Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk ADSL provider? Ervaringen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Welk ADSL provider? Ervaringen? Empty Welk ADSL provider? Ervaringen?

Bericht  Niki vr 17 dec 2010 - 5:31

Hey allemaal,

Per 1 januari ga ik in Den Haag wonen en ik moet dus een internet verbinding hebben. Mevrouw waarvan ik mijn woning huur zegt dat ik ADSL moet nemen.
Ik zie dat er een heleboel providers zijn zoals KPN, Ziggo, Tele2,Telfort en nog een aantal. Doordat het zoveel info is,vraag ik of iemand ervaringen heeft met bepaalde provider. Wat is goedkoop en toch goed kwaliteit? Hoe is de internetverbinding? Nog meer info die ik moet weten voordat ik een contract ga sluiten met een provider?
Ik heb een laptop en nu ik thuis woon heb ik gewoon draadloosinternet via een router,maar ik zou het ook fijn vinden om draadloos te kunnen internetten in mijn nieuwe woning.

Ik ben benieuwd..

Groetjes Nicole
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk ADSL provider? Ervaringen? Empty Re: Welk ADSL provider? Ervaringen?

Bericht  Rovine vr 17 dec 2010 - 6:15

KPN was ik erg tevreden over. Veel gedoe voor het aangesloten was, maar eenmaal werkende liep het als een zonnetje, heeft er in 4 jaar maar 2x een kwartiertje uitgelegen. Chello had ik daarvoor een jaar, dat lag er minstens 1x per week uit. Maar dat was kabel overigens. Snelheid van KPNwas ook prima bij normaal gebruik.
Nu heb ik UPC, da's ook weer kabel en ik mis mijn oude KPN.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk ADSL provider? Ervaringen? Empty Re: Welk ADSL provider? Ervaringen?

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 6:45

Sinds twee jaar heb ik de ADSL-provider Online. Momenteel betaal ik 25 euro per maand excl. belkosten, kosten welke maandelijks veranderen. Ik ben tevreden, aangezien ik internet enkel gebruik voor huis-tuin-keuken aangelegenheden. De reden dat ik voor ADSL heb gekozen, i.p.v. een steady kabelinternet, is omdat ik in de zomer vaak last heb van verstoringen op de televisie en dan werkt mijn internet ook niet meer. Het is zo K. om opeens zonder alles te zitten.

ADSL loopt via masten. Hierdoor heb je altijd te maken met een overboeking. Officieel neem ik 16mb af, daar betaal ik ook voor, maar omdat mijn buren ook ADSL hebben, wij onze verbinding moeten delen, haal ik slechts 6/8 mb. Voor mij geen probleem, aangezien het internet nog steeds snel is, maar zodra ik wil downloaden zal dit niet snel gaan.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk ADSL provider? Ervaringen? Empty Re: Welk ADSL provider? Ervaringen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum