Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boek via marktplaats nog niet gekregen.

+5
Droopy28
Pien
sanna
MissD
JustMeDaan
9 plaatsers

Ga naar beneden

Boek via marktplaats nog niet gekregen. Empty Boek via marktplaats nog niet gekregen.

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 1:43

Goede middag,

Ik heb vorige week een boek gekocht via marktplaats voor tientje exclusief verzenden.
Dit boek is volgens de mevrouw waar ik het van kocht 4 augustus verstuurd.

Helaas heb ik het boek nog niet kan het zijn dat de post er gewoon heel lang over doet of zou het zoek geraakt zijn? Of ben ik opgelicht? :P

Ben altijd erg schichtig met eerst betalen en dan pas opsturen vandaar dat ik me toch wel een beetje zorgen maak.

Groetjes.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Boek via marktplaats nog niet gekregen. Empty Re: Boek via marktplaats nog niet gekregen.

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 1:46

4 augustus, dan wordtie denk ik nog wel bezorgd. Ik merk hier op het werk dat Post.NL soms er erg lang over doet voordat een bestelling bezorgd is. Als je `m eind van de week/volgende week nog niet hebt ontvangen zou ik me wel zorgen gaan maken.

Gast
Gast

Boek via marktplaats nog niet gekregen. Empty Re: Boek via marktplaats nog niet gekregen.

Bericht  JustMeDaan di 9 aug 2011 - 2:00

Las op een ander forum dat er mensen waren die kaartjes hadden verzonden voor een concert en die waren er na ruim 6 dagen nog niet. Het is vakantietijd bij de post, dus ze doen er wat langer over.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 2:06

ja maar ook al is het vakantietijd horen ze eigenlijk wel de dag erop te bezorgen. Ze adverteren niet voor niks met vandaag gepost morgen bezorgd ....

Gast
Gast

Bericht  JustMeDaan di 9 aug 2011 - 2:09

Tsja als er minder personen zijn om de post te bezorgen dan valt dat niet mee he.
In mijn werk streef ik er ook naar om de mensen voor 10 uur verzorgd te hebben maar als je dat normaal met 6 personen wel voor elkaar krijgt en je in vakantie tijd maar met 3 staat dan valt dat niet mee he.
Dat is logisch lijkt me. En geloof me niet veel vakantiekrachten willen door weer en wind om post te bezorgen.

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  MissD di 9 aug 2011 - 3:12

JustMeDaan schreef:Tsja als er minder personen zijn om de post te bezorgen dan valt dat niet mee he.
In mijn werk streef ik er ook naar om de mensen voor 10 uur verzorgd te hebben maar als je dat normaal met 6 personen wel voor elkaar krijgt en je in vakantie tijd maar met 3 staat dan valt dat niet mee he.
Dat is logisch lijkt me. En geloof me niet veel vakantiekrachten willen door weer en wind om post te bezorgen.

+1, als er begin komende week nog niets binnen is zou ik me zorgen gaan maken.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  sanna di 9 aug 2011 - 3:40

De verkoopster heeft je vast niet opgelicht voor een tientje.. Waarschijnlijk heeft ze hem nog niet gepost of is er vertraging bij de post!
sanna
sanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 379
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Pien di 9 aug 2011 - 4:07

IK zou het nog tot eind deze week afwachten, ik merk zelf namelijk ook dat de post veel slechter bezorgd word de laatste weken!! Wij hadden het met onze geboortekaartjes, op woensdag rond 15:00 verzonden en mensen kregen ze pas zaterdags, maandag of dinsdag binnen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Droopy28 di 9 aug 2011 - 5:59

Ik ben sinds 2 weken aan het wachten op poststukken maar die krijg ik ook maar niet binnen.. Sad

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 6:17

Het zal wel goed komen dan wacht inderdaad deze week nog eens rustig af. Komt omdat ik altijd voorzichtig ben met iets kopen via marktplaats.

boll.com vind ik dan veiliger maar vragen ze ook meer tweedehands.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 6:42

Hij komt denk ik nog wel. Heb ook 5 dagen moeten wachten op treintjes voor mijn zoontje. De post komt hier sowieso amper de laatste tijd!

Gast
Gast

Bericht  Japie di 9 aug 2011 - 8:05

Hier is de post ook erg traag. Heb nog steeds de Grazia van vorige week niet gekregen Cry
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 8:27

Heb je wel bericht gekregen dat hij is verzonden?

Edit: ja dus Wink

Gast
Gast

Bericht  Tazz di 9 aug 2011 - 9:29

Ik heb zelf een boek verkocht en verzonden met de factuur erbij maar ik heb het geld daarvoor nog niet en dat is volgens mij al twee maanden geleden. Hoe zit dat dan? Ik dacht dat je als verkopen niet vooraf kon laten betalen maar alleen achteraf.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 9:30

Tazz schreef:Ik heb zelf een boek verkocht en verzonden met de factuur erbij maar ik heb het geld daarvoor nog niet en dat is volgens mij al twee maanden geleden. Hoe zit dat dan? Ik dacht dat je als verkopen niet vooraf kon laten betalen maar alleen achteraf.
Heb je het via bol.com verkocht?

Gast
Gast

Bericht  Tazz di 9 aug 2011 - 9:35

Storm schreef:
Tazz schreef:Ik heb zelf een boek verkocht en verzonden met de factuur erbij maar ik heb het geld daarvoor nog niet en dat is volgens mij al twee maanden geleden. Hoe zit dat dan? Ik dacht dat je als verkopen niet vooraf kon laten betalen maar alleen achteraf.
Heb je het via bol.com verkocht?

Ja.

edit: zie net dat er staat dat hij wel uitbetaald is.. laughcry never mind..

Laatst aangepast door Tazz op di 9 aug 2011 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 9:36

Dan moet je even contact opnemen met de klantenservice van bol.com dat je het geld nog niet hebt ontvangen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 9:41

Ik heb dit laatst ook gehad.. de verkoper had het verkeerde huisnummer opgeschrevend.
Heeft ze geen track trace code? je kunt je pakje dan volgen. Zo kon ik zien op welk adres het was bezorgd.

Gast
Gast

Bericht  Bay di 9 aug 2011 - 20:39

sanna schreef:De verkoopster heeft je vast niet opgelicht voor een tientje.. Waarschijnlijk heeft ze hem nog niet gepost of is er vertraging bij de post!

Geloof mij dit is mij een keer overkomen.
Netjes betaald en het boek nooit ontvangen.
Kreeg een heel verhaal dat ze in een villa woont, haar man een zeer goede baan heeft, wat voor auto's ze voor de deur hadden staan,etc. Dus mij echt niet op ging lichten.

Ik verstuurd heeeeel veel pakjes met brievenbussenpost en het is tot nu toe altijd goed gegaan.
Een tientje lijkt niets maar als je dit bij 10 mensen doet heb je wel 100 euro.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  CCC di 9 aug 2011 - 20:56

Ik heb laatst ook 2 boeken via MP gekocht, ook voor minder dan een tientje per stuk excl. verzendkosten, maar vind het toch altijd wel een kwestie van wederzijds vertrouwen dat de ander het boek dan werkelijk wel opstuurd. Ik had ze beiden binnen een dag binnen. Dus bij mij is het goed gegaan. Ik zou anders de persoon nog even mailen, en melden dat je het boek nog niet binnen hebt. Misschien is er wat tussen gekomen, en is ze het vergeten op te sturen.

Zilver: wat jij dus zegt van 10 mensen x 10 euro is wel 100 euro... Zo denk ik dus soms ook weleens, mensen die je willen oplichten, vallen naar mijn idee niet zo snel door de mand met een klein bedrag. Mensen maken hier vaker geen werk van, omdat het toch maar een tientje was... Als het om 500 euro gaat, trekken mensen sneller aan de bel...

Ik hoop dat je je boek snel binnen hebt! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bay wo 10 aug 2011 - 1:45

chococupcake schreef:
Zilver: wat jij dus zegt van 10 mensen x 10 euro is wel 100 euro... Zo denk ik dus soms ook weleens, mensen die je willen oplichten, vallen naar mijn idee niet zo snel door de mand met een klein bedrag. Mensen maken hier vaker geen werk van, omdat het toch maar een tientje was... Als het om 500 euro gaat, trekken mensen sneller aan de bel...

Ik hoop dat je je boek snel binnen hebt! smile

Precies! Ik heb het destijds wel bij marktplaats gemeld en bij de politie. Het gaat mij niet om het geld maar het is een principe kwestie.

Ik koop alleen nog wat via mp als ik het op kan halen.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  JustMeDaan wo 10 aug 2011 - 2:22

De post is hier nog wel snel, gisteren een legging van iemand overgekocht(ander forum) en gisteren ook op de post gedaan door haar, en vandaag was het al binnen.

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: