Korte of toch nog lange mouw?
+9
Dikkie Dik
Jade
Caroow
Laurientje
kwak
Tania
Sanne
loesje
Printje
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Korte of toch nog lange mouw?
Wat doen jullie je baby's nu aan? Ik vind het bij N zo lastig nog. Zijn korte mouwtjes niet te koud, we gaan dadelijk nog even weg en dan zit ze in de maxicosi.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Korte of toch nog lange mouw?
mijn meisje heeft een korte romper daarboven een t-shirt en rokje en een legging met sokjes aan.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Als je N. nou iets aantrekt met korte mouw en je neemt een vestje mee? Als het toch te koud is, doe je haar lekker een vestje aan.
Of andersom: vestje nu aan en als het te warm is, doe je die weer uit.
Of andersom: vestje nu aan en als het te warm is, doe je die weer uit.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ja ik kan haar idd ook gewoon een vestje eroverheen doen natuurlijk.
Tot wanneer 'geldt' eigenlijk dat je ze een laagje meer als jezelf aan moet trekken?
Tot wanneer 'geldt' eigenlijk dat je ze een laagje meer als jezelf aan moet trekken?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik deed meestal een truitje met korte mouwen en dan een dun vestje erbij voor als ze het koud hadden.
Edit; Dat was dus al gezegd
Edit; Dat was dus al gezegd
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
J heeft een t shirt aan, liefst wou ik hem ook nog een korte broek aan doen maar die passen nu niet meer ivm zijn spreidbroekje.
J heeft het altijd heel snel warm, hij drijft met dit weer echt uit de maxi cosi
J heeft het altijd heel snel warm, hij drijft met dit weer echt uit de maxi cosi
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hier is het gewoon nog fris buiten, koude wind en net aan 15 graden.
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik leg R straks in de wagenbak met een lakentje over hem heen, maar dat is meer tegen de zon. Hij heeft een romper met korte mouw, t-shirt en lange broek aan.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
R. heeft ook een t-shirt aan met een romper met korte mouw eronder. Hier binnen is het behoorlijk warm, buiten dek ik haar nog wel toe.
Het is hier nu 17 graden en heeeel zonnig.
Het is hier nu 17 graden en heeeel zonnig.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Het begint hier nu een beetje te betrekken helaas. Hopelijk trekt de bewolking wel weer weg.
Printje, ik weet niet hoe lang die regel geldt dat je een kind een laagje meer aan moet doen dan jezelf. Ik heb mij daar eigenlijk ook nooit aangehouden. Als we binnen zijn, heeft mijn dochter meestal hetzelfde aan als ik. Alleen buiten hou ik er rekening mee dat ik wel beweeg (en mijzelf warm kan lopen) en zij eerder nog niet kon. Dus dan droeg zij nog een wat dikkere jas dan ik bijvoorbeeld.
Printje, ik weet niet hoe lang die regel geldt dat je een kind een laagje meer aan moet doen dan jezelf. Ik heb mij daar eigenlijk ook nooit aangehouden. Als we binnen zijn, heeft mijn dochter meestal hetzelfde aan als ik. Alleen buiten hou ik er rekening mee dat ik wel beweeg (en mijzelf warm kan lopen) en zij eerder nog niet kon. Dus dan droeg zij nog een wat dikkere jas dan ik bijvoorbeeld.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Ik heb haar een romper met spaghettibandjes, t shirt met korte mouwen en een legging aan gedaan. Ik doe haar wel een vestje aan als we naar buiten gaan. Mevrouw heeft het nogal snel warm.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb haar een romper met Lange mouwen en daar overheen een t-shirt met korte mouwen aan gedaan. En een legging, zomers rokje en sokken, die trekt ze alleen steeds uit, dus ze heeft nu vieze vieren van het kruipen buiten. misschien toch maar even slofjes aan doen buiten.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind dat ook zo lastig, wist niet goed wat ik vanmorgen naar mijn schoonouders mee moest geven. Heb hem een romper met lange mouwen meegegeven en daarnaast een t-shirt met korte mouw en een t-shirt met lange mouw, kan ze zelf kijken wat het beste is.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Laurientje schreef:Hier is het gewoon nog fris buiten, koude wind en net aan 15 graden.
Wat een verschil in temperaturen binnen Nederland zeg! Het is hier echt bloedheet en ze lopen in korte broek en t-shirt zonder romper eronder buiten.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
K heeft vandaag ook voor het eerst korte mouwen aan. Daaronder een romper met korte mouwen en z'n broek is opgekruld tot driekwart.
Vind het ook lastig maar ik geloof niet dat hij het koud heeft gehad vandaag!
Vind het ook lastig maar ik geloof niet dat hij het koud heeft gehad vandaag!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Rompers lange of korte mouw??
» mini slabben met mouw
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Korte cyclus
» mini slabben met mouw
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Korte cyclus
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: