Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

+7
TukTuk
tienie31
Rush
June
ellibre
Pommes
Caribbeanlover
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Caribbeanlover di 4 jun 2013 - 22:20

Ik heb producten besteld van een chineze website om armbandjes te maken. De producten komen van verschillende bedrijven, maar die weer zijn aangesloten bij 1 website, een soort Ebay dus.
Alles heb ik nu binnen, maar het draad wat onderhand het belangrijkste is is niet wat ik besteld heb. Het waren 10 bundels voor 1 prijs. Er stondt bij dat ''1 lot, 1 kleur was'' dus dat je bijv. 10 blauwe bundels krijgt wat ik niet snap, want dan kunnen ze er net zo goed 1 grote van maken.
Ik had gevraagd of ik 10 verschillende kon bestellen en dat kon (het bewijs dat diegene dat zei heb ik bewaard!
Ik wilde ook zeker weten of je het draad kon smelten ivm de afwerking. Die persoon die mij de kleuren had beloofd die ik wilde ging dat zelfs uittesten om het zeker te weten en dat was zo.
Nu vroeg ze welke kleuren in dan wilde hebben, die heb ik nu al 2x gestuurd. Snap niet waarom ze dat wil weten aangezien ze zegt dat het niet kan. Onderaan op de pagina van de berichten die we elkaar gestuurd hebben staan de nummers van de kleuren die ik wil hebben ook dus dat had ze zelf ook kunnen zien.
Ze geeft steeds geen antwoord op mijn vragen, herhaalt alles wat zij zegt. Ze heeft random colors gestuurd...........goh was me nog niet opgevallen! Heb haar gevraagd waarom ze wel die 10 verschillende kan kiezen en niet die 10 die ik wil?

Onder elke berichtje zegt ze ''thanks for understanding'' waarop ik weer zeg dat ik het niet begrijp.
Eerst heeft ze aangeboden om de helft van het bedrag terug te geven, maar daar neem ik geen genoegen mee aangezien ik nu 6 v/d 10 kleuren heb waar ik niks aan heb.
Het was niet duur totaal, maar het gaat mij om het principe.
Nu zegt ze ineens dat ik 1 kleur gratis kan krijgen of het hele bedrag terug kan krijgen. Dan kies ik wel voor dat laatste, maar ik weet dus niet of ik het product dan terug moet sturen.
Eerst wil mijn geld dan terug zien (het vertrouwen is zowat weg) en dan stuur ik het wel terug, maar daar gaat zij maar mooi voor betalen, het is haar fout.
Damn, alles wat ik besteld heb is dat ik wilde en goed.
Ik ga niet meer bij dat mens bestellen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Pommes di 4 jun 2013 - 22:24

Ze bied toch aan om het netjes op te lossen door het aankoopbedrag terug te storten. En wat betreft de random colors. Die krijgen hun ook gewoon zo binnen in bundels. Die zoeken ze niet zelf zo uit.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  ellibre di 4 jun 2013 - 22:28

Je wist zelf ook dat je dit risico liep toen je bestelde, je hebt hier nota bene nog naar ervaringen gevraagd en die waren ook lang niet altijd positief. Dat je je geld terug kunt krijgen is netjes. Neem je verlies en stop met klagen. Als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten kun je soms tegen teleurstellingen aanlopen. Je hebt dit nu geprobeerd en het werkt niet. Jammer, maar het is niet anders. Gewoon ergens anders bestellen.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Caribbeanlover di 4 jun 2013 - 22:35

Waar je ook besteld ook vanuit hier, dan kan het ook misgaan. Alle andere producten uit
China van die site zijn gewoon goed en wat ik echt besteld heb. Dit is gewoon een rotte appel, maar heb nu gezegd dat ik het hele bedrag terug wil.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Pommes di 4 jun 2013 - 22:37

Huh je wil van alle producten het geld terug alleen omdat het laatste product niet goed is. Want ze hadden toch al aangeboden om het gehele aankoopbedrag van dat draad terug te storten.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  June di 4 jun 2013 - 22:38

ellibre schreef:Je wist zelf ook dat je dit risico liep toen je bestelde, je hebt hier nota bene nog naar ervaringen gevraagd en die waren ook lang niet altijd positief. Dat je je geld terug kunt krijgen is netjes. Neem je verlies en stop met klagen. Als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten kun je soms tegen teleurstellingen aanlopen. Je hebt dit nu geprobeerd en het werkt niet. Jammer, maar het is niet anders. Gewoon ergens anders bestellen.

Mee eens.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Caribbeanlover di 4 jun 2013 - 22:38

Nee, je snapt het niet, dit gaat alleen over het draad.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Pommes di 4 jun 2013 - 22:41

ach het kan altijd voorkomen dat een product niet is wat je ervan verwacht had. Maar ze lossen het nu netjes op dus klaar.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Caribbeanlover di 4 jun 2013 - 22:46

Eerst zien, dan geloven.......zeg ik bij alles. Het gaat mij erom dat het mogelijk was waar ik om vroeg en vervolgens krijg ik totaal andere kleuren. Ik had nog gezegd dat als zij kleuren kiezen dat er bijv. rood bij kan zitten en ik houd niet van rood. Wat zit er nu bij..................juist ja rood!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  June di 4 jun 2013 - 22:48

Caribbean lover schreef:Eerst zien, dan geloven.......zeg ik bij alles.

Optimist. Succes ermee.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Caribbeanlover di 4 jun 2013 - 22:51

Dank je, tja je kan maar beter realistisch zijn toch?!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Caribbeanlover di 4 jun 2013 - 22:58

Ook zo lekker vaag. Krijg nu een mail waarin ze zegt dat ik het geld terug krijg................mooi:lol:. Vervolgens vraagt ze of ik ''five scores'' op hun site wil geven..............wtf!
Onder alle producten staan namen van mensen die er besteld hebben met hun reacties. De verkopers zetten die namen weliswaar half met de vlag van hun land erbij er zelf al op in de hoop dat klanten dan goede reviews geven.
Dat wil ik best doen, maar alleen nadat ik het geld terug heb en dan zet ik er natuurlijk niet bij dat ik het 5 sterren waard vind.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Rush di 4 jun 2013 - 22:59

Caribbeanlover schreef:Ook zo lekker vaag. Krijg nu een mail waarin ze zegt dat ik het geld terug krijg................mooi:lol:. Vervolgens vraagt ze of ik ''five scores'' op hun site wil geven..............wtf!
Onder alle producten staan namen van mensen die er besteld hebben met hun reacties. De verkopers zetten die namen weliswaar half met de vlag van hun land erbij er zelf al op in de hoop dat klanten dan goede reviews geven.
Dat wil ik best doen, maar alleen nadat ik het geld terug heb en dan zet ik er natuurlijk niet bij dat ik het 5 sterren waard vind.
Ja, zo werkt dat ook op Ebay CBL. Je geeft dan 5 sterren voor de service. En de service is goed, aangezien je al het geld terug krijgt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  tienie31 di 4 jun 2013 - 23:12

Dat is ook het risico in China bestellen, alle vertaling doen ze via Google translate, aangezien ze daar weinig tot geen Engels spreken.
Dat je je druk gaat maken om 5 sterren te geven vind ik niet terecht. Ze heeft aangeboden om het geld terug te storten, dus ja dan is de service goed, en is het terecht dat ze 5 sterren krijgt.

tienie31
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Woonplaats : waterpoortstad

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Caribbeanlover di 4 jun 2013 - 23:15

Maar de reden is niet goed, ze had wat beloofd en komt haar belofte niet na. Dat is slecht. Ik zie wel of ik een reactie geef, ik denk het niet. Wat heeft zij eraan en ik?
Gewoon niet meer bestellen bij haar!
Denk dat het er niet toe doet of het nu China betreft, want uit Rusland ofzo had het net zo goed gekund, ook hier.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Pommes di 4 jun 2013 - 23:20

beloofd? Ik denk dat ze gezegd heeft dat het kon. En ja foutjes kunnen gemaakt worden. Maar als je er zo moeilijk over blijft doen geef je toch geen feedback.

Maar ik vind dit een betere service. Want eerst heb je betaald voor bepaald kleuren draad. Bepaalde kleuren heb gekregen, ook kleuren die je niet wilde. Maar omdat hun hadden gezegd dat je de kleuren zou krijgen waarom je gevraagd had en vervolgens een gedeelte niet hebt gekregen, krijg je het gehele bedrag teruggestort. Nette service en je hebt nu draad voor niks. En de draad waarvan je de kleur niet mooi vind kan je toch ook gebruiken om iets te maken om weg te geven.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  TukTuk di 4 jun 2013 - 23:25

Caribbeanlover schreef:Maar de reden is niet goed, ze had wat beloofd en komt haar belofte niet na. Dat is slecht. Ik zie wel of ik een reactie geef, ik denk het niet. Wat heeft zij eraan en ik?
Gewoon niet meer bestellen bij haar!
Denk dat het er niet toe doet of het nu China betreft, want uit Rusland ofzo had het net zo goed gekund, ook hier.

Heel kinderachtig dat je dan niet eens even een goede reactie wilt geven. Ze zal je wel verkeerd begrepen hebben (door het gebrekkige engels) en daardoor dus onterecht iets beloofd hebben, maar zeker niet doelbewust!
Ze biedt je het geld terug aan, in ruil voor een goede beoordeling. Als jij dan wel het geld aanneemt maar vervolgens geen beoordeling achter laat, verbreek jij net zo goed je belofte..
Die mensen moeten het hebben van een goede beoordeling, jij wordt er niet slechter van als je even een beoordeling achter laat, maar hun inkomen hangt er wel van af.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Carmen_ di 4 jun 2013 - 23:32

Ik vind het wel een nette service.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Happinaz wo 5 jun 2013 - 1:01

Dus wacht even, of ik het goed begrijp.

1) je hebt verkeerd draad gekregen en mag het houden

2) je krijgt daar boven op al je geld terug?

Dan is het wel 10 sterren waard.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Pommes wo 5 jun 2013 - 1:29

Happinaz schreef:Dus wacht even, of ik het goed begrijp.

1) je hebt verkeerd draad gekregen en mag het houden

2) je krijgt daar boven op al je geld terug?

Dan is het wel 10 sterren waard.

Nee ze heeft het draad gekregen van de beschrijving, echter zijn het random colors en heeft CBL gemaild of ze bepaalde specifieke kleuren mocht hebben. Dit mocht alleen die heeft ze die niet gekregen maar gewoon zoals de bestelling/beschrijving is (random colors)
En ja ze mag het houden en krijgt het bedrag terug. Ik vind het een goede service en snap niet waarom CBL nog zo moeilijk doet.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Happinaz wo 5 jun 2013 - 1:31

Pommes schreef:
Happinaz schreef:Dus wacht even, of ik het goed begrijp.

1) je hebt verkeerd draad gekregen en mag het houden

2) je krijgt daar boven op al je geld terug?

Dan is het wel 10 sterren waard.

Nee ze heeft het draad gekregen van de beschrijving, echter zijn het random colors en heeft CBL gemaild of ze bepaalde specifieke kleuren mocht hebben. Dit mocht alleen die heeft ze die niet gekregen maar gewoon zoals de bestelling/beschrijving is (random colors)
En ja ze mag het houden en krijgt het bedrag terug. Ik vind het een goede service en snap niet waarom CBL nog zo moeilijk doet.

Inderdaad.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Caribbeanlover wo 5 jun 2013 - 2:39

Happinaz schreef:Dus wacht even, of ik het goed begrijp.

1) je hebt verkeerd draad gekregen en mag het houden

2) je krijgt daar boven op al je geld terug?

Dan is het wel 10 sterren waard.
Ik weet niet of ik het mag houden, want ze kan nog zeggen dat ik het terug moet sturen maar dan zijn de kosten mooi voor hun.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Caribbeanlover wo 5 jun 2013 - 2:41

TukTuk schreef:
Caribbeanlover schreef:Maar de reden is niet goed, ze had wat beloofd en komt haar belofte niet na. Dat is slecht. Ik zie wel of ik een reactie geef, ik denk het niet. Wat heeft zij eraan en ik?
Gewoon niet meer bestellen bij haar!
Denk dat het er niet toe doet of het nu China betreft, want uit Rusland ofzo had het net zo goed gekund, ook hier.

Heel kinderachtig dat je dan niet eens even een goede reactie wilt geven. Ze zal je wel verkeerd begrepen hebben (door het gebrekkige engels) en daardoor dus onterecht iets beloofd hebben, maar zeker niet doelbewust!
Ze biedt je het geld terug aan, in ruil voor een goede beoordeling. Als jij dan wel het geld aanneemt maar vervolgens geen beoordeling achter laat, verbreek jij net zo goed je belofte..
Die mensen moeten het hebben van een goede beoordeling, jij wordt er niet slechter van als je even een beoordeling achter laat, maar hun inkomen hangt er wel van af.
Dat zij wellicht geen goed engels kan wat ik betwijfel is niet mijn probleem, maar dat wel geworden dus. Dan had ze iemand erbij moeten halen die het wel goed kon als zij het idd niet goed kan. Ik zeg helemaal nergens dat ik het geld pas terug krijg in ruil voor een goede beoordeling dus dat slaat nergens op dat je dat zegt!
Ik heb helemaal geen belofte gedaan aan haar, je verzint ze letterlijk uit je duim!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Caribbeanlover wo 5 jun 2013 - 2:43

Pommes schreef:beloofd? Ik denk dat ze gezegd heeft dat het kon. En ja foutjes kunnen gemaakt worden. Maar als je er zo moeilijk over blijft doen geef je toch geen feedback.

Maar ik vind dit een betere service. Want eerst heb je betaald voor bepaald kleuren draad. Bepaalde kleuren heb gekregen, ook kleuren die je niet wilde. Maar omdat hun hadden gezegd dat je de kleuren zou krijgen waarom je gevraagd had en vervolgens een gedeelte niet hebt gekregen, krijg je het gehele bedrag teruggestort. Nette service en je hebt nu draad voor niks. En de draad waarvan je de kleur niet mooi vind kan je toch ook gebruiken om iets te maken om weg te geven.
Nee dat zeg ik nou al meerdere keren dat ik niks met dat draad kan. Het zijn kleuren die niet matchen met de kralen. Kan het ook niet weggeven, zou niet weten aan wie.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  TukTuk wo 5 jun 2013 - 2:43

Caribbeanlover schreef:
TukTuk schreef:
Caribbeanlover schreef:Maar de reden is niet goed, ze had wat beloofd en komt haar belofte niet na. Dat is slecht. Ik zie wel of ik een reactie geef, ik denk het niet. Wat heeft zij eraan en ik?
Gewoon niet meer bestellen bij haar!
Denk dat het er niet toe doet of het nu China betreft, want uit Rusland ofzo had het net zo goed gekund, ook hier.

Heel kinderachtig dat je dan niet eens even een goede reactie wilt geven. Ze zal je wel verkeerd begrepen hebben (door het gebrekkige engels) en daardoor dus onterecht iets beloofd hebben, maar zeker niet doelbewust!
Ze biedt je het geld terug aan, in ruil voor een goede beoordeling. Als jij dan wel het geld aanneemt maar vervolgens geen beoordeling achter laat, verbreek jij net zo goed je belofte..
Die mensen moeten het hebben van een goede beoordeling, jij wordt er niet slechter van als je even een beoordeling achter laat, maar hun inkomen hangt er wel van af.
Dat zij wellicht geen goed engels kan wat ik betwijfel is niet mijn probleem, maar dat wel geworden dus. Dan had ze iemand erbij moeten halen die het wel goed kon als zij het idd niet goed kan. Ik zeg helemaal nergens dat ik het geld pas terug krijg in ruil voor een goede beoordeling dus dat slaat nergens op dat je dat zegt!
Ik heb helemaal geen belofte gedaan aan haar, je verzint ze letterlijk uit je duim!

Je denkt dat je geen belofte hebt gedaan, maar de ongeschreven regel is altijd wel dat als zij je je geld terug geven in geval van een klacht, dat je daarna een goede review achter laat.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@! Empty Re: Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum