Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ok.... nu weet ik het niet meer...

+28
Snoes
Teddyaapje
nillis
Sophiee
maiadebij
Dora
Stokstaartje
Sylvana
snoezel
Bimbam
Annie24
Joli86
Lady4
AnnaK
Sanne
Fortissimo
kwak
Lejow
Pink!
SarahKey
Mida4you
Aoi
Luce
Amber-
Weegschaal
Laurientje
Filoria
Knillis
32 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ok.... nu weet ik het niet meer... - Pagina 3 Empty Re: Ok.... nu weet ik het niet meer...

Bericht  LDJ ma 3 jun 2013 - 1:26

Heel spannend dit!
Hopelijk krijg je goed nieuws.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok.... nu weet ik het niet meer... - Pagina 3 Empty Re: Ok.... nu weet ik het niet meer...

Bericht  Aardbei ma 3 jun 2013 - 1:36

Spannend hoor Knillis! Wat een zenuwslopende dagen heb jij zo achter de rug zeg
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Ella ma 3 jun 2013 - 1:41

jeetje spannend zeg, hopelijk heb je zometeen meer duidelijkheid
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Knillis ma 3 jun 2013 - 2:25

Ik ben net gebeld door de arts.

Uit het bloedonderzoek is gebleken dat ik even terug een eisprong heb gehad, en dat er inderdaad een klein beetje HCG in mijn lichaam zit. Ik moet nu een week afwachten om te kijken of ik uit mezelf ongesteld wordt. Is dit maandag nog niet gebeurd, dan moet ik weer een zwangerschapstest doen. Is deze negatief, dan is het HCG nog een restant van de miskraam en dan kan ik weer met het hele riedeltje overnieuw beginnen (provera om een menstruatie op te wekken en vervolgens weer starten met de injecties).
Zucht, weer een week "vertraging" zo. Ik heb stiekem toch gehoopt op iets meer duidelijkheid. Ik geloof niet dat ik nu (heel pril) zwanger zou zijn, dan had de test vanochtend toch wel iets positiefs aangegeven lijkt mij. En zoals de arts het bracht denkt zij dat ook niet (zo interpreteer ik het in ieder geval).

En stiekem baal ik ook dat ik deze keer mijn eisprong kennelijk niet gevoeld heb, anders had ik daar even goed van geprofiteerd Wink

Dus, we zitten wederom een week op de wachtbank! En ik ben al zo'n geduldig persoon..... Ok.... nu weet ik het niet meer... - Pagina 3 561177
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Laurientje ma 3 jun 2013 - 3:34

Oh dat lijkt echt op mijn vehaal joh (vorige pagina) ik duim voor je mee!!
Oh en als je een eisprong gehad hebt dat kan toch niet als je vanwege de miskraam nog hcg in je bloed gehad zou hebben dan of wel?
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Knillis ma 3 jun 2013 - 3:54

Dat is een goede Laurientje, daar had ik nog niet aan gedacht maar dat heb ik laatst wel ergens gelezen inderdaad! De arts zei verder niet hoe lang geleden ik dan een eisprong gehad zou hebben, dat is wel jammer want anders zou ik nog een beetje kunnen terug rekenen of ik überhaupt zwanger zou kunnen zijn, of dat het dan een onbevlekte ontvangenis zou worden :-)

Tja, er rest mij niets anders dan afwachten en - mijzelf kennende - er in de loop van de week nog een paar testen tegenaan te gooien :-) Ik kan mezelf echt niet bedwingen om nu rustig een weekje af te wachten :-)

Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _Lana_ ma 3 jun 2013 - 6:48

Jeetje wat spannend!!
Het lijkt inderdaad op het verhaal van Laurientje. Nog even blijven duimen dus.

Maar je bent op HCG geprikt. Dan kunnen ze toch kijken of het hormoon overeen komt met het aantal ´zwangerschapsweken´?

Balen dat je nu nog niets weet.

Succes met wachten!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Sanne ma 3 jun 2013 - 8:37

Wat een spannende dagen zo, Knillis. Ik zou het maar een raar verhaal vinden als je een eisprong hebt gehad, positief test en toch niet zwanger bent, maar ik begrijp je onzekerheid hierin wel. Toch een beetje zelfbescherming. Nou meid, ik duim met je mee dat je zwanger bent!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Knillis ma 3 jun 2013 - 9:32

Nou ja wat ik gewoon raar vind is dat ik negatief test, dan weer positief en nu vandaag negatief en 1x heel licht positief (ik had nog zo'n dipstick liggen), en de arts blijft ook een beetje vaag. Ik geloof nog steeds niet dat ik zwanger zou kunnen zijn maar het blijft typisch!

Omdat ze wel dat ik tot maandag afwacht ga ik er vanuit dat ik ruim een week geleden de eisprong gehad moet hebben, toch? Als ik nu pas net een eisprong gehad heb zou ik 2 weken moeten wachten lijkt mij.

Ach ja, geduld is een schone zaak!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  nillis ma 3 jun 2013 - 19:23

@ knillis, heel veel succes met wachten en mijn duimen draaien.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Snoes ma 3 jun 2013 - 20:41

Pff, wat een onzekerheid Knillis. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Knillis di 11 jun 2013 - 7:05

Even een korte update!

Gisteren moest ik volgens afspraak met de arts testen, deze test was negatief. Gisteren dus gelijk weer begonnen met de Provera en ik hoop eind volgende week weer met de injecties te mogen beginnen. De medische molen is dus weer begonnen! Ik hoop dat ik over een paar weken met goed nieuws kan komen hier... We wachten maar weer af!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  snoezel di 11 jun 2013 - 7:10

Nou ja, dan is het in ieder geval duidelijk. Succes voor de komende periode!!! hug
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Dora di 11 jun 2013 - 7:10

Succes!
En fijn dat er nu in ieder geval duidelijkheid is.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Knillis di 11 jun 2013 - 7:30

Bedankt!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Snoes di 11 jun 2013 - 8:51

Jammer, maar wel fijn dat je nu zekerheid hebt. hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Sanne di 11 jun 2013 - 8:53

Jammer zeg, hopelijk is de volgende poging raak!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: