Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ok, ik heb even advies nodig..
Ik heb morgen om half 11 rijles, maar eigenlijk wil ik het afzeggen. Ik voel me zo zwak en raak al gestressed aan de gedachte van het verkeer en ben bang dat ik een paniekaanval krijg tijdens de les enzo. Maar ja, als ik ook dat al opgeef, dan hou ik helemaal niets meer over..
Ik heb morgen om half 11 rijles, maar eigenlijk wil ik het afzeggen. Ik voel me zo zwak en raak al gestressed aan de gedachte van het verkeer en ben bang dat ik een paniekaanval krijg tijdens de les enzo. Maar ja, als ik ook dat al opgeef, dan hou ik helemaal niets meer over..
Gast- Gast
Vul maar inJordana schreef:Maple schreef:..... ik wilde iets zeggen maar hou wijselijk mijn mond maar, anders krijgen jullie ook zo'n vertekend beeld van mijDolores schreef:Ah, mijn liefde is wel iets groter dan 14cm, maar het gevoel is vast net zo heerlijk
Maple, ZEG!!!!
Gast- Gast
Dirty minds! Hahaha!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Mijn liefde heeft wel een grotere dan 14cm, maar het gevoel is vast net zo heerlijk..
WTF
WTF
Gast- Gast
Dolores schreef:Ja, nu ik m nalees zal ik ook eerlijkheidshalve zeggen dat ik zelf ook denk: 'Do, WTF??'
Haha dat was ook hetgeen wat ik dacht..
Maar we weten ondertussen dat het over baby's gaat..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Maar morgen afzeggen betekent toch niet gelijk definitief afzeggen?Marin schreef:Ok, ik heb even advies nodig..
Gast- Gast
Marin schreef:Ok, ik heb even advies nodig..
Gewoon gaan en alles blijven doen anders ben je straks bang voor alles.
Gast- Gast
Maple schreef:Vul maar inJordana schreef:Maple schreef:..... ik wilde iets zeggen maar hou wijselijk mijn mond maar, anders krijgen jullie ook zo'n vertekend beeld van mijDolores schreef:Ah, mijn liefde is wel iets groter dan 14cm, maar het gevoel is vast net zo heerlijk
Maple, ZEG!!!!
Zal wel iets met een grote te maken hebben
Heb je al gelezen wie ik ben
Marin: Als jij het niet slim vind moet je het niet doen. Maar dan de volgende vraag heb je al lessen gemist?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Maple schreef:Maar morgen afzeggen betekent toch niet gelijk definitief afzeggen?Marin schreef:Ok, ik heb even advies nodig..
Nee maar ik sluit mezelf echt steeds meer voor alles af. Ik ben me echt aan het isoleren. Maar dat voelt wel even prettig eigenlijk. Ik vind het namelijk nogal eng om te gaan rijden nu.
Gast- Gast
Ik bedoelde in ieder geval niet wat jullie er nu van maken...
En ik ben lekker toch heel erg gelukkig!
En ik ben lekker toch heel erg gelukkig!
Gast- Gast
mozzarella schreef:Marin schreef:Ok, ik heb even advies nodig..
Eens. Wie weet valt het mee!
Elin- Fluisteraar
mozzarella schreef:Caro schreef: .
Je hebt helemaal gelijk maar we hebben het al vaker gehad over zijn negativiteit. Gisteren nog zelfs met zijn vader en broer erbij dus ik dacht dat t nu wel echt ff doorgedrongen was. Niet dus want net begon ie wéér en ik heb nu gewoon echt ff geen zin in m. Dus even laten bezinken is nu beter voordat het allemaal wordt opgeblazen. Bovendien komen zijn ouders zo even wat brengen dus dan moeten we wel weer gewoon doen .
Oh ja... Dat ken ik. Dan is het onderwerp eigenlijk zo gevoelig voor iedereen dat je het er maar beter niet over kan hebben. Ik had dat laatst ook: mijn man loopt echt alleen maar zijn mening door te duwen en zijn manier is de beste. Zo ook met koken, dan was ik iets af nádat we gegeten hebben en dan gaat hij het zuchtend lopen doen. Ja hoela: zak er dan maar in. En hij lijkt steeds minder makkelijk te worden en negatief te doen: ben ik ook redelijk klaar mee. Maar hij zegt natuurlijk dat dat niet waar is.
Zucht. Wij maken eigenlijk nooit ruzie maar opeens hadden we zon periode dat we echt niks konden hebben van elkaar en ieder gesprek verliep alleen maar in hetzelfde rondje. Dan maar even elkaar met rust laten! Komt wel weer goed, al zou ik de volgende keer geen stoelen meer gooien .
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
mozzarella schreef:Marin schreef:Ok, ik heb even advies nodig..
Exactly, dat is precies wat ik bedoel Mozz. Daar ben ik al heel hard mee bezig. Ik kan geen vriendinnen meer op bezoek hebben/naar hen toe gaan, omdat ik dat al te eng vind. Ik heb alleen nog contact met familie. Als ik dit ook nog laat vallen, dan hou ik straks echt niets meer over. Maar het geeft me al zo veel stress dat ik dat morgen heb, dus misschien kan ik toch beter afzeggen.. De stress is het ook niet waard.
Jordana, nee ik heb nog geen enkele les gemist, alhoewel er nu wel een gat in zat, vanwege de vakantie.
Gast- Gast
Jeej wat moest iik veel bijlezen
Ik voel mij vandaag heel erg goed. Heb heerlijk veel bewogen en dat voelt goed!
Ik voel mij vandaag heel erg goed. Heb heerlijk veel bewogen en dat voelt goed!
Gast- Gast
Marin schreef:Maple schreef:Maar morgen afzeggen betekent toch niet gelijk definitief afzeggen?Marin schreef:Ok, ik heb even advies nodig..
Nee maar ik sluit mezelf echt steeds meer voor alles af. Ik ben me echt aan het isoleren. Maar dat voelt wel even prettig eigenlijk. Ik vind het namelijk nogal eng om te gaan rijden nu.
Tadaaa! Hier is je antwoord
Gast- Gast
Marin schreef:Maple schreef:Maar morgen afzeggen betekent toch niet gelijk definitief afzeggen?Marin schreef:Ok, ik heb even advies nodig..
Trek jezelf niet harder terug je eigen bubbel in!!! Blijf dingen doen, blijf iedere dag buiten komen anders maak je het jezelf echt alleen maar moeilijker en moeilijker.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Opzich is wat hierboven gezegd werd ook wel een goede, probeer niet álles te ontwijken waar je bang bent een paniekaanval te krijgen. Anders heb je straks de kans dat je verder van huis bent. Ik weet ook niet zo goed waar je in deze nou goed aan doet, eigenlijk. Is je instructeur enigzins op de hoogte van je situatie? Zo ja, dan zou ik het proberen. Gata het niet dan kun je de les altijd nog afbreken. En vertel hem anders in grote lijnen wat er speelt.Marin schreef:Maple schreef:Maar morgen afzeggen betekent toch niet gelijk definitief afzeggen?Marin schreef:Ok, ik heb even advies nodig..
Gast- Gast
Goed zo Theedoosje! Lekker gevoel is dat he
Elin- Fluisteraar
Dat is fijn te horen Do. Ik hoop dit gevoel nog lang vast te houden en binnenkort in die broeken te passen
Gast- Gast
Ik lig echt dubbel om je verhaal Mozz... Zie helemaal voor me hoe je een poging doet de hocker te wilen werpen en het dan toch niet lukt, WHAHAHAHAHAHA. En nog balen dat je hem niet geraakt hebt ook, geweldig.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: