Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Leuk Lacey! Wat is het mooi ruim en ik vind je vloer erg mooi!!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Helemaal mee eens!!Carola589 schreef:Leuk Lacey! Wat is het mooi ruim en ik vind je vloer erg mooi!!
Gast- Gast
Dank je! Het is ook best een ruim appartement.Carola589 schreef:Leuk Lacey! Wat is het mooi ruim en ik vind je vloer erg mooi!!
Ondanks dat ik me er met vlagen niet helemaal thuis voel, ben ik er toch nog steeds blij mee.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Wat n mooi en leuk appartement heb je Lacey!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ben wel benieuwd hoe dat komt eigenlijk..._Lacey_ schreef:Dank je! Het is ook best een ruim appartement.Carola589 schreef:Leuk Lacey! Wat is het mooi ruim en ik vind je vloer erg mooi!!
Ondanks dat ik me er met vlagen niet helemaal thuis voel, ben ik er toch nog steeds blij mee.
Gast- Gast
Mijn kat heeft vlooien . Ben net snel naar de dierenwinkel gesjeesd. Twintig euro lichter maar ach. Ik hoop dat ze er snel vanaf is! Ik heb nu wel overal jeuk..
Gast- Gast
Dat heeft dan meer te maken met mijn algehele 'toestand'. Dan is alles gewoon niet leuk, haha.Beauty Addict schreef:Ben wel benieuwd hoe dat komt eigenlijk...
Het heeft ook best een tijd geduurd voordat ik me er thuis voelde. Ben in een voor mij vreemd(e) stad/dorp komen te wonen. Heb hier ook geen sociale contacten, buiten mijn buren om.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ja, dan kan ik me er inderdaad wel iets bij voorstellen._Lacey_ schreef:Dat heeft dan meer te maken met mijn algehele 'toestand'. Dan is alles gewoon niet leuk, haha.Beauty Addict schreef:Ben wel benieuwd hoe dat komt eigenlijk...
Het heeft ook best een tijd geduurd voordat ik me er thuis voelde. Ben in een voor mij vreemd(e) stad/dorp komen te wonen. Heb hier ook geen sociale contacten, buiten mijn buren om.
Gast- Gast
Mooi appartement, Lacey! Hopelijk voel je je er wel gauw thuis! Ik ken het wel hoor, ik voel me ook nog steeds regelmatig niet thuis in ons huis.
BA en Reev, het was erg gezellig! Wat stroefjes en wat stiltes in het begin, maar uiteindelijk was het hartstikke gezellig en erg lekker. We werden om half 2 wel weggekeken, de high tea was blijkbaar van 12 tot half 2, haha. Like we care, we gingen rond half 3 weg nog even naar de Prenatal geweest en uiteraard heb ik daar wat gekocht voor A. Nu ben ik bijna thuis!
BA en Reev, het was erg gezellig! Wat stroefjes en wat stiltes in het begin, maar uiteindelijk was het hartstikke gezellig en erg lekker. We werden om half 2 wel weggekeken, de high tea was blijkbaar van 12 tot half 2, haha. Like we care, we gingen rond half 3 weg nog even naar de Prenatal geweest en uiteraard heb ik daar wat gekocht voor A. Nu ben ik bijna thuis!
Gast- Gast
Volgens mij is het verven van mijn haar officieel mislukt. Ik laat het nog even natuurlijk opdrogen om te zien of het ook echt is mislukt, maar je kunt er bijna wel vanuit gaan.
Gast- Gast
Hoezo mislukt?ABE schreef:Volgens mij is het verven van mijn haar officieel mislukt. Ik laat het nog even natuurlijk opdrogen om te zien of het ook echt is mislukt, maar je kunt er bijna wel vanuit gaan.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Hoezo mislukt?ABE schreef:Volgens mij is het verven van mijn haar officieel mislukt. Ik laat het nog even natuurlijk opdrogen om te zien of het ook echt is mislukt, maar je kunt er bijna wel vanuit gaan.
Het is te donker daar waar het licht had moeten zijn en licht waar het donker had moeten zijn. Is kennelijk weer iets mis gegaan. Zelf kleuren, ik bak er gewoon niets van.
Gast- Gast
Foto!!!ABE schreef:Beauty Addict schreef:Hoezo mislukt?ABE schreef:Volgens mij is het verven van mijn haar officieel mislukt. Ik laat het nog even natuurlijk opdrogen om te zien of het ook echt is mislukt, maar je kunt er bijna wel vanuit gaan.
Het is te donker daar waar het licht had moeten zijn en licht waar het donker had moeten zijn. Is kennelijk weer iets mis gegaan. Zelf kleuren, ik bak er gewoon niets van.
Gast- Gast
Zo heb ik ooit per paarsig haar gelopen haha! Maar doe het altijd zelf, alleen highlights laat ik doen. Al heb ik nu geloof ik zo'n beetje mijn eigen kleur terugTheedoosje schreef:Oh zelf kleuren durf ik niet eens ben altijd bang dat het mislukt.
Gast- Gast
Ja ABE, laat ons eens oordelen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Beauty Addict schreef:Zo heb ik ooit per paarsig haar gelopen haha! Maar doe het altijd zelf, alleen highlights laat ik doen. Al heb ik nu geloof ik zo'n beetje mijn eigen kleur terugTheedoosje schreef:Oh zelf kleuren durf ik niet eens ben altijd bang dat het mislukt.
Ik heb nu ook al jaren niet meer gekleurd. Dus heb ik ook mijn eigen kleur. Dat hou ik voorlopig ook zo
Maar paarsig...omg
Gast- Gast
ABE schreef:Beauty Addict schreef:Hoezo mislukt?ABE schreef:Volgens mij is het verven van mijn haar officieel mislukt. Ik laat het nog even natuurlijk opdrogen om te zien of het ook echt is mislukt, maar je kunt er bijna wel vanuit gaan.
Wat heb je er in gesmeerd, en wat had donker moeten zijn en wat lichter?
Gast- Gast
Mijn haar is een keer oranje geworden..
Sindsdien verf ik het ook niet meer zelf, eigenlijk helemaal niet. Het pakt heel slecht in mijn haar.
Sindsdien verf ik het ook niet meer zelf, eigenlijk helemaal niet. Het pakt heel slecht in mijn haar.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ja, was echt erg. En had het zaterdag gedaan en kon dus maandag pas opnieuw verven... Doe ik dus nooit meer, verf op een dag dat ik nog nieuwe verf kan halen of naar de kapper kan als het er echt niet uit ziet...Theedoosje schreef:Maar paarsig...omg
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ja, was echt erg. En had het zaterdag gedaan en kon dus maandag pas opnieuw verven... Doe ik dus nooit meer, verf op een dag dat ik nog nieuwe verf kan halen of naar de kapper kan als het er echt niet uit ziet...Theedoosje schreef:Maar paarsig...omg
haha ja ik zou dat sowieso doen ja op een dag dat je nog naar kapper kan of nieuwe verf halen
Gast- Gast
Brennuss schreef:ABE schreef:Beauty Addict schreef:Hoezo mislukt?ABE schreef:Volgens mij is het verven van mijn haar officieel mislukt. Ik laat het nog even natuurlijk opdrogen om te zien of het ook echt is mislukt, maar je kunt er bijna wel vanuit gaan.
Wat heb je er in gesmeerd, en wat had donker moeten zijn en wat lichter?
6G van John Frieda.
Het had dit moeten worden;
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: