ik weet het niet meer
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
ik weet het niet meer
Hier al een week lang aan het hoesten en niet willen drinken,al een week maar drinkt ze rond de 4 a 500 cc.Terwijl ervoor de flessen allemaal leeg gingen.
Zijn al bij dokter geweest en op het CB daar was ze niet goed aangekomen, HAp gebeld vant weekend,maar zolang ze vrolijk en alert is nixs om zorgen over te maken zeggen ze. en zolang ze nog de helft er van opdrinkt.
Ik maak me wel zorgen,maar volgens de HAP en dokter is dat niet nodig. Volgens het CB mag het niet langer al een week duren dat ze op de helft van de flessen zit. Tussendoor nog aanbieden drinkt ze ook bijna nixs
Wat moet ik nou
Zijn al bij dokter geweest en op het CB daar was ze niet goed aangekomen, HAp gebeld vant weekend,maar zolang ze vrolijk en alert is nixs om zorgen over te maken zeggen ze. en zolang ze nog de helft er van opdrinkt.
Ik maak me wel zorgen,maar volgens de HAP en dokter is dat niet nodig. Volgens het CB mag het niet langer al een week duren dat ze op de helft van de flessen zit. Tussendoor nog aanbieden drinkt ze ook bijna nixs
Wat moet ik nou
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: ik weet het niet meer
Als jouw gevoel zegt dat het niet goed is moet je op je strepen staan en niet weggaan bij de huisarts/hap voordat er wat gebeurd, bv een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Moederinstinct zegt vaak veel.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Als het volgens het CB niet goed is, en de huisarts vind het allemaal niet zo schokkend, kan het CB dan geen contact opnemen met de huisarts?
Wat trouwens wel zo is dacht ik, dat er meestal wordt aangehouden dat 500ml per dag nog voldoende is. Al is het weinig, zo lang dat minimaal binnen komt doen ze er niet meteen wat mee.
Maar als jij je zorgen maakt, dan zou ik er op staan dat er verder wordt gekeken. Ik denk dan wel bij je eigen huisarts, want bij de HAP zijn het vaak toch noodoplossingen om het weekend mee door te komen.
Wat trouwens wel zo is dacht ik, dat er meestal wordt aangehouden dat 500ml per dag nog voldoende is. Al is het weinig, zo lang dat minimaal binnen komt doen ze er niet meteen wat mee.
Maar als jij je zorgen maakt, dan zou ik er op staan dat er verder wordt gekeken. Ik denk dan wel bij je eigen huisarts, want bij de HAP zijn het vaak toch noodoplossingen om het weekend mee door te komen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Het CB kan je een brief meegeven voor de huisarts waar in staat dat ze niet goed meer aankomt door ziekte.
Gast- Gast
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Nixs?
Je weet toch!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik weet het ook niet meer...
» Ok.... nu weet ik het niet meer...
» ik weet het niet meer
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik weet het ook niet meer...
» Ok.... nu weet ik het niet meer...
» ik weet het niet meer
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: