wat moet ik hier nou mee. Iets besteld in een webshop
+3
Rush
Jeanette
Sarah1985
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat moet ik hier nou mee. Iets besteld in een webshop
Ik heb vorig jaar 18 oktober iets gekocht in een webshop van een winkelketen. Nu was het kledingstuk na een paar keer dragen al kapot en had ik contact opgenomen met de webshop. En ik mocht het artikel terug sturen.
Heb het in januari opgestuurd en hoorde maar niks meer. Uiteindelijk weer gemaild en kreeg ik te horen dat ze het artikel niet ontvangen hadden dus ik de track en trace code doorgegeven en toen bleek dat ze het wel gehad hadden. En ik zou binnen 30 dagen mijn geld terug krijgen (49,99)
Uiteindelijk ze we nu dus weer oktober en heb nog steeds geen geld terug ontvangen en na veel heen en weer gemail met deze zaak. Vertellen hun dat ze er klaar mee zijn en het gesloten is, en zij zeggen dat ze 9 euro hebben overgemaakt maar niet gekregen en moet 49,99van ze krijgen
Wat kan ik hier nog aan doen ik bel en mail me suf met dat bedrijf maar ze willen er nu niks meer van weten
Heb het in januari opgestuurd en hoorde maar niks meer. Uiteindelijk weer gemaild en kreeg ik te horen dat ze het artikel niet ontvangen hadden dus ik de track en trace code doorgegeven en toen bleek dat ze het wel gehad hadden. En ik zou binnen 30 dagen mijn geld terug krijgen (49,99)
Uiteindelijk ze we nu dus weer oktober en heb nog steeds geen geld terug ontvangen en na veel heen en weer gemail met deze zaak. Vertellen hun dat ze er klaar mee zijn en het gesloten is, en zij zeggen dat ze 9 euro hebben overgemaakt maar niet gekregen en moet 49,99van ze krijgen
Wat kan ik hier nog aan doen ik bel en mail me suf met dat bedrijf maar ze willen er nu niks meer van weten
Laatst aangepast door Sarah1985 op di 2 okt 2012 - 0:59; in totaal 1 keer bewerkt
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: wat moet ik hier nou mee. Iets besteld in een webshop
Hmmm, van een jaar geleden?! Dan heb je wel erg lang gewacht..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
nou niet gewacht hoor, product is in januari terug gestuurd. En vanaf toen elke maand wel gebeld/gemaild
Sarah1985- Ratel
Aaah oke! Hebben ze geen facebook? Plant daar je reactie en klacht neer als ze niet meer luisteren, wordt je geheid geholpen! Had ik namelijk toen ik problemen met mijn mobiel had. Is het proberen waard toch?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
En op TwitterJeanette schreef:Aaah oke! Hebben ze geen facebook? Plant daar je reactie en klacht neer als ze niet meer luisteren, wordt je geheid geholpen! Had ik namelijk toen ik problemen met mijn mobiel had. Is het proberen waard toch?
En op Trustpilot
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
weet niet of ze facebook hebben zal eens zoeken. Twitter reageren ze ook niet op
Sarah1985- Ratel
En op het forum van de Consumentenbond/Kassa/Radar.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
En hier. Hoe heet die webshop?
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Wat ontzettend slecht. Ik zou er nog 1 mail aan wagen en anders zeggen dat je een mail naar Kassa/Radar gaat sturen. Vaak reageren ze daar wel op.
Gast- Gast
Ja, ik ben nou ook benieuwd welke webshop dat is!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou niet meer bellen of mailen maar een brief sturen, ik merk uit ervaring dat dat vaak meer zin heeft.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Consumentenbond bellen en eventueel de geschillencommissie inschakelen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Soortgelijke onderwerpen
» Moet ik hier iets mee?
» Iets besteld, nog niet ontvangen
» Iets besteld maar nooit ontvangen
» Iemand ooit iets besteld bij Ebay?
» Iets gekocht via een webshop....
» Iets besteld, nog niet ontvangen
» Iets besteld maar nooit ontvangen