Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

+7
TukTuk
tienie31
Rush
June
ellibre
Pommes
Caribbeanlover
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! - Pagina 2 Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  TukTuk wo 5 jun 2013 - 2:43

Caribbeanlover schreef:
Pommes schreef:beloofd? Ik denk dat ze gezegd heeft dat het kon. En ja foutjes kunnen gemaakt worden. Maar als je er zo moeilijk over blijft doen geef je toch geen feedback.

Maar ik vind dit een betere service. Want eerst heb je betaald voor bepaald kleuren draad. Bepaalde kleuren heb gekregen, ook kleuren die je niet wilde. Maar omdat hun hadden gezegd dat je de kleuren zou krijgen waarom je gevraagd had en vervolgens een gedeelte niet hebt gekregen, krijg je het gehele bedrag teruggestort. Nette service en je hebt nu draad voor niks. En de draad waarvan je de kleur niet mooi vind kan je toch ook gebruiken om iets te maken om weg te geven.
Nee dat zeg ik nou al meerdere keren dat ik niks met dat draad kan. Het zijn kleuren die niet matchen met de kralen. Kan het ook niet weggeven, zou niet weten aan wie.

Verkoop het hier of op MP?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! - Pagina 2 Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  TukTuk wo 5 jun 2013 - 2:44

En het kan ook zo zijn dat jij heel onduidelijk bent geweest in je e-mail naar hun toe. Je berichtjes hier zijn vaak ook maar met moeite te volgen, kan me zo maar voorstellen dat het in het Engels nog erger is.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! - Pagina 2 Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Caribbeanlover wo 5 jun 2013 - 6:55

Nou ik denk, weet haast wel zeker dat deze dame dondersgoed wist wat ik bedoelde en ook goed engels kon. Toen ik boos werd en zei dat ze haar werk niet goed deed heeft ze gereageerd dus dan kan je wel engels.
Ja, dat is een idee hier verkopen of op MP..................dank je voor de tip nog niet aan gedacht.

Wat betreft die review dat is niet verplicht, dus eerlijk gezegd door al het gezeik vooraf heb ik daar geen zin in..................mag toch?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! - Pagina 2 Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Happinaz wo 5 jun 2013 - 7:05

Caribbeanlover schreef:Nou ik denk, weet haast wel zeker dat deze dame dondersgoed wist wat ik bedoelde en ook goed engels kon. Toen ik boos werd en zei dat ze haar werk niet goed deed heeft ze gereageerd dus dan kan je wel engels.
Ja, dat is een idee hier verkopen of op MP..................dank je voor de tip nog niet aan gedacht.

Wat betreft die review dat is niet verplicht, dus eerlijk gezegd door al het gezeik vooraf heb ik daar geen zin in..................mag toch?

Het is ook wel echt weer typisch jij om dan gelijk te gaan roepen dat ze haar werk
niet goed doet. Ongelooflijk.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! - Pagina 2 Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Gast wo 5 jun 2013 - 7:18

Ik hoor je nou al zoveel over die armbandenspul mopperen dat ik me afvraag of je überhaupt al iets ermee gemaakt hebt. Probeer het gewoon eens, wie weet pakt het verrassend mooi uit en zet je wel een nieuwe trend ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! - Pagina 2 Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Caribbeanlover wo 5 jun 2013 - 23:04

Jazeker ik heb al het een en ander gemaakt, maar niet met die kralen omdat ik het draad nog niet had. Nu ik het draad wel heb ook nog niet omdat ik eerst wilde afwachten totdat ik het geld terug zou hebben en dan bij een ander op die site draad bestellen.
Omdat ik heb betaald met de creditcard van mijn ouders en ik niet weet hoe dat allemaal gaat met terug betalen heb ik mijn moeder gebeld. Ze vond het sowieso al niet zo''n fijn idee dat ik helemaal iets uit China ging bestellen en was bang dat er iets mis kon gaan.
Ik heb alles uitgelegd en ze vind het niet waard om dat kleine bedrag terug te krijgen. Ze vertelde mij dat alles is afgeschreven en dat ik alles van hun krijg.
Nu ik er zelf over nadenk wil ik het risico niet weer lopen als ik bij een ander draad ga bestellen dus laat ik het maar zo. Denk dat dat het verstandigste is.
Met een aantal kleuren draad die ik nu ontvangen heb kan ik wel aardig wat armbandjes maken dus daar doe ik het dan maar mee.
Wil ik meer draad, dan bestel ik het wel op een nederlandse site. Als er dan wat mis mocht gaan is het beter te regelen, maar ik denk dat dat niet gauw gebeurd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! - Pagina 2 Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Gast vr 7 jun 2013 - 4:28

Waarom ga je niet naar een hobby winkel? Dat kan je het zien en aanraken voor je het koopt en weet je zeker dat je het juiste mee neemt toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! - Pagina 2 Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Caribbeanlover vr 7 jun 2013 - 12:15

Hier is amper wat te krijgen in winkels, dan is het sowieso te duur vind ik en online is dat eigenlijk ook zo.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! - Pagina 2 Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Derpy ma 10 jun 2013 - 8:22

tienie31 schreef:Dat is ook het risico in China bestellen, alle vertaling doen ze via Google translate, aangezien ze daar weinig tot geen Engels spreken.

Dat niet alleen, maar communiceren verloopt daar heel anders dan hier, veel formeler, beleefder en minder direct. Ze zullen nooit recht in je gezicht 'nee' zeggen, maar altijd vriendelijk blijven knikken, ook al bedoelen ze eigenlijk nee of begrijpen ze je totaal niet.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! - Pagina 2 Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Jerry ma 10 jun 2013 - 8:45

Caribbeanlover schreef:Hier is amper wat te krijgen in winkels, dan is het sowieso te duur vind ik en online is dat eigenlijk ook zo.

Volgens mij moet je dan een andere hobby gaan zoeken :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! - Pagina 2 Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Caribbeanlover ma 10 jun 2013 - 9:41

Derpy schreef:
tienie31 schreef:Dat is ook het risico in China bestellen, alle vertaling doen ze via Google translate, aangezien ze daar weinig tot geen Engels spreken.

Dat niet alleen, maar communiceren verloopt daar heel anders dan hier, veel formeler, beleefder en minder direct. Ze zullen nooit recht in je gezicht 'nee' zeggen, maar altijd vriendelijk blijven knikken, ook al bedoelen ze eigenlijk nee of begrijpen ze je totaal niet.
Dan hadden ze gewoon nee moeten zeggen, dan was dat iig duidelijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! - Pagina 2 Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  TukTuk ma 10 jun 2013 - 9:46

Caribbeanlover schreef:
Derpy schreef:
tienie31 schreef:Dat is ook het risico in China bestellen, alle vertaling doen ze via Google translate, aangezien ze daar weinig tot geen Engels spreken.

Dat niet alleen, maar communiceren verloopt daar heel anders dan hier, veel formeler, beleefder en minder direct. Ze zullen nooit recht in je gezicht 'nee' zeggen, maar altijd vriendelijk blijven knikken, ook al bedoelen ze eigenlijk nee of begrijpen ze je totaal niet.
Dan hadden ze gewoon nee moeten zeggen, dan was dat iig duidelijk.

Lees jij niet? In die cultuur is het niet gebruikelijk om nee te zeggen. Net als in Thailand, als je bijvoorbeeld de weg vraagt, een Thai stuurt je nog liever de verkeerde kant op dan te moeten zeggen dat hij niet weet wat je bedoelt of waar iets is.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! - Pagina 2 Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum