Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotografe pakt kinderen hun lolly's af

+35
Aziraphale
Stuiterbal
La Senza
loura
Sea of Trees
Printje
Paper Crown
M@niek
Vanilla Queen
SDL
Filoria
Lonely Goatherd
Surya
Exogenesis
studiebol
Lejow
L!ND@
Ilovethe90s
Parisienne
munk
sawasdee
Blair
Capt'n Zero
Lady Starstruck
Susan
VeryCherry
Pitufo
Snoes
Charles
Minx
Ibbeltje
Sterre
Tabbert
Marsy28
Sushi
39 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Fotografe pakt kinderen hun lolly's af - Pagina 3 Empty Re: Fotografe pakt kinderen hun lolly's af

Bericht  SDL vr 31 mei 2013 - 8:24

Ik zie een kind liever lachen dan huilen en ik zou dan ook not amused zijn als een fotograaf onze kinderen bewust laat huilen voor een leuk kiekje.
Ik vind het overigens ook nergens op slaan.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotografe pakt kinderen hun lolly's af - Pagina 3 Empty Re: Fotografe pakt kinderen hun lolly's af

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 8:28

Susan schreef:
Carrie schreef:Misschien moet ik dat helemaal niet doen maar ik moest meteen denken aan kinderen in Afrika die niet eens meer kunnen huilen omdat hun tranen 'op' zijn. Dus nee vind het niet zo erg dat de lollies tijdelijk zijn afgepakt voor een foto.

Ja, zo kun je bijna alles wel goedpraten, als je het gaat vergelijken met kinderen die niet meer kunnen huilen omdat hun tranen op zijn. Het kan best dat je het wel mee vindt vallen maar die reden vind ik raar.
Ik zei toch al dat ik die vergelijking ook misschien wel niet moet maken. Maar mijn hersenen deden het toch.

Laatst aangepast door Carrie op vr 31 mei 2013 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Vanilla Queen vr 31 mei 2013 - 8:35

Ik vind het zielig.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  M@niek vr 31 mei 2013 - 8:56

Ik vind de foto's echt helemaal niks aan. Als ik ze zie krijg ik een brok in mn keel. Vind het een beetje zielig.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Paper Crown vr 31 mei 2013 - 9:38

Zielig vind ik die kinderen niet. Alleen dat laatste joch die pakt me echt ernstig! Ik vind het geen mooie foto's maar het is wel artistiek en best gewaagd. Maar ik zou als ouder hier echt niet aan meewerken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Capt'n Zero vr 31 mei 2013 - 9:45

Hm, ik kijk natuurlijk vanuit de ogen van een fotograaf en niet vanuit een moeder, maar ik zie echt de ophef/zielig vinden er van niet zo. Kind zal echt geen trauma oplopen en volgens mij is er geen ouder op aarde die niet iets van zijn of haar kind heeft afgepakt waardoor het is gaan janken.
Daarnaast vind ik het niet heel erg artistiek gewaagd.
Ik snap wel dat jonge moeders er een andere kijk op hebben, maar er zijn echt wel gekkere dingen gedaan voor een foto.
En die ouders stemmen natuurlijk in omdat A) het hier om een zeer bekende fotografe gaat en B) deze 'modellen' naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon betaald krijgen.
Met smaak valt niet te twisten, maar als ik een kind had en Erwin Olaf kwam met dit idee aanzetten en vroeg of hij dit mocht doen : sure thumbup dat kind lap ik erna wel weer op met een Thomas trein of iets dergelijks.

(maar nogmaals, ik ben nog geen moeder en wel fotograaf - ik denk er misschien wat soepeler over)
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Printje vr 31 mei 2013 - 9:46

Ik vind het zieligheidsgehalte ook enorm meevallen maar vind het erg lelijke foto's. Ik snap sowieso niet waarom je kinderen huilend op een foto wilt hebben maar oké.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sea of Trees vr 31 mei 2013 - 9:51

Ik vind het echt niet mooi, hou er niet van. Vind het zielig ook.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  SDL vr 31 mei 2013 - 10:02

Captain Z, wat maakt het verschil je een jonge of oude moeder bent?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Capt'n Zero vr 31 mei 2013 - 12:57

SDL schreef:Captain Z, wat maakt het verschil je een jonge of oude moeder bent?

Dat bedoel ik niet echt in leeftijd van de moeder maar meer van de kinderen.
Je leeft je denk ik meer in als je kinderen hebt van die leeftijd, mijn eigen moeder zou het bijvoorbeeld ook niet meer bekijken als 'zielig voor het kind' maar meer naar het werk/de serie/de boodschap er van.
Ik zeg nu dat ik het niet zielig vind maar ik heb nog geen kinderen, maar gezien hier best veel jonge moeders rondzwerven die dit zielig vinden, zal ik daar misschien later anders over gaan denken.
(Al denk ik het niet, ik ken series die veel ingrijpender zijn dan dit en ik snap de fotografe hier ook wel)

Maar goed, dat is natuurlijk in feite met alles zo.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  loura vr 31 mei 2013 - 19:52

Capt'n Zero schreef:

Hm, ik kijk natuurlijk vanuit de ogen van een fotograaf en niet vanuit een moeder, maar ik zie echt de ophef/zielig vinden er van niet zo. Kind zal echt geen trauma oplopen en volgens mij is er geen ouder op aarde die niet iets van zijn of haar kind heeft afgepakt waardoor het is gaan janken.
Ik snap wel dat jonge moeders er een andere kijk op hebben, maar er zijn echt wel gekkere dingen gedaan voor een foto.
En die ouders stemmen natuurlijk in omdat A) het hier om een zeer bekende fotografe gaat en B) deze 'modellen' naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon betaald krijgen.
Met smaak valt niet te twisten, maar als ik een kind had en Erwin Olaf kwam met dit idee aanzetten en vroeg of hij dit mocht doen : sure thumbup dat kind lap ik erna wel weer op met een Thomas trein of iets dergelijks.

(maar nogmaals, ik ben nog geen moeder en wel fotograaf - ik denk er misschien wat soepeler over)

Hier ben ik het mee eens. Ik vind het trouwens wel mooie foto's. Zielig vind ik het niet, er zijn veel ergere dingen in het leven.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  La Senza vr 31 mei 2013 - 20:01

Ik moet hierbij denken aan die filmpjes dat die ouders tegen die kinderen zeggen dat ze al hun Halloween-candy hebben gegeten. Volgensmij was dat voor Dr. Phil.
Ik vind het wel sneu, ik hoop dat ze daarna die lollies alsnog heeft gegeven.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Bericht  Stuiterbal vr 31 mei 2013 - 20:25

Het eerste wat ik dacht bij het zien van de foto''s was "ohhh wauw"
Ik vind ze echt heel mooi. En verder eens met Capt´n Zero.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Aziraphale vr 31 mei 2013 - 20:30

loura schreef:
Capt'n Zero schreef:

Hier ben ik het mee eens. Ik vind het trouwens wel mooie foto's. Zielig vind ik het niet, er zijn veel ergere dingen in het leven.

Helemaal mee eens.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 20:50

Ze zijn misschien niet spontaan, maar als je de achtergrond niet had geweten, had je ze misschien wel spontaan gevonden. Ik vind emoties van kinderen op foto's wel mooi, dat huilende zigeunerkindje-schilderij heb ik ook heel lang mooi gevonden.

Gast
Gast

Bericht  Lenthe za 1 jun 2013 - 20:05

Ik vind de foto's echt heel lelijk. Mijn eerste gedachte was; waarom staan ze er allemaal halfnaakt op? Verder vind ik dat kwijl erg onsmakelijk, de foto's te bewerkt en het doet mij denken aan dat huilende zigeunerkindje.
Kennissen van mijn ouders hadden dat ding in de kamer hangen en vanaf dat ik me kan herinneren, brengt dat ding een heel unheimlich gevoel bij me op (ik wist het niet anders te beschrijven, maar de toelichting van Taaladvies.net beschrijft mijn gevoel goed "beklemmend, griezelig, angstig, naargeestig, onheilspellend") Nee, doe mij maar gewoon een mooie natuurfoto o.i.d.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Taeda zo 2 jun 2013 - 0:27

Eens met Lenthe, ik vind de foto's niet mooi.
Dat de fotograaf de lolly afpakt, kan ik me niet zo druk om maken. Natuurlijk wel met toestemming van de ouders.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Tania zo 2 jun 2013 - 1:40

Ik vind het niet echt zielig, ik ga ervan uit dat die kindjes daarna gewoon weer een lolly hebben gekregen en dat het geen uur duurde. Maar de foto's vind ik niet zo mooi.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Slakje zo 2 jun 2013 - 2:01

Dit doet me denken aan de Verschrikkelijke Ikke.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: