Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke tv/internet provider heb jij?

+3
Jerry
Sam
JD
7 plaatsers

Ga naar beneden

Welke tv/internet provider heb jij? Empty Welke tv/internet provider heb jij?

Bericht  JD vr 19 okt 2012 - 4:15

Wij zijn aan het kijken of we kunnen bezuinigen op onze maandelijkse vaste lasten, dus we hebben net alles eens onder de loep genomen.
Nu betalen wij 77 euro pm aan Ziggo, voor tv/internet/bellen. Daarnaast hebben we ook nog eens tv van KPN van 25 euro pm.

We willen tv via ziggo laten vallen, de huistelefoon ook (aangezien we daar maar 2x per jaar ofzo mee bellen) dus willen alleen een nieuw pakket voor internet.

Ik ben eens benieuwd welke provider jullie hebben, hoe het bevalt, en wat jullie kwijt zijn per maand?

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tv/internet provider heb jij? Empty Re: Welke tv/internet provider heb jij?

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 4:18

Wij hebben tele 2, hier tevreden over (kwa aansluiten evenals de serves tussendoor)

betalen 52 euro per maand voor internet,telefoon en tv. (hoeveel mb internet weet niet zo uit mijn hoofd)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tv/internet provider heb jij? Empty Re: Welke tv/internet provider heb jij?

Bericht  Sam vr 19 okt 2012 - 4:42

UPC, maar dat zou ik op dit moment aan niemand aanraden!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tv/internet provider heb jij? Empty Re: Welke tv/internet provider heb jij?

Bericht  Jerry vr 19 okt 2012 - 4:50

waarom hebben jullie én tv van ziggo én van kpn?!~

Wij hebben bellen/tv/internet van UPC en wij zijn er erg tevreden over!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tv/internet provider heb jij? Empty Re: Welke tv/internet provider heb jij?

Bericht  JD vr 19 okt 2012 - 4:56

sja geen idee, mijn vriend heeft dat toen allemaal afgesloten.
Ik had al ziggo in mijn oude huis, toen kwam hij bij mij intrekken en hij had al digitenne van KPN.
We gebruiken alleen digitenne, dus vandaar we nu ook op zoek zijn naar een nieuw abonnement voor alleen internet (en heel misschien bellen erbij), omdat ziggo en kpn nogal dubbelop is.

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tv/internet provider heb jij? Empty Re: Welke tv/internet provider heb jij?

Bericht  Chocoholic vr 19 okt 2012 - 5:50

Ik heb tv/internet/vaste telefonie (maar dat laatste gebruik ik nooit) van UPC voor EUR 53,50 per maand. In dat bedrag zit gelijk het 'Royaal pakket', wat wil zeggen dat ik ontzettend veel tv zenders heb; heel fijn. Ik ben iig tevreden over UPC.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tv/internet provider heb jij? Empty Re: Welke tv/internet provider heb jij?

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 5:51

Wij hebben KPN, bellen (onbeperkt mobiel/telefoon) /internet/digitale televisie (met extra zenders) voor €65.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tv/internet provider heb jij? Empty Re: Welke tv/internet provider heb jij?

Bericht  _Lacey_ vr 19 okt 2012 - 6:27

Ik heb Tele2 en betaal € 39,95 per maand voor tv en internet.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tv/internet provider heb jij? Empty Re: Welke tv/internet provider heb jij?

Bericht  *Lookie* vr 19 okt 2012 - 6:50

Wij hadden tot deze week de tv bij Ziggo en internet + bellen bij KPN. Maar inderdaad, ik dacht dus ook: kan goedkoper. Heb even vergeleken en nu alles bij KPN. Is nog niet in werking dus afwachten hoe het bevalt maar ik ga er vanuit dat het wel goed zit. Voor onze regio gold nu dat er gratis een monteur komt, en de 1e 3 maanden voor maar 35 euro dus dat leek mij een mooie actie. (Daarna zou het 45 euro worden, we hebben er nog een pluspakket met extra zenders van 10 euro bij gedaan, ook die is eerst 3 maanden gratis). Komt nu dus op 55 euro voor alles, maar dat was ruim 70 euro dus goedkoper terwijl we een luxer pakket hebben!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tv/internet provider heb jij? Empty Re: Welke tv/internet provider heb jij?

Bericht  Sarah1985 vr 19 okt 2012 - 6:53

upc. Maar als het kon stapte ik vandaag over. Wat een klote provider.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tv/internet provider heb jij? Empty Re: Welke tv/internet provider heb jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum