Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Caro schreef:
Trek jezelf niet harder terug je eigen bubbel in!!! Blijf dingen doen, blijf iedere dag buiten komen anders maak je het jezelf echt alleen maar moeilijker en moeilijker.
Mee eens.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Elin schreef:Goed zo Theedoosje! Lekker gevoel is dat he
ja heerlijk gevoel. En ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou gaan voelen na sporten
Gast- Gast
Marin schreef:mozzarella schreef:Marin schreef:Ok, ik heb even advies nodig..
Ik heb morgen om half 11 rijles, maar eigenlijk wil ik het afzeggen. Ik voel me zo zwak en raak al gestressed aan de gedachte van het verkeer en ben bang dat ik een paniekaanval krijg tijdens de les enzo. Maar ja, als ik ook dat al opgeef, dan hou ik helemaal niets meer over..
Gewoon gaan en alles blijven doen anders ben je straks bang voor alles.
Exactly, dat is precies wat ik bedoel Mozz. Daar ben ik al heel hard mee bezig. Ik kan geen vriendinnen meer op bezoek hebben/naar hen toe gaan, omdat ik dat al te eng vind. Ik heb alleen nog contact met familie. Als ik dit ook nog laat vallen, dan hou ik straks echt niets meer over. Maar het geeft me al zo veel stress dat ik dat morgen heb, dus misschien kan ik toch beter afzeggen.. De stress is het ook niet waard.
Jordana, nee ik heb nog geen enkele les gemist, alhoewel er nu wel een gat in zat, vanwege de vakantie.
Ja was net in new york...dat durf ik dan weer niet met mijn vliegangst.
Je weet zelf heel goed dat dit irreëel is, dus geef er niet aan toe voordat je dalijk verder van huis bent en dan heb je spijt en niet zon beetje.
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik ben er zéker van dat dat je lukt, TD
Met jouw steun zeker wel ...tnx!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik lig echt dubbel om je verhaal Mozz... Zie helemaal voor me hoe je een poging doet de hocker te wilen werpen en het dan toch niet lukt, WHAHAHAHAHAHA. En nog balen dat je hem niet geraakt hebt ook, geweldig.
Volgende keer beter . Hij keek ook nog eens fronsend hoe ik die klotehocker op zn zij kiepte hahahaha met mijn armen wijd uitgestrekt.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik lig echt dubbel om je verhaal Mozz... Zie helemaal voor me hoe je een poging doet de hocker te wilen werpen en het dan toch niet lukt, WHAHAHAHAHAHA. En nog balen dat je hem niet geraakt hebt ook, geweldig.
En ik lig nu dubbel om hoe jij dit beschrijft
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Ja Caro, dat is precies wat ik bedoel en dat gedrag dat jij beschrijft is dus ook precies hier aan de orde. Mooi niet dat ik daarin meega, soms denk ik echt dat vrouwen het sterkere geslacht zijn hoor.
Gast- Gast
wat is een hocker eigenlijk mozz?
En ja jullie hebben gelijk. Dat weet ik zelf ook wel dondersgoed. Maar het voelt zo makkelijk en prettig om even alles veilig te houden en alles wat stress geeft, ook maar zo klein mogelijk te houden. Maar ja, daar los je inderdaad niets mee op.
Bah.
En ja jullie hebben gelijk. Dat weet ik zelf ook wel dondersgoed. Maar het voelt zo makkelijk en prettig om even alles veilig te houden en alles wat stress geeft, ook maar zo klein mogelijk te houden. Maar ja, daar los je inderdaad niets mee op.
Bah.
Gast- Gast
Marin asjeblieft GA morgen. Zeg tegen de beste man dat je je onzeker voelt, niet goed in je vel zit en vraag desnoods of je op achteraf wegen mag rijden en niet de autosnelweg of de binnenstad.
Serieus: nu kom je op een punt dat je jezelf kan tegenhouden in een nog dieper dal te komen. Maar ik heb het idee dat je dat fijner vind dan nu even door de zure appel heen bijten. Marin: dit gaat niet vanzelf over door binnen te zitten en alleen maar menselijk contact via Facebook en het forum te hebben. Dadelijk eet je niet meer goed, ga je jezelf verwaarlozen, kom je niet meeer buiten behalve om kattenvoer te kopen en dat is géén oplossing.
Serieus: nu kom je op een punt dat je jezelf kan tegenhouden in een nog dieper dal te komen. Maar ik heb het idee dat je dat fijner vind dan nu even door de zure appel heen bijten. Marin: dit gaat niet vanzelf over door binnen te zitten en alleen maar menselijk contact via Facebook en het forum te hebben. Dadelijk eet je niet meer goed, ga je jezelf verwaarlozen, kom je niet meeer buiten behalve om kattenvoer te kopen en dat is géén oplossing.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Marin schreef:
Bah.
Helemaal mee eens.
Jordana- Ratel
Zo'n grote voetenbank die bij het bankstel past en wij als salontafel gebruiken.
Gast- Gast
Ohhh dat gevoel ken ik. Voor jezelf voelt het als een juiste keuze maar de buitenwereld weet maar al te goed dat het de juiste keuze niet is, zegmaar, en diep vanbinnen weet je dat zelf ook.Marin schreef:wat is een hocker eigenlijk mozz?
Bah.
Beetje onzinnig geblabla maar dit is dan momenteel weer op mij van toepassing
Gast- Gast
mozzarella schreef:Zo'n grote voetenbank die bij het bankstel past en wij als salontafel gebruiken.
En daar wou jij mee gaan gooien??? Ik heb je wel gezegd vanmiddag dat je krachtig bent maar dat moet je niet zo opvatten
Jordana- Ratel
Mozz: Aha, geen idee dat dat zo heette haha.
Caro, je hebt ook zo ontzettend gelijk. Nou ja, ik denk er nog wel even over na, en voor ik 't weet is het te laat om af te zeggen en moet ik wel
Caro, je hebt ook zo ontzettend gelijk. Nou ja, ik denk er nog wel even over na, en voor ik 't weet is het te laat om af te zeggen en moet ik wel
Gast- Gast
Jordana schreef:mozzarella schreef:Zo'n grote voetenbank die bij het bankstel past en wij als salontafel gebruiken.
En daar wou jij mee gaan gooien??? Ik heb je wel gezegd vanmiddag dat je krachtig bent maar dat moet je niet zo opvatten
Hahahahahahahah
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ja Caro, dat is precies wat ik bedoel en dat gedrag dat jij beschrijft is dus ook precies hier aan de orde. Mooi niet dat ik daarin meega, soms denk ik echt dat vrouwen het sterkere geslacht zijn hoor.
Nee ik ook niet. Maar iedere dag strijd had ik ook geen zin meer in. Vandaag ook zoiets debiels: we waren vannacht ergens anders slapen, komen binnen en ik ruik de prullenbak. Ik loop erheen, zeg: ik verschoon hem even want het stinkt. Direct een zucht en een rare bek: nee laat maar ik doe het wel. Hallllooo? Ik zeg toch dat ik het wel doe, wat, ben ik niet capabel genoeg of doe ik het niet op jouw manier? Maar dan heb ik ook zoiets van: dan doe ik ook niks meer. Dan ga je maar een eitje kloppen .
Caro- Ratel
Maple schreef:Ohhh dat gevoel ken ik. Voor jezelf voelt het als een juiste keuze maar de buitenwereld weet maar al te goed dat het de juiste keuze niet is, zegmaar, en diep vanbinnen weet je dat zelf ook.Marin schreef:wat is een hocker eigenlijk mozz?
Bah.
Beetje onzinnig geblabla maar dit is dan momenteel weer op mij van toepassing
Haha lekker duidelijk maar oh zo waar.
Gast- Gast
Ik vind een hocker altijd een beetje klinken als iemand die gaat samenwonen in een studentenhuis...
(kun je mss ook wel mee gooien?)
(kun je mss ook wel mee gooien?)
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zie het gewoon steeds opnieuw voor me...die hocker
Hij lag dus uiteindelijk op zn kant. Ik heb net alles weer rechtgezet .
Gast- Gast
Marin schreef:Mozz: Aha, geen idee dat dat zo heette haha.
Punt is, als je morgen afzegt is het de volgende keer ng makkelijker om af te zeggen en dan de keer daarna ook en daarna denk je: ik kan nu niet meer die man onder ogen zien en dan laat je het helemaal schieten. En laat dát nu niet de bedoeling zijn .
Caro- Ratel
mozzarella schreef:WHAHAHAHAH ja die rare bek...die doet t m dus...ik lig dubbel.
Oohh en daarna gaat hij heel snel lopen, als een soort kievit met een ei tussen zijn kont.
Caro- Ratel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: