dom!!pil vraagje
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
dom!!pil vraagje
Hallo! Ik ben net een beetje dom geweest door perongeluk de pil van morgen te slikken. Ik slik een 3fasen pil en zou morgen beginnen met de laatste fase van deze strip. Per ongeluk vandaag dus al. Wat is nu verstandig om te doen? Dankjulliewel
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Re: dom!!pil vraagje
De pil van vandaag weggooien, gewoon verder gaan met je laatste fase en doorgaan met je normale schema. Dan is er niks aan de hand
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
En mocht je op dezelfde dag willen uitkomen qua stopweek, moet je die overgeslagen pil bewaren voor je volgende strip en plak je die aan die fase vast
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Wat denk je van de huisarts(assistent) of apotheek bellen voor medisch advies?
In plaats van het vragen op een openbaar forum en de antwoorden die je krijgt voor waar aannemen?
Het is niet een vraagje over hoe je het beste de ramen kan wassen of wel fruit je het allersmerigste vind.
Ik zie net, na het plaatsen van mijn antwoord dat dit topic van vrijdag is, maar dan nog, voor medisch advies moet je niet op een openbaar forum zijn.
In plaats van het vragen op een openbaar forum en de antwoorden die je krijgt voor waar aannemen?
Het is niet een vraagje over hoe je het beste de ramen kan wassen of wel fruit je het allersmerigste vind.
Ik zie net, na het plaatsen van mijn antwoord dat dit topic van vrijdag is, maar dan nog, voor medisch advies moet je niet op een openbaar forum zijn.
Laatst aangepast door Mrs. Lovett op ma 3 jun 2013 - 4:27; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Toevoeging.)
Mrs. Lovett- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 36
Registratiedatum : 10-05-13
Het bericht is rond 23.00 uur geplaatst. De enige die ze dan volgens mij zou kunnen bellen is de HAP en dat lijkt me overdreven voor een vraag over de pil. Bovendien zijn hier genoeg mensen met een medische achtergrond die genoeg kennis hebben om deze vraag net zo goed te beantwoorden als de huisarts/apotheek.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Mrs. Lovett schreef:Wat denk je van de huisarts(assistent) of apotheek bellen voor medisch advies?
Dit is echt niet het enige topic waarin advies wordt gevraagd over een 'groot' onderwerp, zijn trouwens genoeg adviesvragen die ik 'schokkender' vindt dat ze op het forum gesteld worden...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Mrs. Lovett schreef:Wat denk je van de huisarts(assistent) of apotheek bellen voor medisch advies?
Ze vraagt toch hoe te handelen met de pil? Hier kunnen we gewoon antwoord op geven hoor, het zou anders zijn als ze een knobbel ergens ontdekt had en aan ons zou vragen of hij goed- of kwaadaardig is en dat voor waarheid aan neemt.
Beetje overdreven, dit.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: