Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik ben moe, het viel me gisteren een beetje tegen met mijn vriendinnen (wat waarschijnlijk vooral aan mezelf lag, maar dan nog), ik wil met iemand praten, maar ik kan en mag met niemand praten. Ik ben gewoon even de weg kwijt en dat is mijn eigen schuld en ik ben boos op mezelf en kan op het moment vrijwel alleen maar negatieve dingen zien van mezelf.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Jammer dat het tegen viel met je vriendinnen.
Ik begrijp niet waarom je niet met iemand mag en kan praten ?
Ik begrijp niet waarom je niet met iemand mag en kan praten ?
Gast- Gast
Waarom kan en mag je met niemand praten Lotus?
Giacomo: Oow leuk, discussie! Mocht je iets weten wat te maken heeft met sociaal-onrecht Maar euhm.. Ik ben een beetje inspiratieloos, kan alleen maar "vreemde" dingen verzinnen. Zoals dat de wet op euthanasie (schrijf je dat zo?) opnieuw bekeken moet worden. Kwaliteit van leven is van ondergeschikt belang. Het is goed voor je relatie als je een eigen leven hebt. Grenzen vervagen.
Goedemorgen trouwens! Wat zijn jullie vroeg wakker of hebben jullie niet geslapen? Ik mag zo werken, we gaan zwemmen.. (gisteren ook al met een cliënt gezwommen, badpak is amper droog!)
Giacomo: Oow leuk, discussie! Mocht je iets weten wat te maken heeft met sociaal-onrecht Maar euhm.. Ik ben een beetje inspiratieloos, kan alleen maar "vreemde" dingen verzinnen. Zoals dat de wet op euthanasie (schrijf je dat zo?) opnieuw bekeken moet worden. Kwaliteit van leven is van ondergeschikt belang. Het is goed voor je relatie als je een eigen leven hebt. Grenzen vervagen.
Goedemorgen trouwens! Wat zijn jullie vroeg wakker of hebben jullie niet geslapen? Ik mag zo werken, we gaan zwemmen.. (gisteren ook al met een cliënt gezwommen, badpak is amper droog!)
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben altijd zo vroeg wakker, ik kan niet goed uitslapen (vriend ligt nog te snurken ).
Gast- Gast
Het kan niet, omdat er niemand in de buurt is met wie ik het zou willen. Het mag niet, omdat ik me niet moet aanstellen en niet steeds over hetzelfde moet zeuren.
En nu probeer ik erover op te houden.
Lotus- Ratel
Aaaah ok, ik had alleen een wekker die ging en een kat die op mijn longen ging liggen
Lotus: Zijn er ook dingen in je leven die je wel leuk vindt? Als je er met niemand over kan en mag praten van jezelf, is het opschrijven dan geen optie?
Mooi Giacomo * moet nog steeds wennen aan je naam *
Lotus: Zijn er ook dingen in je leven die je wel leuk vindt? Als je er met niemand over kan en mag praten van jezelf, is het opschrijven dan geen optie?
Mooi Giacomo * moet nog steeds wennen aan je naam *
Roze Roos- Ratel
Lotus schreef:Het kan niet, omdat er niemand in de buurt is met wie ik het zou willen. Het mag niet, omdat ik me niet moet aanstellen en niet steeds over hetzelfde moet zeuren.
Nog 1 ding > je MAG het gerust, je stelt je tenslotte niet aan. Jij zit ergens mee dus is het geen aanstellen. Probeer dat in te zien. Jammer dat er niemand is met wie je zou willen praten. Maar het is echt geen aanstellen.
Gast- Gast
RR, ja er zijn wel dingen die ik leuk vind. Ik vind mijn vrijwilligerswerk op maandagochtend leuk, ik ben erg enthousiast na mijn eerste vergadering bij de cliëntenraad, ik heb een goede band met mijn moeder en mijn broertjes... En ik ben al druk van alles aan het opschrijven. Ik houd al jaren een dagboek bij en soms geeft het wel wat rust als ik daarin schrijf.
Dankjewel, Theedoosje.
Dankjewel, Theedoosje.
Lotus- Ratel
Lotus, lees je eigen handtekening eens. Probeer eens uit die negatieve gedachten van dit moment te stappen. Wat zou er vandaag wél goed kunnen gaan en wat zou wel leuk
kunnen zijn vandaag? Wil je daar eens over nadenken?
kunnen zijn vandaag? Wil je daar eens over nadenken?
Gast- Gast
Mooi dat er nog dingen zijn die je wel leuk vindt! Ik vroeg het mij alleen even af, hopelijk ben je snel van je nare gevoel af!
Roze Roos- Ratel
Goeiemorgen! Ik heb nog even geslapen op de bank blijkbaar.
Lotus, wat vervelend dat je je zo voelt.
Lotus, wat vervelend dat je je zo voelt.
Gast- Gast
goeiemorgen allemaal!
Zouden er op koopzondag ook kappers geopend zijn? Vast niet he :face:
Zouden er op koopzondag ook kappers geopend zijn? Vast niet he :face:
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wat vandaag positief is, is dat ik zo naar Body Combat ga en daar lekker kan schreeuwen, zonder dat iemand er last van heeft.
Lotus- Ratel
Ik heb in het goedemorgen topic ook al gezegd dat ik haar avatar mooi vind!!!
Goedemorgen allemaal! Vandaag genieten van de laatste vakantiedag!
Goedemorgen allemaal! Vandaag genieten van de laatste vakantiedag!
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
Oeh! Hele mooie foto Anousch!!
Ik ben aan het wachten op mijn collega die de taart op komt halen (staat in taart topic), verder doe ik vandaag niet veel. Alleen de kattenbak nog even verschonen.
Ik ben aan het wachten op mijn collega die de taart op komt halen (staat in taart topic), verder doe ik vandaag niet veel. Alleen de kattenbak nog even verschonen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jade, jouw onderschrift is irritant hahaha, ik dacht dat er wat op mijn beeldscherm zat
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: