Ok.... nu weet ik het niet meer...
+28
Snoes
Teddyaapje
nillis
Sophiee
maiadebij
Dora
Stokstaartje
Sylvana
snoezel
Bimbam
Annie24
Joli86
Lady4
AnnaK
Sanne
Fortissimo
kwak
Lejow
Pink!
SarahKey
Mida4you
Aoi
Luce
Amber-
Weegschaal
Laurientje
Filoria
Knillis
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ok.... nu weet ik het niet meer...
Luce schreef:Verkeerd topic Anna
Ik zag het al ; )
AnnaK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13
Ik zie m ook duidelijk!!
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Ik zie hem zonder moeite. Spannend zeg, ik duim voor jullie!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik duim met je mee! Mijn eerste test was hetzelfde als jou foto!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ook ik zag hem meteen, succes met wachten!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Die streep is duidelijk te zien, spannend hoor! Ik duim voor je! En succes met wachten
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Oe, grote knuffel! Wat spannend!
Inderdaad is het een duidelijke streep, maar 1 mei is ook nog niet heeellll lang geleden. Bij een vriendin van mij was de afbouw van HCG ook heel langzaam (wil geen partypooper zijn overigens, maar even eerlijke mening geven). Maar lastige hoor... Gelukkig heb je maandag "al" een afspraak... Maar succes met deze laatste 2 dagen, wat zullen DIE lang duren voor je...
Inderdaad is het een duidelijke streep, maar 1 mei is ook nog niet heeellll lang geleden. Bij een vriendin van mij was de afbouw van HCG ook heel langzaam (wil geen partypooper zijn overigens, maar even eerlijke mening geven). Maar lastige hoor... Gelukkig heb je maandag "al" een afspraak... Maar succes met deze laatste 2 dagen, wat zullen DIE lang duren voor je...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Wat spannend! Maar zie een duidelijk streepje hoor! Whaa
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
volgens mij is het zo dat als je negatief test en daarna weer duidelijker dat het HCG weer aan het stijgen is en dat lijkt mij duiden op een nieuwe zwangerschap. Want bij een miskraam daalt niet eerst het HCG om vervolgens weer te stijgen. Ik vind het dus een hoopvol streepje...Ben benieuwd wat je test morgen of overmorgen doet
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Inderdaad Snoezel je zegt precies waar ik bang voor ben. Ik ben bang dat ik die vorige 2 testen te vluchtig bekeken heb een dat daar ook nog wat op te zien was. Ik kan het me echt niet meer herinneren :-( Meer dan afwachten kan ik niet doen! Bedankt voor al jullie reacties, ik laat sowieso maandag van me horen!
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Haha stokstaartje Ik ben net speciaal nog even naar de kruitvat gereden voor een nieuwe voorraad :-) Gelukkig hebben we morgen een drukke dag voor de boeg dus genoeg afleiding in ieder geval!
Knillis- Fluisteraar
Stokstaartje schreef:volgens mij is het zo dat als je negatief test en daarna weer duidelijker dat het HCG weer aan het stijgen is en dat lijkt mij duiden op een nieuwe zwangerschap. Want bij een miskraam daalt niet eerst het HCG om vervolgens weer te stijgen. Ik vind het dus een hoopvol streepje...Ben benieuwd wat je test morgen of overmorgen doet
Ligt dat niet ook aan de sterkte van je urine in de zin van- hoeveel je gedronken ed hebt? Bovendien- testen onderling kunnen ook verschillend zijn in de duidelijkheid van de strepen... Alleen de controlestreep alleen al verschilt qua duidelijkheid al van test tot test (ook bij testen van hetzelfde merk) Er wordt ook niet voor niets gezegd met ochtendurine te testen op zwangerschap. Dan heeft het heel de nacht van afgifte/uitgifte gehad...
Maar ik duim voor je hoor Knillis!!!! Het is wel typisch in ieder geval!
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ja, maar ze heeft 2 nega testen gehad.....dan vind ik het anders. Ochtendurine heeft niets met lange uit en afgifte te maken. Het gaat erom dat je dan lang niet gedronken hebt. Maar bij mij is de eerst urine bijvoorbeeld vaak lichter dan de tweede plas, omdat de eerste plas nog alle drinken van de avond ervoor bevat. Als ik dus na het wakker worden niets drink is de urine die dan gemaakt wordt pas echt geconcentreerd. Ik testte dus altijd met de tweede urine en dronk dus pas weer als ik die urine had opgevangen.
Als vanaf nu de streep duidelijker wordt duidt dit op een zwangerschap. Want of je nu in de tussentijd een negatieve of nog net geen negatieve test hebt gehad, een duidelijker wordende streep betekend stijging HCG
Als vanaf nu de streep duidelijker wordt duidt dit op een zwangerschap. Want of je nu in de tussentijd een negatieve of nog net geen negatieve test hebt gehad, een duidelijker wordende streep betekend stijging HCG
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Nou dames, ik heb er net weer een test tegenaan gegooid en de streep is een stuk lichter dan gister. Dus het zal nog wel van de miskraam komen helaas. Jammer, ondanks dat ik dit al wel dacht was het zo fijn geweest als we niet meer dat stomme ziekenhuis traject door hoefden... wat zie ik daar tegenop zeg!
Nu maar hopen dat morgen blijkt dat alles er goed uit ziet en dat ik weer mag starten met de behandeling, en uiteraard dat het snel gaat lukken zoals bij de vorige 3 keren!
Nu maar hopen dat morgen blijkt dat alles er goed uit ziet en dat ik weer mag starten met de behandeling, en uiteraard dat het snel gaat lukken zoals bij de vorige 3 keren!
Knillis- Fluisteraar
Succes vandaag! (En hopelijk heb je snel duidelijkheid)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
rot he die onzekerheid.... ik had in week 4 flink bloedverlies en ging echt van een mk uit. Ik heb in totaal 8 testen gedaan en de ene keer vond ik de streep weer lichter en de keer erna weer donkerder, er was geen pijl op te trekken. Dus ik zou het echt even afwachten, hoe moeilijk dat ook is. Veel sterkte, want de dagen zijn echt vreselijk lang dan!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Heb je inmiddels al meer duidelijkheid?
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik kom net uit het ziekenhuis en heb nog niet heel veel meer duidelijkheid.
Ik heb een echo gehad, daaruit bleek dat mijn baarmoederslijmvlies dik was. Dit kon betekenen dat ik misschien net een eisprong gehad heb. Toen ging ze de eierstokken bekijken, de rechter zag er rustig uit, de linker kon ze niet vinden... Ze deed daar heel luchtig over dus dat zal wel goed zijn denk ik dan. Toen vertelde ik mijn verhaal over de testen en dit vond ze ook een beetje vreemd, ze gaf aan dat het HCG nu eigenlijk wel al een tijdje uit mijn lichaam hoort te zijn, zeker gezien de termijn dat ik zwanger ben geweest.
Uiteindelijk dus 3 buisjes bloed laten prikken, op HCG en wat andere waarden waaruit ze kunnen bepalen of ik een eisprong heb gehad. Vanmiddag tussen 2 en 4 word ik gebeld voor de uitslag. Als ik een eisprong heb gehad, moet ik afwachten tot mijn menstruatie en mag ik daarna met de spuiten beginnen. Als ik geen eisprong heb gehad mag ik volgens mij meteen weer met de spuiten beginnen. En qua HCG weet ik niet wat ik daarvan moet verwachten qua uitslag.
Erg veel onduidelijkheid dus nog, ik hoop dat ze snel belt met een duidelijke uitslag en vervolgplan!
Ik heb een echo gehad, daaruit bleek dat mijn baarmoederslijmvlies dik was. Dit kon betekenen dat ik misschien net een eisprong gehad heb. Toen ging ze de eierstokken bekijken, de rechter zag er rustig uit, de linker kon ze niet vinden... Ze deed daar heel luchtig over dus dat zal wel goed zijn denk ik dan. Toen vertelde ik mijn verhaal over de testen en dit vond ze ook een beetje vreemd, ze gaf aan dat het HCG nu eigenlijk wel al een tijdje uit mijn lichaam hoort te zijn, zeker gezien de termijn dat ik zwanger ben geweest.
Uiteindelijk dus 3 buisjes bloed laten prikken, op HCG en wat andere waarden waaruit ze kunnen bepalen of ik een eisprong heb gehad. Vanmiddag tussen 2 en 4 word ik gebeld voor de uitslag. Als ik een eisprong heb gehad, moet ik afwachten tot mijn menstruatie en mag ik daarna met de spuiten beginnen. Als ik geen eisprong heb gehad mag ik volgens mij meteen weer met de spuiten beginnen. En qua HCG weet ik niet wat ik daarvan moet verwachten qua uitslag.
Erg veel onduidelijkheid dus nog, ik hoop dat ze snel belt met een duidelijke uitslag en vervolgplan!
Knillis- Fluisteraar
Wat spannend joh! Ik heb een beetje soort gelijk verhaal meegemaakt bij mijn oudste.. Ik had toen steeds folikelmetingen en daaruit leek het dat ik geen eisprong had gehad die maand, had ineens wel een positieve test maar op de echo niets te zien, naja wel verdikt slijmvlies, toen moest ik ook naar t lab om hcg te prikken, een week later mocht ik weer komen op de poli daar kreeg ik te horen dat ik volgens de bloedtest zwanger moest zijn, en tijdens die inwendige echo erna bleek dat het klopte want toen zagen we een vruchtzakje met vruchtje zitten!
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Wat spannend Knillis!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat spannend, hopelijk goed nieuws!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Spannend zeg! Gelukkig weet je vandaag al wel de uitslag.
Ik hoop heel erg voor je dat het een positieve uitslag krijgt.
Ik hoop heel erg voor je dat het een positieve uitslag krijgt.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Spannend, veel succes met wachten
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Spannend zeg! Lijkt me zenuwslopend!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Oh, wat spannend en zenuwslopend tegelijkertijd zeg.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik weet het ook niet meer...
» Weet het even niet meer
» Ik weet het even niet meer!
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik weet het ook niet meer...
» Weet het even niet meer
» Ik weet het even niet meer!
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: