Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotografe pakt kinderen hun lolly's af

+35
Aziraphale
Stuiterbal
La Senza
loura
Sea of Trees
Printje
Paper Crown
M@niek
Vanilla Queen
SDL
Filoria
Lonely Goatherd
Surya
Exogenesis
studiebol
Lejow
L!ND@
Ilovethe90s
Parisienne
munk
sawasdee
Blair
Capt'n Zero
Lady Starstruck
Susan
VeryCherry
Pitufo
Snoes
Charles
Minx
Ibbeltje
Sterre
Tabbert
Marsy28
Sushi
39 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Fotografe pakt kinderen hun lolly's af - Pagina 2 Empty Re: Fotografe pakt kinderen hun lolly's af

Bericht  Susan vr 31 mei 2013 - 0:39

Capt'n Zero schreef:
Of heb ik die uitspraak zelf bedacht? Nee toch? scratch

Nee, ik ken 'm ook.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotografe pakt kinderen hun lolly's af - Pagina 2 Empty Re: Fotografe pakt kinderen hun lolly's af

Bericht  Lady Starstruck vr 31 mei 2013 - 0:41

VeryCherry schreef:
Lady Starstruck schreef:
VeryCherry schreef:Oh my, wat een schuwlelijke foto's. Doen me denken aan die schilderijen van die huilende zigeunerkindjes. Die vind ik overigens wel ontzettend gaaf Very Happy

Haha jaaaa ik zat maar te denken waar ze mij aan deden denken!! Ik vind het daarom ook geen mooie foto's eigenlijk.

Mijn hele gang hangt vol met die schilderijen Wink Die vind ik wel geweldig, de foto's niet.

Die schilderijen doen mij aan Flodder denken. Daar hing er ook altijd 1 in de woonkamer Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  VeryCherry vr 31 mei 2013 - 0:42

Lady Starstruck schreef:
VeryCherry schreef:
Lady Starstruck schreef:
VeryCherry schreef:Oh my, wat een schuwlelijke foto's. Doen me denken aan die schilderijen van die huilende zigeunerkindjes. Die vind ik overigens wel ontzettend gaaf Very Happy

Haha jaaaa ik zat maar te denken waar ze mij aan deden denken!! Ik vind het daarom ook geen mooie foto's eigenlijk.

Mijn hele gang hangt vol met die schilderijen Wink Die vind ik wel geweldig, de foto's niet.

Die schilderijen doen mij aan Flodder denken. Daar hing er ook altijd 1 in de woonkamer Laughing

Whahaha ja, ik heb ook zo'n schilderij als bij hun hing Very Happy Ik hou van kitsch.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady Starstruck vr 31 mei 2013 - 0:44

Haha ja vind ik ook leuk VC. Ik moet opassen dat mijn inrichting geen kermis attractie word.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Pitufo vr 31 mei 2013 - 0:46

Capt'n Zero schreef:
Pitufo schreef:
Capt'n Zero schreef:
Zo'n baard, die truc Rolling Eyes

Edit : trouwens oude reeks ook. Dit is een bekende fotografe, die doet dit al jaren volgens mij.
Zo'n baard? Fotografe pakt kinderen hun lolly's af - Pagina 2 878948377

als in : heel oud.

LOL, ik had er nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  VeryCherry vr 31 mei 2013 - 0:47

Dat valt hier gelukkig nog wel mee, de meeste glitterdingen zijn verdwenen, want die vind mijn vriend écht verschrikkelijk.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady Starstruck vr 31 mei 2013 - 0:48

VeryCherry schreef:Dat valt hier gelukkig nog wel mee, de meeste glitterdingen zijn verdwenen, want die vind mijn vriend écht verschrikkelijk.

Haha ja ik heb er ook al eens opmerkingen over gehad van mijn vriend. Maar ik vind het zo zonde om het weg te doen!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  sawasdee vr 31 mei 2013 - 1:09

Capt'n Zero schreef:
Pitufo schreef:
Capt'n Zero schreef:

Edit : trouwens oude reeks ook. Dit is een bekende fotografe, die doet dit al jaren volgens mij.

Haha, hier kijken mensen me heel vreemd aan wanneer ik zeg; knip die baard eens af!
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  VeryCherry vr 31 mei 2013 - 1:21

Lady Starstruck schreef:
VeryCherry schreef:Dat valt hier gelukkig nog wel mee, de meeste glitterdingen zijn verdwenen, want die vind mijn vriend écht verschrikkelijk.

Haha ja ik heb er ook al eens opmerkingen over gehad van mijn vriend. Maar ik vind het zo zonde om het weg te doen!

Nou, ik ook, heb nu nog wel wat in de gang hangen en de rest is gewoon weg.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes vr 31 mei 2013 - 3:39

sawasdee schreef:
Capt'n Zero schreef:
Pitufo schreef:
Capt'n Zero schreef:

Haha, hier kijken mensen me heel vreemd aan wanneer ik zeg; knip die baard eens af!
Oh daar heb ik ook echt nog nooit van gehoord, grappige opmerking! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  munk vr 31 mei 2013 - 3:53

Ik heb de serie ook gezien, en ik vind de foto's ook niet mooi. Een te
harde bewerking (maarja iedere fotograaf heeft zijn eigen stijl en dit
is de mijne niet).

Wat ik niet snap is dat die kinderen zo mooi
voor de camera blijven staan, want als ik iets zou afpakken van onze T.
denk ik dat hij op de grond gaat liggen, zich slap maakt enz.
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Bericht  Parisienne vr 31 mei 2013 - 4:11

Ik vind de bewerking ervan ook niet mooi.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Ilovethe90s vr 31 mei 2013 - 6:51

Marsy28 schreef:Nou uhm, ik vind het beetje gek dat die kinderen allemaal half naakt zijn....
Ja, dat stoort mij eigenlijk ook wel. Verder vind ik de foto's er te bewerkt uitzien. Sommige bijna alsof ze getekend zou kunnen zijn, net zoals de schilderijen waar Susan het over heeft.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  L!ND@ vr 31 mei 2013 - 7:44

Ibbeltje schreef:Dit is toch al eerder geweest? Heb er al eerder over gehoord.

Ik vind het vreselijk als ze lolly's afpakken om zo een kind huilend op de foto te krijgen. Vind het niet nodig om dat op zo'n manier te doen.
Nou inderdaad.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Lejow vr 31 mei 2013 - 7:46

Ik vind de foto's vreselijk, en de manier waarop ze gemaakt zijn ook.
Dat doe je met volwassenen toch ook niet? Ze iets ernstigs vertellen, ze jankend op de foto zetten, en dan vervolgens zeggen 'geintje!'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  studiebol vr 31 mei 2013 - 7:55

Iets heel anders, maar ik snap niet zo goed waarom die foto's dan met ontbloot boven lijf moeten maar goed...

Verder snap ik dat het "mooi" is om emotie vast te leggen op foto's maar of dat nou op deze manier moet weet ik niet.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Exogenesis vr 31 mei 2013 - 7:56

Ik vind de foto's wel mooi. En ach, een lolly is een ding. Als die fotograaf ze nu had geknepen ofzo...
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Exogenesis vr 31 mei 2013 - 7:57

studiebol schreef:Iets heel anders, maar ik snap niet zo goed waarom die foto's dan met ontbloot boven lijf moeten maar goed...

Omdat ze anders de kleren nat hebben van de tranen en het kwijl.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  studiebol vr 31 mei 2013 - 7:59

Exogenesis schreef:
studiebol schreef:Iets heel anders, maar ik snap niet zo goed waarom die foto's dan met ontbloot boven lijf moeten maar goed...

Omdat ze anders de kleren nat hebben van de tranen en het kwijl.

Whaha, dat hoort dan toch ook bij de emotie Wink
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 8:10

Misschien moet ik dat helemaal niet doen maar ik moest meteen denken aan kinderen in Afrika die niet eens meer kunnen huilen omdat hun tranen 'op' zijn. Dus nee vind het niet zo erg dat de lollies tijdelijk zijn afgepakt voor een foto.

Gast
Gast

Bericht  Surya vr 31 mei 2013 - 8:13

Die zijn cool inderdaad! Ik wil er nog steeds graag een hebben.

Deze foto's ben ik niet kapot van. Ik vind het een beetje zielig.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Bericht  VeryCherry vr 31 mei 2013 - 8:15

Surya schreef:

Die zijn cool inderdaad! Ik wil er nog steeds graag een hebben.

Deze foto's ben ik niet kapot van. Ik vind het een beetje zielig.

Gewoon kringlopen, rommelmarkten en het huis van je opa/oma/oudtante uitpluizen Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lonely Goatherd vr 31 mei 2013 - 8:15

Zielig en vooral lelijk.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Susan vr 31 mei 2013 - 8:16

Carrie schreef:Misschien moet ik dat helemaal niet doen maar ik moest meteen denken aan kinderen in Afrika die niet eens meer kunnen huilen omdat hun tranen 'op' zijn. Dus nee vind het niet zo erg dat de lollies tijdelijk zijn afgepakt voor een foto.

Ja, zo kun je bijna alles wel goedpraten, als je het gaat vergelijken met kinderen die niet meer kunnen huilen omdat hun tranen op zijn. Het kan best dat je het wel mee vindt vallen maar die reden vind ik raar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Filoria vr 31 mei 2013 - 8:18

Susan schreef:Ik vind ze ook kitscherig, net als die enge schilderijen die je wel eens op de markt ziet.

Verder ben ik heel erg voor spontane emotie op de foto, dus een spontane lach en als ze wel eens huilen dan kun je daar ook best een mooie foto van maken, maar net zo min als dat ik kinderen zou dwingen om te lachen op de foto, zou ik ze ook niet spontaan laten huilen. Die kinderen zullen er niet vreselijk onder geleden hebben en ze zullen vast na het maken van de foto's alsnog die lolly hebben mogen oplikken, maar het zou gewoon niet mijn manier zijn.
Eens. Ik vind het niet zozeer zielig (Tomas huilt minstens drie keer per dag tranen met tuiten om iets kleins), maar wel onecht en lelijk.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: