Mijn tuinontwerp...what do you think?
+3
TukTuk
Lien
JD
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mijn tuinontwerp...what do you think?
Pien schreef:ik vind je idee erg leuk, maar vergis je niet in de prijs van een olijfboom.
voor een beetje een boom ben je al gauw 300 euro kwijt! en dan heb je nog niet eens een mega boom... ik zou zelf eerder voor een catalpa kiezen! die vind ik overigens ook veel mooier van kleur!
verder zou ik zelf geen houten vlonder nemen maar een composiet vlonder. dit is hout met kunststof en dat gaat veel langer mee!
ik heb geen flauw idee wat een catalpa is, maar heel misschien worden het 2 van deze boompjes:
ik was vergeten dat we voor onze housewarming van mijn oom en tante een tegoedbon hebben gehad voor zo'n boom, tegen de tijd dat we de tuin zouden gaan doen. zij hebben deze zelf ook in de tuin, heeft een speciale betekenis ivm mijn overleden neefje (lang verhaal). Zijn wel leuke boompjes, ook wat goedkoper, en het wordt een soort bladerdak, wat wel weer lekker is denk ik, omdat we s middags precies de zon daar hebben....?
en ja dat composiet vind ik heel mooi, en inderdaad duurzamer, alleen is dat er alleen in grijs toch? ik wil wel echt iets houtkleurigs...maar heb me er nog niet erg in verdiept of die composietdingen er ook in bruinige kleuren zijn.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
dit is een catalpa:
wat betreft dat composiet, dat is er idd ook in andere kleuren:
plaatjes vanaf www.composietvlonderplanken.nl
wat betreft dat composiet, dat is er idd ook in andere kleuren:
plaatjes vanaf www.composietvlonderplanken.nl
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
o thanks Pien, goed om te zien dat die vlonderplanken er ook in het bruin zijn! thanks:)
wat die bomen betreft, ik vind ze wel erg groot en vol....denk ik.... maar evengoed bedankt!
wat die bomen betreft, ik vind ze wel erg groot en vol....denk ik.... maar evengoed bedankt!
JD- Ratel
Is deze dude niks trouwens?
http://link.marktplaats.nl/422750374
Gast- Gast
Trisha schreef:Is deze dude niks trouwens?
nou hij is dus vanaf 8 euro per m2, en aangezien onze tuin ruim 60 m2 is....8 x 60...kom ik dus ook op minstens 500 euro, als het niet meer is. dan zijn wij denk ik allebei zo eigenwijs om het eerst zelf te proberen...lukt dat nou echt niet, dan kan ik altijd nog iemand via MP proberen....
1 van de vrienden die kan helpen werkt als tegelzetter in badkamers/woningen....niet dat dat nou hetzelfde is, maar hij heeft er wel veel verstand van...dus denk dat we eerst eigenwijs zelf gaan lopen aanklungelen...maar evengoed bedankt!
JD- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: