post vraagje.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
post vraagje.
Ik heb via marktplaats wat kleding verkocht die ik morgen op ga sturen. Nu zijn het niet hele grote zware dingen dus kunnen gewoon in een enveloppe.
Weet iemand waar je van die grote dikke enveloppen kunt kopen? En doen jullie het dan gewoon in de oranje bus of geven jullie het af op het postkantoor?
Weet iemand waar je van die grote dikke enveloppen kunt kopen? En doen jullie het dan gewoon in de oranje bus of geven jullie het af op het postkantoor?
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Re: post vraagje.
Bij bruna
En ik zou ze daar ook afgeven (of op het postkantoor), het is toch best proppen om het in een brievenbus te krijgen en je hebt grote kans dat de vuurwerksleuven er nog in zitten.
En ik zou ze daar ook afgeven (of op het postkantoor), het is toch best proppen om het in een brievenbus te krijgen en je hebt grote kans dat de vuurwerksleuven er nog in zitten.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
o ja die vuurwerk gaten. Hier in de straat hebben ze gewoon de hele brievenbus weg gehaald, alleen de paaltjes staan er nog.
Hoeveel zegels moeten er ongeveer op? Het gaat om lange t-shirts.
Hoeveel zegels moeten er ongeveer op? Het gaat om lange t-shirts.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Je kan ze ook gewoon in een plastic zakje of vuilniszak doen,en die dichttapen, ipv in een envelop stoppen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Je kan ze ook gewoon in een plastic zakje of vuilniszak doen,en die dichttapen, ipv in een envelop stoppen
Dat doe ik ook vaak inderdaad!
Je pakketje even wegen en dan kijken op:
http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/tarieven/Brieven/
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hema verkoopt ook grote enveloppen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619