

tot welke leeftijd zal jullie kindje in de maxi cosi? Uhm tot ongeveer 6 1/2 maand smile

Gast
Gast

Bericht  duckie vr 25 feb 2011 - 3:18

ik heb nu de hoofdverkleiner er uitgehaald omdat als ze een jasje met kapuchon (of hoe je dat schrijft Embarassed ) aan heeft het erg krap word... maar zo zonder is het wel weer een beetje ruim zodat ze met haar hoofdje wat meer kan bewegen en ook weer wat opzij liggen zeg maar... dus zit nog een beetje in twijfel of ik hem er nog weer ff in doe of niet meer...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  PapillonRose vr 25 feb 2011 - 3:21

Als hij in de weg gaat zitten. Hier tot op heden nog niet, maar dat duurt denk ik niet heel lang meer.

Nee. Heb het wel een paar keer geprobeerd een tijd geleden, als ze niet stil wilde worden en niets hielp. Maar dit hielp ook niet en ze kunnen er beter zo min mogelijk in zitten dus thuis gaat ze er niet in.

ik heb onder de maxi cosi een omklap ding zitten voor iets van -5 of +5 kg, schijnt iets voor de zitting te zijn ofzo? hebben jullie die direct toen je kindje 5kg woog omgezet (als je dat er op hebt zitten)
Dit heb ik er niet op zitten voor zover ik weet, geen idee wat het is.

tot welke leeftijd zal jullie kindje in de maxi cosi?[/quote]
Hier zit ze er nog in. Degene die ik heb is tot 13 kilo en ze weegt er nu bijna 6, voorlopig kan het dus nog (tenzij ze er te lang voor wordt als ze nog onder de 13kg is).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  pantuf vr 25 feb 2011 - 3:37

Toen ze er te groot voor werd, weet niet meer hoe oud ze toen was.

Nee, dat heb ik nooit gedaan, geen reden toe.

Zegt mij niets.

Tot een maand of 11. Toen zat ze er helemaal ingepropt met winterjas en dat vond ze vreselijk.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 4:31

vanaf wanneer haal je de hoofdverkleiner er uit? Ik weet niet hoe oud ze precies was. Maar toen haar hoofd er niet meer tussen paste in elk geval.
zit jullie kindje thuis ook wel eens in de maxi cosi? Nee. De MC is helemaal niet zo geweldig voor de rug dus buiten de auto zat ze er niet in.
ik heb onder de maxi cosi een omklap ding zitten voor iets van -5 of +5 kg, schijnt iets voor de zitting te zijn ofzo? hebben jullie die direct toen je kindje 5kg woog omgezet (als je dat er op hebt zitten) Pfoe, volgens mij niet.....
tot welke leeftijd zal jullie kindje in de maxi cosi? Uhm, volgens mij tot een maand of 6 ofzo...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 4:32

Met 4 maanden geloof ik

In het begin als meneer niet kon slapen legde we hem er in en gingen schommelen. Als hij eenmaal sliep probeerde we heb in bed te krijgen. Tot 3 weken geleden gebruikte ik de Maxi-Cosi ook voor het geven van de hapjes

Ik heb een Maxi-Cosi Cabriofix en volgens mij zit daar niet zo'n omklap ding op

S. is nu bijna 7 maanden en past er nog in

Gast
Gast

Bericht  Flemy vr 25 feb 2011 - 5:32

Ik heb die nooit gebruikt, omdat we er een voetenzak in hebben en het dus al krap zat is.

Nooit.

Ik zou niet eens weten of we dat hebben? Nooit van gehoord.

De oudste tot 9 maanden.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  kletskousje vr 25 feb 2011 - 6:43

Ik heb de hoofdverkleiner er vrij lang in gehad.
Mijn dochter was dan ook niet zo groot. Ik zou even kijken of het zonder ook goed gaat.
Zo gauw het hoofdje niet meer goed past..

Mijn dochter past trouwens nog steeds prima in de Maxi Cosi.
Ze zit er nu dus nog steeds in. Hebben wel een autostoel besteld, maar zo lang dit ook prima gaat!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  loesje vr 25 feb 2011 - 6:47

[b]Als hij in de weg gaat zitten. [/b]

[b]Nee.[/b]

[b]Hier zit hij er nog in.[/b]
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 6:55

Vanaf wanneer haal je de hoofdverkleiner er uit?
Sinds een week of 2-3 hebben we hem eruit gehaald, dus mijn zoontje was toen ongeveer 3 maanden oud. We hebben er wel een voetenzak inliggen, en i.c.m. de verkleiner werd het wel erg krap!

Zit jullie kindje thuis ook wel eens in de maxi cosi?
Nooit.

Ik heb onder de maxi cosi een omklap ding zitten voor iets van -5 of +5 kg, schijnt iets voor de zitting te zijn ofzo? Hebben jullie die direct toen je kindje 5kg woog omgezet (als je dat er op hebt zitten)
Ik heb geen flauw idee wat je hiermee bedoelt.. nee dus haha.

Tot welke leeftijd zal jullie kindje in de maxi cosi?
Mijn zoontje is nu bijna 4 maanden en hij zit er nog in. Deze kan mee tot ongeveer 9 maanden, maar mijn zoontje is erg lang voor de leeftijd, dus zal mij benieuwen hoe lang hij er in past haha.

Gast
Gast

Bericht  sheila123 vr 25 feb 2011 - 8:35

Wij hebben de hoofdverkleiner eruit gehaald toen ze klem kwam te zitten voor ons idee,hoe oud ze toen was weet ik niet precies meer.

Thuis heeft ze er nooit ingezeten.

Dat omklapding waar je het over hebt heb ik nog nooit van gehoord,dus geen idee.

Volgens mij hebben wij de maxicosi gebruikt tot een maand of 9,ze vond het ding ook niet meer lekker zitten op gegeven moment dus overgegaan op een andere autostoel.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  ekjir@M vr 25 feb 2011 - 11:44

duckie schreef:ik heb nu de hoofdverkleiner er uitgehaald omdat als ze een jasje met kapuchon (of hoe je dat schrijft Embarassed ) aan heeft het erg krap word... maar zo zonder is het wel weer een beetje ruim zodat ze met haar hoofdje wat meer kan bewegen en ook weer wat opzij liggen zeg maar... dus zit nog een beetje in twijfel of ik hem er nog weer ff in doe of niet meer...

Onder in de hoofdverkleiner zit een kussen die je er eerst uit kan halen. Dan kan je de hoofdverkleiner eventueel nog iets hoger in de maxicosi doen zodat het hoofdje er beter tussen past. J. is nu 5 maanden en vorige week hebben we de hoofdverkleiner er uit gehaald.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Flip Fluitketel vr 25 feb 2011 - 12:20

vanaf wanneer haal je de hoofdverkleiner er uit? Hier hebben we de verkleiner er ongeveer met 3maanden uitgehaald.

zit jullie kindje thuis ook wel eens in de maxi cosi? Als ze in de Maxi cosi in slaap is gevallen na een (kort)autoritje laat ik haar in de maxi cosi slapen. (niet te lang natuurlijk ivm rug) En de eerste weken werd ze heel erg rustig in de maxi cosi en gebruikten we hem weleens om haar rustig te krijgen. Ze vond het schommelen altijd lekker en viel hiervan in slaap. Maar was echt uiterste noodzaak.

ik heb onder de maxi cosi een omklap ding zitten voor iets van -5 of +5 kg, schijnt iets voor de zitting te zijn ofzo? hebben jullie die direct toen je kindje 5kg woog omgezet (als je dat er op hebt zitten) Ik zou niet weten waar dit zit.

tot welke leeftijd zal jullie kindje in de maxi cosi? Voorlopig zit ze er nog wel even in.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 0:16

Met een maand of 2/3.

Nee

ik heb onder de maxi cosi een omklap ding zitten voor iets van -5 of +5 kg, schijnt iets voor de zitting te zijn ofzo?
hebben jullie die direct toen je kindje 5kg woog omgezet (als je dat er op hebt zitten)
Hebben we niet.

Tot afgelopen woensdag dus ruim 10 maanden.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: