Iets besteld, nog niet ontvangen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iets besteld, nog niet ontvangen
Ik heb op vrijdag 2 november iets besteld bij een webwinkel. Op de site staat dat als je voor 16:00 besteld, het dezelfde dag nog verzonden wordt.
Inmiddels heb ik nog steeds niks binnen ik baal echt want het is iets waar ik heel graag mee aan de slag wil. Ik heb al diverse keren gebeld en gemaild met het bedrijf, en zij vragen mij telkens om af te wachten.
Wat kan ik hier nu verder mee? Kan ik nu fluiten naar mijn pakketje, of kan ik naar PostNL ofzo bellen?
Inmiddels heb ik nog steeds niks binnen ik baal echt want het is iets waar ik heel graag mee aan de slag wil. Ik heb al diverse keren gebeld en gemaild met het bedrijf, en zij vragen mij telkens om af te wachten.
Wat kan ik hier nu verder mee? Kan ik nu fluiten naar mijn pakketje, of kan ik naar PostNL ofzo bellen?
Gast- Gast
Re: Iets besteld, nog niet ontvangen
Heb je al gevraagd of ze een Track & Trace code hebben?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Oh je hebt het nog steeds niet binnen? Ik zou ze nog een keer bellen met de mededeling dat je nu wel lang genoeg gewacht hebt en dan overleggen wat jullie er aan kunnen doen. Je hebt er wel al voor betaald of niet?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb geen Track and Trace, omdat het (neem ik aan) brievenbuspost is.
Gast- Gast
Nog steeds niet? Ik zou even contact opnemen met PostNL denk ik.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Daar bereik je niets mee, aangezien het om brievenbus post gaat.Snoes schreef:Nog steeds niet? Ik zou even contact opnemen met PostNL denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zou contact opnemen met het bedrijf, vragen wat ze kunnen doen aangezien anderhalve week wel erg lang is. Wij hier versturen de bestellingen meestal dan een tweede keer maar vragen de klant wel dat mocht de eerste bestelling alsnog aankomen dat ze deze retour afzender sturen. Misschien kan je dit aanbieden, om als het dubbel binnenkomt 1 ding retour te sturen.
Klacht indienen bij postnl bereik je weinig mee. Wij hebben een keer gehad dat er een hele zak kwijt was met bestellingen en PostNL zegt dan gewoon van ja dan hebben jullie die niet meegegeven (nee wij vergeten even om 50 bestellingen te versturen ) Ook met diverse andere klachten doen ze weinig. Ook is het verstuurd als brievenbuspost en daar hebben ze dan verder geen code van e.d.
Klacht indienen bij postnl bereik je weinig mee. Wij hebben een keer gehad dat er een hele zak kwijt was met bestellingen en PostNL zegt dan gewoon van ja dan hebben jullie die niet meegegeven (nee wij vergeten even om 50 bestellingen te versturen ) Ook met diverse andere klachten doen ze weinig. Ook is het verstuurd als brievenbuspost en daar hebben ze dan verder geen code van e.d.
Gast- Gast
ik heb dat weleens met een pakketje gehad. is nooit aangekomen trouwens. het bedrijf heeft ze toen opnieuw verzonden en toen is het wel allemaal goed gegaan.maar waar het eerste pakketje gebleven is???
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
liesje schreef:ik heb dat weleens met een pakketje gehad. is nooit aangekomen trouwens. het bedrijf heeft ze toen opnieuw verzonden en toen is het wel allemaal goed gegaan.maar waar het eerste pakketje gebleven is???
een pakket of een brievenbuspost? Pakket is na te zoeken en ook kan PostNL nagaan of het bij de buren is afgegeven o.i.d.
Brievenbuspost raakt regelmatig kwijt bij postNL. Merken bij ook op het werk. (extra kosten voor ons want wij moeten het weer opnieuw versturen)
Gast- Gast
Inderdaad. In de laatste week van oktober is er ook weer veel brievenbuspost kwijt geraakt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Iets besteld maar nooit ontvangen
» Iemand ooit iets besteld bij Ebay?
» wat moet ik hier nou mee. Iets besteld in een webshop
» Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!
» Bestelling en niet ontvangen... :S
» Iemand ooit iets besteld bij Ebay?
» wat moet ik hier nou mee. Iets besteld in een webshop
» Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!
» Bestelling en niet ontvangen... :S
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: