Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Mozz, ik heb in een ruzie wel eens met houten krukken naar m'n zusje gegooid. En met een typex pen op haar hoofd geschreven. Ook allebei niet zo fijn.
Maar ga inderdaad maar kusje vragen bij je man.
Nee even serieus, doet het erge pijn? en de ruzie gaat toch wel weer over?
Maar ga inderdaad maar kusje vragen bij je man.
Nee even serieus, doet het erge pijn? en de ruzie gaat toch wel weer over?
Gast- Gast
mozzarella schreef:* knikt heftig ja *
een van plastic, van de ikea.
niet dat dat het minder erg maakt maar die van hout kon ik nie tillen.
Die van 5 euro? Die zijn echt fijn gooibaar..
Gast- Gast
Dan heb je flinke ruzie gehad Mozz?
mmmh je brengt me wel op ideeen misschien dat die dan bij mij thuis wel praat.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Nou mozz... Dan kom maar door met de aanleiding van de stoelgooiactie!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Jordana schreef:Dan heb je flinke ruzie gehad Mozz?
Hahahhaa oh Jordana toch!
(je vorige reactie was erg lief en goed trouwens)
Gast- Gast
Dolores, ik kan je geen ongelijk geven.Dolores schreef:
Ja....
.
Gast- Gast
Whahahaha houten krukken!
Nou meneer wordt wel eens driftig en slaat dan met deuren. Zo ook vanmiddag en toen viel de klink eraf. En ik werd zo link van dat gesmijt met deuren dat we ruzie kregen en op een gegeven moment ben ik dus ter illustratie ook met dingen gaan smijten om te laten zien hoe kut dat is. Ik begon met de hocker maar die kreeg ik niet opgetild whahahahah (oooh wat erg dit), toen een afstandsbediening en toen die stoel dus en toen drupte er bloed op de vloer. Toen ben ik maar een doekje gaan halen en het schoonmaken nu heb ik een theedoek om mijn vinger.
Ik stond er echt als een soort bezetene krijger .
Nu hebben we heel erge ruzie, we hebben eigenlijk nooit ruzie. Het begon er eigenlijk mee dat ik er schijtziek van werd dattie zo liep te miepen en zaniken over dat het huis slordig is en hij zelf niks doet om het schoon te maken, eerder troep erbij maakt.
Maar ik ga het dus niet goedmaken want hij zanikt écht te veel de laatste tijd en dat moetie maar ff snappen .
Nou meneer wordt wel eens driftig en slaat dan met deuren. Zo ook vanmiddag en toen viel de klink eraf. En ik werd zo link van dat gesmijt met deuren dat we ruzie kregen en op een gegeven moment ben ik dus ter illustratie ook met dingen gaan smijten om te laten zien hoe kut dat is. Ik begon met de hocker maar die kreeg ik niet opgetild whahahahah (oooh wat erg dit), toen een afstandsbediening en toen die stoel dus en toen drupte er bloed op de vloer. Toen ben ik maar een doekje gaan halen en het schoonmaken nu heb ik een theedoek om mijn vinger.
Ik stond er echt als een soort bezetene krijger .
Nu hebben we heel erge ruzie, we hebben eigenlijk nooit ruzie. Het begon er eigenlijk mee dat ik er schijtziek van werd dattie zo liep te miepen en zaniken over dat het huis slordig is en hij zelf niks doet om het schoon te maken, eerder troep erbij maakt.
Maar ik ga het dus niet goedmaken want hij zanikt écht te veel de laatste tijd en dat moetie maar ff snappen .
Gast- Gast
Ik heb toch maar de laptop maar weer gepakt.
Ik voel me zoooo laf. (maar dat wisten jullie wel )
Jordana- Ratel
Whahaha, Mozz, dat doet me denken aan de 'hormoon- ruzies' die we hier gehad hebben toen ik net zwanger was. Had zo'n kort lontje, kon niks hebben
Gast- Gast
Dat ben je niet!!Jordana schreef:Ik heb toch maar de laptop maar weer gepakt.
Gast- Gast
Ik zie het hele verhaal nu voor me. Mozz als een soort Wickie de Viking
Laatst aangepast door Brennuss op zo 27 feb 2011 - 9:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ahhhh helder mozz. Ik zei net tegen mijn man dat ik in ruzies eigenlijk alleen maar met duren sla. Oeps.
Hij is kwaad dat je met een stoel hebt gegooid, jij hebt pijn, jij vindt dat hij zeurt maar ik zou zeggen: praat met hem, ga niet een spelletje lopen spelen van 'ik begin niet als eerste want het is niet mijn s huld'. Anders ga je kwaad naar bed, morgen heb je een kutdag omdat je ruzie hebt en dan moet je alsnog morgen met hem praten. Kun je het beter achter dde rug hebben en nog een leuke avond hebben .
Hij is kwaad dat je met een stoel hebt gegooid, jij hebt pijn, jij vindt dat hij zeurt maar ik zou zeggen: praat met hem, ga niet een spelletje lopen spelen van 'ik begin niet als eerste want het is niet mijn s huld'. Anders ga je kwaad naar bed, morgen heb je een kutdag omdat je ruzie hebt en dan moet je alsnog morgen met hem praten. Kun je het beter achter dde rug hebben en nog een leuke avond hebben .
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Dolores schreef:ik ben uiterst verliefd....
Wat heerlijk is dat toch....
Wat lijkt me dat toch heerlijk om weer is te zijn.
Lieve,Lieve,Lieve Dolores geniet er van.
Jordana- Ratel
Me too... op 2 mini mensjes van zo'n 14 cm...Dolores schreef:ik ben uiterst verliefd....
Wat heerlijk is dat toch....
Gast- Gast
Ah, mijn liefde is wel iets groter dan 14cm, maar het gevoel is vast net zo heerlijk
Gast- Gast
Pfff ik schud maar even wat handjes...
Mijn vriend zeikt ook altijd om de kleinste dingen en vanmiddag weer en toen is meneer weggelopen en nu nog steeds niet thuis..
Mijn vriend zeikt ook altijd om de kleinste dingen en vanmiddag weer en toen is meneer weggelopen en nu nog steeds niet thuis..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Caro schreef:Ahhhh helder mozz. Ik zei net tegen mijn man dat ik in ruzies eigenlijk alleen maar met duren sla. Oeps.
Je hebt helemaal gelijk maar we hebben het al vaker gehad over zijn negativiteit. Gisteren nog zelfs met zijn vader en broer erbij dus ik dacht dat t nu wel echt ff doorgedrongen was. Niet dus want net begon ie wéér en ik heb nu gewoon echt ff geen zin in m. Dus even laten bezinken is nu beter voordat het allemaal wordt opgeblazen. Bovendien komen zijn ouders zo even wat brengen dus dan moeten we wel weer gewoon doen .
Gast- Gast
..... ik wilde iets zeggen maar hou wijselijk mijn mond maar, anders krijgen jullie ook zo'n vertekend beeld van mijDolores schreef:Ah, mijn liefde is wel iets groter dan 14cm, maar het gevoel is vast net zo heerlijk
Gast- Gast
Dolores schreef:Ah, mijn liefde is wel iets groter dan 14cm, maar het gevoel is vast net zo heerlijk
Wow, ik las alleen dit en kreeg een heel verkeerd beeld van een opmerking die ik nog niet gelezen had..
Ging het over baby`s
Gast- Gast
Maple schreef:..... ik wilde iets zeggen maar hou wijselijk mijn mond maar, anders krijgen jullie ook zo'n vertekend beeld van mijDolores schreef:Ah, mijn liefde is wel iets groter dan 14cm, maar het gevoel is vast net zo heerlijk
Maple, ZEG!!!!
Jordana- Ratel
_Donnaa schreef:Dolores schreef:Ah, mijn liefde is wel iets groter dan 14cm, maar het gevoel is vast net zo heerlijk
Wow, ik las alleen dit en kreeg een heel verkeerd beeld van een opmerking die ik nog niet gelezen had..
Ging het over baby`s
Haha anders ik wel..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Maple schreef:..... ik wilde iets zeggen maar hou wijselijk mijn mond maar, anders krijgen jullie ook zo'n vertekend beeld van mijDolores schreef:Ah, mijn liefde is wel iets groter dan 14cm, maar het gevoel is vast net zo heerlijk
Laatst aangepast door Beauty Addict op zo 27 feb 2011 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, nu ik m nalees zal ik ook eerlijkheidshalve zeggen dat ik zelf ook denk: 'Do, WTF??'
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: