Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met de auto naar Paris

+7
psv-forever
Susan
PapillonRose
loura
Lejow
Caro
Paper Crown
11 plaatsers

Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Met de auto naar Paris

Bericht  Paper Crown do 14 jul 2011 - 20:35

Mijn man en ik gaan voor ons 1 jaartje jubileum (en ik ook een beetje voor Christian Louboutins, maar dat weet hij niet, whaha!!) naar Parijs.

We wilden eerst met de trein gaan, maar die heeft zulke rotte tijden dat we gewoon spontaan besloten hebben te rijden naar Parijs.. hij kan rijden en ik ook dus ik denk dat we 2 uur om en om alweer in Parijs neerstrijken..

Mijn vraag is, is iemand wel eens met de auto naar Parijs geweest? Kan je de auto bij je hotel parkeren? Is de metro een beetje te doen? Welk hotel zaten jullie? We gaan ook 1 dagje naar Disney.. I love you is dat allemaal te doen met de metro/trein?

Wat zijn de aanraders in Parijs en wat kunnen we overslaan?

Bedankt alvast!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Caro do 14 jul 2011 - 20:46

Haaa grappig :-). Wij gaan ook voor ons 1-jarig jubileum naar Parijs!

Even kijken, je kan best met de auto naar parijs. Of je bij je hotel kan parkeren ligt helemaal aan het hotel van je keuze. Sommigen bieden extra parkeerplaatsen, sommigen tegen vergoeding, soms moet in een parkeergarage gaan staan. Dat ligt er dus maar net aan.

Disneyland is prima te bereiken met het openbaar vervoer. Op Disneyland zelf is namelijk een exit halte van de metro en dan hoef je nog maar 5 minuten te lopen voor je aan de ingang van het park staat. In Disneyland, ga gebruik maken van de fastpasses die ze aanbieden! Bij sommige attracties (uit mijn hoofd Cool kun je met je toegangskaart een apart kaartje trekken. Daarop staat een tijd waarop je moet terugkeren naar die attractie en dan kun je met een veel kortere wachttijd (max 15 min, afhankelijk van de attractie en de drukte) die attractie bezoeken. Nadeel: je moet echt op dat tijdstip komen. En je kan maar één fastpass tegelijkertijd trekken.

Parijs zelf heb ik nog geen tips over, maar Disneyland kan je me álles over vragen. Wij gaan ieder jaar met de familie in het Disneyhotel en aangezien ik alles boek en regel, ben ik eigenlijk gewoon één grote Disney-vraagbak :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Caro do 14 jul 2011 - 20:47

Aangezien jij ook wel van de luxe bent, ze hebben van booking.com nu ook een exclusievere site waar ze speciale hotels op hebben gezet: luxury.booking.com...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 20:49

LEUK!!!!

Ik ben er een paar geweest met de auto.
Oooh, wat een shopwahalla daar Very Happy
Jaja, jij zal je daar wel vermaken hahahaha.

Pfff, wij hebben ooit in het Green Hotel gezeten.
Maar dat moet je niet willen! Daar hoor je de mensen naast ej nog kaarten!

Verder hebben we altijd in het Holiday Inn gezeten.
Daar kun je de auto naast het hotel zetten maar er is dacht ik ook een grote parkeergarage.
Wij deden alles met de taxi.

Verder ben ik een keer of 5 naar disney geweest maar dan zaten we in een Disney hotel.
Dan hebben ze aparte shuttelbussen.

Leuk joh!

Oh, wat je niet moet doen!!! Op de tussenheuveltjes midden op de weg gaan staan om een foto te maken van de Arc de Triomph (ofzoiets...)
Dat heb ik gedaan en dan komen alle auto's expres op je afrijden en toeteren en proberen in je kont te knijpen laughcry

Oh, waar het leuk eten is, is in het Renault Restaurant.
Erg lekker!!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Lejow do 14 jul 2011 - 20:51

Vanaf Parijs Gare du Nord is er een prima trein/metro (geen idee wat het is hahaha) naar Disney!! Maar als je daar alles wilt zien heb je aan 1 dag laaaaang nie genoeg hoor Very Happy En ik weet niet wanneer jullie gaan, maar probeer doordeweeks te gaan, naar Disney, dan is het iets minder druk als in het weekend.
Al hebben de Fransen nu ook wel vakantie...

Zelf zou ik niet graag met de auto in Parijs willen rijden, maar heb Rome ook overleefd, dus Parijs moet vast ook lukken Very Happy
Auto's en scooters overal op/tussen/onder/naast/achter/voor hehe, het is gewoon echt GASSSSSEN en niet op of om kijken Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 20:53

Go with the flow hahaha.
Ze kijken daar echt nérgens naar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 21:14

Wij zijn 2 jaar terug geweest met de auto. Hebben er ongeveer 6 uur over gereden (inclusief pauze).
In Parijs zelf rijden is een regelrechte ramp Sad wat een verschrikking haha!
Wij konden de auto gewoon in de parkeergarage van het hotel zetten en hebben verder alles met de metro gedaan (je kan gewoon dagkaarten kopen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  loura do 14 jul 2011 - 22:25

2CKC2 schreef:Mijn man en ik gaan voor ons 1 jaartje jubileum (en ik ook een beetje voor Christian Louboutins, maar dat weet hij niet, whaha!!) naar Parijs.

We wilden eerst met de trein gaan, maar die heeft zulke rotte tijden dat we gewoon spontaan besloten hebben te rijden naar Parijs.. hij kan rijden en ik ook dus ik denk dat we 2 uur om en om alweer in Parijs neerstrijken..

Mijn vraag is, is iemand wel eens met de auto naar Parijs geweest? Kan je de auto bij je hotel parkeren? Is de metro een beetje te doen? Welk hotel zaten jullie? We gaan ook 1 dagje naar Disney.. I love you is dat allemaal te doen met de metro/trein?

Wat zijn de aanraders in Parijs en wat kunnen we overslaan?

Bedankt alvast!

Ik was vorige week met de auto in Parijs en ik zeg 1 ding.... Niet doen! Haha wat een drama zeg... Iedereen rijdt door elkaar heen. Het is druk, overal scooters die om je geen crossen. De rotondes hebben 16 afslagen en alles en ook echt alles gaat door elkaar heen. Parkeren ligt eraan waar je zit... Wij zaten eerst bij een neef van mijn vriend en daar kon je gewoon goed en goedkoop parkeren. De nacht erna zijn we naar een hotel gegaan bij Opera en daar was het dramatisch en duur ook. Ik zou lekker met de trein gaan en dan lekker reizen met de metro smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  PapillonRose do 14 jul 2011 - 22:56

Als Parijs-o-fiel zou ik zelf zeggen: laat in Parijs zelf vooral de auto staan! Ze rijden als gekken, plus dat je je auto bij leuke dingen meestal echt niet kwijt kunt. Erheen met de auto is wel prima te doen, en meestal kun je via het hotel parkeerplek regelen. Vaak wel tegen vergoeding, en je kan dit het beste vooraf aangeven (want sommige hotels hebben beperkte plek dus als je daar aankomt en dan nog plek wil kan dit niet altijd). En Disney is prima te bereiken met het ov. Vanaf Gare du Nord gaat er een directe trein. En anders kan je ook nog met de metro en daarna met de RER. Ik ben zelf ook een keer 1 dag in Disney geweest en vond dat prima te doen. Je kunt alles zien, alleen waarschijnlijk kun je niet overal in (maar met mazzel wel in een hoop hoor).

Ik zit meestal in budgethotels, kom daar toch alleen om te slapen en verder zie ik het hotel niet :P Als je zo'n soort hotel zoekt kan je bijvoorbeeld eens kijken bij hôtel montmartrois, daar boek ik meestal.. Basic hotel, met ontbijt.

Verder vind ik zelf alles leuk in Parijs, het enige waar je niet naartoe moet (maargoed wie wil dat ook :P) is het rioleringsmuseum, een regelrechte en stinkende ramp. Echte aanraders: de eiffeltoren ´s avonds om 11 uur (knipperlichtjes!), boottochtje met de bateaux mouches over de seine, arc de triomphe, notre dame, op het dak van de tour montparnasse (wolkenkrabber met uitzocht op eiffeltoren), shoppen in la défense of les halles.. Oh, ik wil ook weer terug nu ik het hier over heb smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Paper Crown do 14 jul 2011 - 23:01

PapillonRose schreef:Als Parijs-o-fiel zou ik zelf zeggen: laat in Parijs zelf vooral de auto staan! Ze rijden als gekken, plus dat je je auto bij leuke dingen meestal echt niet kwijt kunt. Erheen met de auto is wel prima te doen, en meestal kun je via het hotel parkeerplek regelen. Vaak wel tegen vergoeding, en je kan dit het beste vooraf aangeven (want sommige hotels hebben beperkte plek dus als je daar aankomt en dan nog plek wil kan dit niet altijd). En Disney is prima te bereiken met het ov. Vanaf Gare du Nord gaat er een directe trein. En anders kan je ook nog met de metro en daarna met de RER. Ik ben zelf ook een keer 1 dag in Disney geweest en vond dat prima te doen. Je kunt alles zien, alleen waarschijnlijk kun je niet overal in (maar met mazzel wel in een hoop hoor).

Ik zit meestal in budgethotels, kom daar toch alleen om te slapen en verder zie ik het hotel niet :P Als je zo'n soort hotel zoekt kan je bijvoorbeeld eens kijken bij hôtel montmartrois, daar boek ik meestal.. Basic hotel, met ontbijt.

Verder vind ik zelf alles leuk in Parijs, het enige waar je niet naartoe moet (maargoed wie wil dat ook :P) is het rioleringsmuseum, een regelrechte en stinkende ramp. Echte aanraders: de eiffeltoren ´s avonds om 11 uur (knipperlichtjes!), boottochtje met de bateaux mouches over de seine, arc de triomphe, notre dame, op het dak van de tour montparnasse (wolkenkrabber met uitzocht op eiffeltoren), shoppen in la défense of les halles.. Oh, ik wil ook weer terug nu ik het hier over heb smile

Oh nee, we gaan de auto ook absoluut laten staan bij het hotel!! Nee, ik weet dat het exact zoals istanbul is in Parijs.. Daar durf ik niet te rijden!

Ohh ohhhh heb zo een zin als ik dit alles lees!! Zoooooooo romantisch!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  PapillonRose do 14 jul 2011 - 23:05

Veilige keuze om de auto bij het hotel te laten. Er zijn ook wel mensen die in Parijs gaan rijden, en dat kan op zich best. Alleen ik zou het en zonde vinden van mijn auto (je ziet daar regelmatig auto´s met deuken en dat voorspelt niet veel goeds) en ik het zou ook erg slecht zijn voor mijn stresslevel :P Plus dat het OV in Parijs niet heel duur is, en het zoveel makkelijker en sneller is.

Ik vind het ook echt geweldig daar, ben de afgelopen 4 jaar minstens 1x per jaar geweest. En ook de clichédingen blijf ik leuk vinden, naast nieuwe en minder bekende dingen ontdekken nu ik het meeste al vaak gezien heb.

Veel plezier, het is inderdaad ook echt romantisch wanneer je met je geliefde erheen gaat!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Susan do 14 jul 2011 - 23:10

Ja, maar toen was ik 14, dus dat is wel heel lang geleden. Volgens mij hebben mijn ouders de auto toen inderdaad ergens in de buurt van het hotel gezet en zijn we verder met de metro geweest. Een aantal jaar terug ben ik nog met Dion en mijn ouders met de auto een weekje door Engeland gereisd en toen we in Londen waren hebben ze het net zo gedaan, toen hebben we ook met de metro en de trein gereisd zolang we daar verbleven.

Disneyland Parijs is vanuit Parijs makkelijk te doen met het openbaar vervoer, je gaat dan met de trein van RER, het regionale treinennetwerk van Parijs.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  psv-forever vr 15 jul 2011 - 9:37

hou rekening met de drukte in Disney.. het is nu echt ongelooflijk druk....
Dus ik denk dat je aan 1 dagje niet genoeg hebt.

psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  psv-forever vr 15 jul 2011 - 9:49

weet niet wanneer je gaat.
Volgende week (21e)begint paris plage.... Ook erg leuk!!!

Verder als het mooi weer is gewoon lekker genieten van het weer en gaan picknicken in een van de parken!

Mocht je zondag de 25e in parijs zijn en van de tour de france houden. Ga kijken naar de finish op de champs elysee


Laatst aangepast door psv-forever op vr 15 jul 2011 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:52

Niet doen! Wij zijn ook eens met de auto gegaan en dat was RAMPZALIG. Om ons heen reden ze als de gekken en vlogen de bumpers en spiegels in het rond en niemand die het interesseerde, overal file, nergens bij te komen....nooit meer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 10:11

Wij zijn twee weken geleden geweest, voor ons éénjarig jubileum. Populair tripje Wink
Eerste plan was ook de trein, tot we de prijzen zagen en vooral de tijden (last-minute). Daarom de auto gepakt, op zwarte zaterdag Neutral Wij hebben dus wel vast gestaan voor de peage en in de peripherique. Wij vinden allebei rijden niet zo erg, wel leuk zelfs, dus wij vinden het heerlijk. We hebben de auto geparkeerd bij Porte Orléans, €45 voor drie dagen. Vervolgens metrokaartje gekocht voor drie dagen (onbeperkt metro). Het metrosysteem is echt super daar, dus zeker gebruik van maken!
Wij hebben een boottochtje gemaakt toen het al ging schemeren, dat vond ik echt het leukste! Zo romantisch I love you
Ook leuk is het schilderspleintje op de MontMatre. Portret laten maken door een oud, typisch Frans mannetje, superleuk ook smile
Veel plezier alvast!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  psv-forever vr 15 jul 2011 - 10:20

Chipp schreef:Wij zijn twee weken geleden geweest, voor ons éénjarig jubileum. Populair tripje Wink
Eerste plan was ook de trein, tot we de prijzen zagen en vooral de tijden (last-minute). Daarom de auto gepakt, op zwarte zaterdag Neutral Wij hebben dus wel vast gestaan voor de peage en in de peripherique. Wij vinden allebei rijden niet zo erg, wel leuk zelfs, dus wij vinden het heerlijk. We hebben de auto geparkeerd bij Porte Orléans, €45 voor drie dagen. Vervolgens metrokaartje gekocht voor drie dagen (onbeperkt metro). Het metrosysteem is echt super daar, dus zeker gebruik van maken!
Wij hebben een boottochtje gemaakt toen het al ging schemeren, dat vond ik echt het leukste! Zo romantisch I love you
Ook leuk is het schilderspleintje op de MontMatre. Portret laten maken door een oud, typisch Frans mannetje, superleuk ook smile
Veel plezier alvast!

zwarte zaterdag moet nog komen ( de 30e)

Heb je paris visite gehaald of mobilis? Mobilis is goedkoper, maar ze proberen de toeristen de paris visite aan te smeren
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 10:40

psv-forever schreef:
Chipp schreef:Wij zijn twee weken geleden geweest, voor ons éénjarig jubileum. Populair tripje Wink
Eerste plan was ook de trein, tot we de prijzen zagen en vooral de tijden (last-minute). Daarom de auto gepakt, op zwarte zaterdag Neutral
Veel plezier alvast!

zwarte zaterdag moet nog komen ( de 30e)

Heb je paris visite gehaald of mobilis? Mobilis is goedkoper, maar ze proberen de toeristen de paris visite aan te smeren

Je hebt helemaal gelijk, haha, het was het eerste blok schoolvakantie, ook al best druk.

Wij hadden visites, jammer dat ik er daarvoor weer niet genoeg van weet... Wel een gratis tasje van LaFayette en 10% korting gehad op een artikel daar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  flower vr 15 jul 2011 - 21:11

Vorig jaar zijn wij met de auto naar Parijs geweest.
De heenweg hadden we erg veel file en hebben we er 11 uur over gedaan, terug een uurtje of 7 geloof ik!
Wij hadden de auto geparkeerd bij een renault garage vlakbij ons hotel. Ons hotel was net buiten het centrum dus auto rijden was wel druk maar nog wel te doen vergeleken met wat ik in het centrum zag
Wij hebben verder alles gedaan met metro.
Ook hadden we een bus kaartje waarbij je uit en in kon stappen waar jewilde, de bus leidde je dan naar alle leuke plekken in de stad.
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 21:52

mozzarella schreef:Niet doen! Wij zijn ook eens met de auto gegaan en dat was RAMPZALIG. Om ons heen reden ze als de gekken en vlogen de bumpers en spiegels in het rond en niemand die het interesseerde, overal file, nergens bij te komen....nooit meer!
+1
Dat ga ik dus echt nooit meer doen. Halve weekend in de file gestaan. En doodsangsten uitgestaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Le Chat Noir vr 22 jul 2011 - 21:58

Wij zijn wel met de auto geweest en is ons prima bevallen. Nu had ik het hotel echt uitgezocht op een betaalbare parkeergarage en niet te ver van de ring (Suite Home Paris Pantin ofzoiets, aanrader!, wel in buitenwijk, maar viel qua afstand naar alles heel erg mee). We moesten maar een stukje van de ring af, toen over een rotonde "Neem de achtste afslag" met allerlei auto's die van alle kanten om je heen vliegen en nog een paar zijweggetjes in. Verder alles gewoon lekker met de metro gedaan.
I loooove Paris!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Minx za 23 jul 2011 - 2:55

Prima te doen, in parijs zelf rijden vond ik nog niet zo'n goed idee. Dat heeft mijn vriend dus gedaan. Was onze eerste "vakantie" samen. Wij zaten in een super goedkoop hotel (cheapbeds) moest je ook zeker niet meer van verwachten dan een bed en een badkamer. Om te slapen was het prima. Denk ook niet dat ik onder het bed wou kijken maar ja super goedkoop hotel en wij nederlanders zijn volgens mij een stuk schoner dan de fransen en dit was echt prima te doen. zou er wel weer heen gaan. Dit hotel had ook een gratis parkeerplaats wat ik wel prettig vond. Daarbij vlak bij het metro station en nog wel binnen de derde zone. Parijs is opgedeeld in metro zones namelijk. Wij konden dus met een 3 zone kaartje heel parijs zien. De metro is gewoon duidelijk. Ik zou het dus zeker weer zo doen.

Terug was alleen een ramp maar ja toen stond heel nederland vast door de sneeuw (afgelopen december 23 km file stilstaand)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Paper Crown ma 25 jul 2011 - 3:51

Bedankt allemaal, we hebben een heel leuk hotel geboekt dus 5 aug. gaan we samen naar Parijs!! I love you
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Juul ma 25 jul 2011 - 4:27

2CKC2 schreef:Bedankt allemaal, we hebben een heel leuk hotel geboekt dus 5 aug. gaan we samen naar Parijs!! I love you

Leuk leuk!! Geniet ervan! Ik wil ook nog een keer terug naar Parijs, die stad is zooooo geweldig.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Met de auto naar Paris Empty Re: Met de auto naar Paris

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum