Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een vraag over contract provider

Ga naar beneden

Een vraag over contract provider Empty Een vraag over contract provider

Bericht  Nyx ma 3 jun 2013 - 8:06

Ik kan het zo snel online niet vinden, maar de vraag houdt mij wel bezig.

Mijn provider voor internet en telefonie, online, wordt overgenomen/gaat over in een ander bedrijf. Dit is geen reden om het contract te mogen beëindigen, omdat er feitelijk niets aan mijn contract veranderd. Onderaan de brief geeft mijn provider aan dat er wel degelijk iets veranderd; Het bellen van vaste telefoon naar 0900/0906/0909 nummers kost natuurlijk het gewoonlijke tarief van de telefoonnummers, daarnaast gaat het bedrijf kosten rekenen voor het bellen an sich. Dus ik bel naar een 0900 nummer á 15 cent per minuut, maar daarnaast betaal ik ook nog gewoon telefoonkosten aan mijn provider voor het bellen (zoals ik zou doen naar een ander vast nummer of mobiel nummer). Naar mijn mening is dit wel een verandering die voor mij negatief is en hier zou ik mijn contract toch om kunnen ontbinden?

Laat ik nu net een vast nummer hebben om goedkoper naar 0900/0906/0909 nummers te kunnen bellen. Contract loopt sowieso binnenkort af, daar niet van, maar ik merk dat mijn provider wel negatieve veranderingen aanbrengt, maar continu blijft melden dat dit geen reden is voor de consument om het abonnement/contract te beëindigen. En ik vraag me af of ze wel in hun recht staan. En om hier nu rechtsbijstand voor te bellen? Een vraag over contract provider 394967
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum