Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn tuinontwerp...what do you think?

+3
TukTuk
Lien
JD
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mijn tuinontwerp...what do you think? - Pagina 2 Empty Re: Mijn tuinontwerp...what do you think?

Bericht  JD zo 27 feb 2011 - 9:59

Pien schreef:ik vind je idee erg leuk, maar vergis je niet in de prijs van een olijfboom.
voor een beetje een boom ben je al gauw 300 euro kwijt! en dan heb je nog niet eens een mega boom... ik zou zelf eerder voor een catalpa kiezen! die vind ik overigens ook veel mooier van kleur!

verder zou ik zelf geen houten vlonder nemen maar een composiet vlonder. dit is hout met kunststof en dat gaat veel langer mee!

ik heb geen flauw idee wat een catalpa is, maar heel misschien worden het 2 van deze boompjes:
Mijn tuinontwerp...what do you think? - Pagina 2 12208303

ik was vergeten dat we voor onze housewarming van mijn oom en tante een tegoedbon hebben gehad voor zo'n boom, tegen de tijd dat we de tuin zouden gaan doen. zij hebben deze zelf ook in de tuin, heeft een speciale betekenis ivm mijn overleden neefje (lang verhaal). Zijn wel leuke boompjes, ook wat goedkoper, en het wordt een soort bladerdak, wat wel weer lekker is denk ik, omdat we s middags precies de zon daar hebben....?

en ja dat composiet vind ik heel mooi, en inderdaad duurzamer, alleen is dat er alleen in grijs toch? ik wil wel echt iets houtkleurigs...maar heb me er nog niet erg in verdiept of die composietdingen er ook in bruinige kleuren zijn.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn tuinontwerp...what do you think? - Pagina 2 Empty Re: Mijn tuinontwerp...what do you think?

Bericht  Pien zo 27 feb 2011 - 10:06

dit is een catalpa:
Mijn tuinontwerp...what do you think? - Pagina 2 66476

wat betreft dat composiet, dat is er idd ook in andere kleuren:

plaatjes vanaf www.composietvlonderplanken.nl

Mijn tuinontwerp...what do you think? - Pagina 2 2012
Mijn tuinontwerp...what do you think? - Pagina 2 2008

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  JD zo 27 feb 2011 - 11:52

o thanks Pien, goed om te zien dat die vlonderplanken er ook in het bruin zijn! thanks:)

wat die bomen betreft, ik vind ze wel erg groot en vol....denk ik.... maar evengoed bedankt!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 12:01

Is deze dude niks trouwens?

http://link.marktplaats.nl/422750374

Gast
Gast

Bericht  JD zo 27 feb 2011 - 14:26

Trisha schreef:Is deze dude niks trouwens?

http://link.marktplaats.nl/422750374

nou hij is dus vanaf 8 euro per m2, en aangezien onze tuin ruim 60 m2 is....8 x 60...kom ik dus ook op minstens 500 euro, als het niet meer is. dan zijn wij denk ik allebei zo eigenwijs om het eerst zelf te proberen...lukt dat nou echt niet, dan kan ik altijd nog iemand via MP proberen....

1 van de vrienden die kan helpen werkt als tegelzetter in badkamers/woningen....niet dat dat nou hetzelfde is, maar hij heeft er wel veel verstand van...dus denk dat we eerst eigenwijs zelf gaan lopen aanklungelen...maar evengoed bedankt!smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: