Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Post NL probleem

+11
Gympie
Moira
Mermaid
Arwyn
Aardbei
iloverocknroll1984
Saga
Rush
VeryCherry
Nyx
Chocoholic
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Post NL probleem - Pagina 2 Empty Re: Post NL probleem

Bericht  Mizz_S za 15 jun 2013 - 4:14

Post.nl, zucht, wat een k**bedrijf. Het is dat je soms niet anders kan, maar ik zou er liever helemaal geen post meer mee versturen. Als er tegenwoordig iemand jarig is die ik een kaart wil sturen en diegene woont in de buurt dan rij ik er zelf langs om het in de bus te gooien, dan komt het tenminste aan en op tijd.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post NL probleem - Pagina 2 Empty Re: Post NL probleem

Bericht  Gast za 15 jun 2013 - 4:40

Sissi schreef:
Zus schreef:Hahaha dat is zeker suf. Dan hoef je ook niet te vragen of jij dat bent toch, als er niet getekend hoeft te worden?
Doet me denken aan een telefoongesprek:

"Hallo met -voor en achternaam, duidelijk een vrouw".
"Goedemiddag, spreek ik met de heer B?"

Echt... serieus? laughcry
Was dat een callcenter? Want dan kan ik me er wel iets bij voorstellen. Zij horen het namelijk niet wanneer jij je naam zegt, want het telefoontje wordt pas daarna doorgeschakeld. Heel stom maar zo werkt dat blijkbaar.

Klopt inderdaad en misschien was dat wel de reden ja maar dan had ze dat ook aan kunnen geven. In plaats daarvan begon ze gelijk in zeer slecht Nederlands te vragen wie ze dan aan de lijn had. Ik zei haar dat ik dhr B. niet was maar toch had ze een geweldige aanbieding voor me. Best apart. Ik vroeg of ze zijn nummer anders wilde en daar ging ze mee akkoord. Tot bleek dat het een Zweeds nummer was, toen wilde ze het liever toch met mij afhandelen. Ik ben er uiteindelijk niet op ingegaan wat de aanbieding was, ik heb alleen nog maar vragen aan haar gesteld (hoe ze aan mijn nummer kwam, of dat uit het systeem gehaald kon worden etc) haha.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: