mini slabben met mouw
+6
Liadan
studiebol
Minx
Floor
mauwmauw
Jazzlyn
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
mini slabben met mouw
Heeft er hier iemand een idee waar je mini slabben kunt krijgen met mouw die geschikt zijn voor kindjes vanaf maand of 2? A. eet volop pap/groente/fruit en al zijn kleertje worden vies en zijn moeilijk schoon te krijgen. De normale slabben met mouw zijn vanaf 6 maanden maar hij is 4 maanden en zo groot als een ukje van een maand of 2 a 2,5..
Help:|
Help:|
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Re: mini slabben met mouw
ik heb er een paar van de wibra,weet niet welke maat.Mag je van mij zo hebben als je wilt,tegen verzendkosten.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Rejoy. schreef:sillybilly heeft verschillende maten..
De kleinste die ik vind is vanaf 6 maanden...
Jazzlyn- Prater
Zelf maken? is dat misschien een optie?
Bambino heeft ook slabben met mouwen maar geen idee welke maat dat is.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:Zelf maken? is dat misschien een optie?
haha, ik ben niet zo handig hoor:lol: Mijn moeder wel maar die is de komende 2 weken op vakantie en daarna vertrekken wij en ik heb de slabben dus juist voor de vakantie nodig. Bambino is ook te groot helaas:|
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Floor schreef:Zelf maken? is dat misschien een optie?
haha, ik ben niet zo handig hoor:lol: Mijn moeder wel maar die is de komende 2 weken op vakantie en daarna vertrekken wij en ik heb de slabben dus juist voor de vakantie nodig. Bambino is ook te groot helaas:|
Goedkope longsleeves halen de achterkant losknippen en daar even een zoompje in leggen? Dat kun jij toch ook?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:Jazzlyn schreef:Floor schreef:Zelf maken? is dat misschien een optie?
Goedkope longsleeves halen de achterkant losknippen en daar even een zoompje in leggen? Dat kun jij toch ook?
Ten eerste moet ik dat dan met de hand gaan doen en daar heb ik niet zoveel zin in. Ten tweede is een longsleeves nog steeds niet vochtwerend, wat de betere slabben wel zijn.
Jazzlyn- Prater
Ik heb gewoon de silly billy gebruikt.. dan maar te groot het werkte wel
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Ik heb gewoon de silly billy gebruikt.. dan maar te groot het werkte wel
Werd de kraag.van de shirtjes dan niet vies?
Jazzlyn- Prater
Misschien kan je de halsopening met een schuifspeldje of knijper wat kleiner maken als deze te groot is?Jazzlyn schreef:studiebol schreef:Ik heb gewoon de silly billy gebruikt.. dan maar te groot het werkte wel
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Jazzlyn schreef:studiebol schreef:Ik heb gewoon de silly billy gebruikt.. dan maar te groot het werkte wel
Ja, deed de shirtjes dan altijd ff uit, van een rompertje vind ik het niet zo erg als ze vies werden, heb niet van die dure rompers dus als ze heel vies waren en niet meer schoon werden gooide ik ze gewoon weg.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Jazzlyn schreef:studiebol schreef:Ik heb gewoon de silly billy gebruikt.. dan maar te groot het werkte wel
Ja, deed de shirtjes dan altijd ff uit, van een rompertje vind ik het niet zo erg als ze vies werden, heb niet van die dure rompers dus als ze heel vies waren en niet meer schoon werden gooide ik ze gewoon weg.
Nee oke, daar ben ik het met je eens. Alleen op vakantie kan ik niet oneindig rompers meenemen haha! Ik neem er voor elke dag 1 mee, maar zoals het nu gaat is dat echt te weinig dan. Moeilijk die knoeiende kids;)
Jazzlyn- Prater
Liadan schreef:Misschien kan je de halsopening met een schuifspeldje of knijper wat kleiner maken als deze te groot is?Jazzlyn schreef:studiebol schreef:Ik heb gewoon de silly billy gebruikt.. dan maar te groot het werkte wel
Dat is wel een idee. Zou je dat gewoon met een veiligheidsspeldje kunnen doen ofzo? Want mijn voorkeur is echt voor de sillybilly slabben (ofzo) omdat deze sneldrogend, waterdicht en vlekwerend zijn. Het grootste probleem is het avondeten haha. Ontbijt gaat steeds en het fruit ging ook al goed. SOms alleen te enthousiast en dan is het een echte uitdaging:lol:
Jazzlyn- Prater
Toen de silly billie bij m'n dochter nog te groot was, deed ik altijd eerst een gewone slab met touwtjes om en dan de silly eroverheen. Dan werd het in haar hals niet zo vies.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Is het geen optie om een oud shirtje bij de hals rond af te knippen en daar overheen de Silly Billy te doen?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik weet niet hoe die sluit maar als hij met bijv drukkers of klittenband sluit, kun je er dan niet een extra stukje klittenband aanzetten?! Zodat hij beter aansluit?!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Voor J. gebruikte ik ook gewoon silly billyz en dan deed ik een spuugdoekje bij z'n nek ertussen zodat het randje van z'n shirt niet vies werd.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Soortgelijke onderwerpen
» Rompers lange of korte mouw??
» Korte of toch nog lange mouw?
» AH mini's
» Mini wokken.
» mini pizzas
» Korte of toch nog lange mouw?
» AH mini's