Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ah lief van je ABE. De kleur misstaat je ook niet vind ik. Leuk! Maar het is niet de kleur idd wat jij wilde als ik het andere plaatje zie. Waar zit die lichte kleuren dan? Daar vooraan een beetje? Ik vind het zo nog niet opvallen.
Gast- Gast
Reva schreef:ABE: bij jou lijkt het meer 1 kleur, bij het model meerdere kleuren.. Klopt dat? Het staat je wel toch?
Het staat bij het model veel mooier. Ik had gehoopt op de helft van haar mooie kleur. Helaas, bij mij pakt het te donker uit. En het staat me misschien wel, maar ik wilde het niet meer zo donker hebben. Ik ben eigenlijk allang blij dat het niet groen is.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ah lief van je ABE. De kleur misstaat je ook niet vind ik. Leuk! Maar het is niet de kleur idd wat jij wilde als ik het andere plaatje zie. Waar zit die lichte kleuren dan? Daar vooraan een beetje? Ik vind het zo nog niet opvallen.
Bij de kruin. Maar het is niet uberlelijk, gewoon te donker. Ik overleef het wel weer!
Gast- Gast
Sannie89 schreef:haha, maar bij n model op de foto staat het toch altijd beter?
Ja, maar ik wil ook een model zijn. Al is het maar voor één dag.
Gast- Gast
ABE schreef:Sannie89 schreef:haha, maar bij n model op de foto staat het toch altijd beter?
hahaha.. nou een casting bureau zoeken dan maar!
Gast- Gast
ABE schreef:Theedoosje schreef:Ah lief van je ABE. De kleur misstaat je ook niet vind ik. Leuk! Maar het is niet de kleur idd wat jij wilde als ik het andere plaatje zie. Waar zit die lichte kleuren dan? Daar vooraan een beetje? Ik vind het zo nog niet opvallen.
Bij de kruin. Maar het is niet uberlelijk, gewoon te donker. Ik overleef het wel weer!
Ah oke te donker. Gelukkig heeft het niet verkeerd uitgepakt dat je voor lul loopt
Gast- Gast
Sannie89 schreef:ABE schreef:Sannie89 schreef:haha, maar bij n model op de foto staat het toch altijd beter?
Hahaha! Mij nemen ze alleen als ze een lelijke heks nodig zijn.
Gast- Gast
ABE schreef:Sannie89 schreef:ABE schreef:Sannie89 schreef:haha, maar bij n model op de foto staat het toch altijd beter?
Hahaha! Mij nemen ze alleen als ze een lelijke heks nodig zijn.
Misschien heb je daar ook wel casting bureau's voor.. helaas hebben heksen vaak wel pikzwart haar
Gast- Gast
hé shit nu hebk je foto gemist ABE
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Goedenavond!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik had vandaag een dagje met slechte dingen eten (mergpijpjes, wat chips) en voel me nu echt vol zitten. Ik ging sowieso al op de hometrainer, maar ik ga iets langer denk ik hahaha Morgen lekker wandelen met Dolores en goed eten
Gast- Gast
Zo, inmiddels lekker gegeten en vanavond lekker hangen!
Jullie plannen?
Jullie plannen?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb ook heerlijk gegeten (stamppot boerenkool met spekjes en worst!). Ik heb voor vanavond geen plannen. Lekker nog even genieten van het vrij zijn!
Gast- Gast
Ik ga idd ook nog even genieten van het vrij zijn. Maandag weer aan de bak! Maar voor 1.5 week, want daarna ga ik heerlijk 5 dagen naar Duitsland!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Voor mij een rustig avondje. Ben nu gek op jack aan het kijken, en daarna maar all you need is love kijken. Keek altijd op zoek naar zorro, maar helaas is dat afgelopen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Voor mij een rustig avondje. Ben nu gek op jack aan het kijken, en daarna maar all you need is love kijken. Keek altijd op zoek naar zorro, maar helaas is dat afgelopen.
Ik ook!
Tot nu toe vind ik het nog niet heel bijzonder...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:May schreef:Voor mij een rustig avondje. Ben nu gek op jack aan het kijken, en daarna maar all you need is love kijken. Keek altijd op zoek naar zorro, maar helaas is dat afgelopen.
Ik ook!
Tot nu toe vind ik het nog niet heel bijzonder...
Nee ik vind het wel grappig, maar goed ik had verwacht dat het echt heel slecht zou zijn, dus het valt me alleen maar mee hahaha.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind er echt geen zak aan tot nu toe, en die gemonteerde lach er onder vind ik al helemaal irritant...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vond het niet heel erg grappig.. Maar goed, Jeroen zien is altijd leuk.
Nu Youp van 't Hek kijken. Vond deze show in het theater erg leuk, dus ben benieuwd weer
Nu Youp van 't Hek kijken. Vond deze show in het theater erg leuk, dus ben benieuwd weer
Gast- Gast
Goeieavond dames, gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: