Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grappig of aanstootgevend?

+26
Joan
SDL
Rush
SuperGrover
Toet
Bubbelicious
Sterrin_
Exogenesis
Funk
Sugarfall
Luce
Capt'n Zero
mzcharlotte
luisa
Ilovethe90s
Lady Starstruck
Sea of Trees
Melis_je
SoGood
Bazinga
_Femme
Susan
Antibes
Aoi
Razz
Sorrento
30 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Grappig of aanstootgevend?  - Pagina 2 Empty Re: Grappig of aanstootgevend?

Bericht  mzcharlotte wo 29 mei 2013 - 6:15

Andere vraag; is dit de verantwoording van Facebook (management) of van de gebruikers? Het lijkt me onmogelijk om alle posts te monitoren en afbeeldingen zijn niet direct getagd ofzo, dat je ze op keywords kan selecteren. Ik vind wel dat gebruikers dit mogen/kunnen/moeten rapporteren naar Facebook, waarna actie geevalueerd moet worden.

Ik denk niet dat dergelijke afbeeldingen aanmoediging zijn, maar ik vind het behoorlijk ongepast en zou het zelf direct rapporteren.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Luce wo 29 mei 2013 - 6:16

Hoe kom je er ook op om die tekst te verzinnen bij zo'n afbeelding? Dan heb je toch ook een tamelijk zieke geest..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 6:18

Overigens heb ik dergelijke foto's nog nooit voorbij zien komen op FB. Als ik ze wel zou zien dan heeft die persoon gauw een vriendje minder.

Gast
Gast

Bericht  Sorrento wo 29 mei 2013 - 6:23

Rood schreef:Als mishandeling of misbruik je eenmaal is overkomen, is dit super aanstootgevend, beledigend en kwaadmakend.

Hier kan ik me absoluut iets bij voorstellen, al sta ik hier misschien niet voldoende bij stil. Ik houd van harde/grove humor en vind dode baby grappen stiekem ook erg leuk, maar dat zijn ook grappen die je lang niet in iedereens bijzijn kan maken. Te kwetsend.

Trouwens, ik las hier net iets over 'ontvrienden' en ineens besefte ik me dat dit soort dingen heel raar werken - althans bij mij. Zo in de krant of op een internetpagina vind ik ze 'wel geinig', maar zodra één van mijn mannelijke (facebook)vrienden dit soort plaatjes zou verspreiden zou dit wel boosheid en irritatie opwekken. Ik ben echt supergaar van het tentamen dat ik net gemaakt heb, dus ik kan zo even niet verklaren waarom dit (bij mij) zo werkt, maar ik ga er even over nadenken, vind het zeer opmerkelijk!
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Sea of Trees wo 29 mei 2013 - 6:24

Sorrento schreef:
Rood schreef:Als mishandeling of misbruik je eenmaal is overkomen, is dit super aanstootgevend, beledigend en kwaadmakend.

Hier kan ik me absoluut iets bij voorstellen, al sta ik hier misschien niet voldoende bij stil. Ik houd van harde/grove humor en vind dode baby grappen stiekem ook erg leuk, maar dat zijn ook grappen die je lang niet in iedereens bijzijn kan maken. Te kwetsend.

Trouwens, ik las hier net iets over 'ontvrienden' en ineens besefte ik me dat dit soort dingen heel raar werken - althans bij mij. Zo in de krant of op een internetpagina vind ik ze 'wel geinig', maar zodra één van mijn mannelijke (facebook)vrienden dit soort plaatjes zou verspreiden zou dit wel boosheid en irritatie opwekken. Ik ben echt supergaar van het tentamen dat ik net gemaakt heb, dus ik kan zo even niet verklaren waarom dit (bij mij) zo werkt, maar ik ga er even over nadenken, vind het zeer opmerkelijk!
Dode baby grappen?
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Sorrento wo 29 mei 2013 - 6:25

Lennox schreef:Overigens heb ik dergelijke foto's nog nooit voorbij zien komen op FB. Als ik ze wel zou zien dan heeft die persoon gauw een vriendje minder.

Volgens mij komen ze van een 'groep' of van zo'n pagina die je kunt liken (weet geen betere benaming laughcry ) Ik heb ze gelukkig ook niet voorbij zien komen op mijn nieuwsoverzicht.
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Luce wo 29 mei 2013 - 6:25

Dode baby grappen...? silent pale Ja, nee, echt om te gieren inderdaad.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sugarfall wo 29 mei 2013 - 6:25

Ik vind dit niet eens een heel klein beetje grappig.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 6:25

Rood schreef:
Carrie schreef:
_Femme schreef:Ik vind er niks aan. Geen 1 mondhoekje beweegt ook maar een beetje.
Haha precies. Bij jouw post bewoog mijn mondhoekje wel een beetje.
Ik nu weer om jouw mondhoekje. Laten we een mondhoekjes-beweging starten.
De mondhoekjes wave.

Gast
Gast

Bericht  Sorrento wo 29 mei 2013 - 6:27

Sea of Trees schreef:
Sorrento schreef:
Rood schreef:

Dode baby grappen?

Ja, ken je die niet? Ok, nu kom ik waarschijnlijk heel raar over, in principe zijn ze ook helemaal niet grappig, maar juist omdat ze niet kunnen vind ik ze mooi!

Ik waag me er op dit forum vol moeders maar niet aan om een paar voorbeeldgrappen te posten laughcry
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Funk wo 29 mei 2013 - 6:28

Luce schreef:Dode baby grappen...? silent pale Ja, nee, echt om te gieren inderdaad.

Hier kan ik me echt niets bij voorstellen, sterker nog, dat wil ik niet eens.
Ook de plaatjes vind ik verre van grappig, eerder triest dat het überhaupt wordt bedacht.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 6:28

Waar kan ik die vinden? Ben heel benieuwd. Kan me namelijk niet voorstellen dat er ook maar iéts grappig aan kan zijn.

Laatst aangepast door Carrie op wo 29 mei 2013 - 6:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Luce wo 29 mei 2013 - 6:28

Ok. Ziek.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 6:30

Heb even gekeken op Google maar er is niks grappigs aan. Ik snap 'de grap' niet eens. Heel apart dat mensen daarom kunnen lachen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 6:31

Ik wil ook weten wat het zijn. Kun je er niet eentje onder spoiler plaatsen? Kan er nu al niet om lachen, maar ik ben wel nieuwsgierig. De moeders moeten dan maar niet op de spoiler klikken.

Gast
Gast

Bericht  Sorrento wo 29 mei 2013 - 6:32

Haha ok, ik denk dat dit nooit meer goed komt. Jullie hebben nu vast een heel raar beeld van me. Wel vraag ik me af of de mensen die bijv dode baby grappen wel kunnen waarderen zich nu wijselijk stilhouden of iets dergelijks, want in het echte leven ken ik best veel mensen (studenten) die hier de grap ook wel van in zien.

Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sorrento wo 29 mei 2013 - 6:34

Luce schreef:Ok. Ziek.

Ja, jij bent zwanger. Redelijk logisch dat je er dan (op dit moment) niet om kan lachen. Ik kan me ook niet voorstellen dat er zwangere vrouwen zijn die dit soort grappen ook maar enigszins kunnen waarderen.
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 6:36

Sorrento schreef:

Ja, jij bent zwanger. Redelijk logisch dat je er dan (op dit moment) niet om kan lachen. Ik kan me ook niet voorstellen dat er zwangere vrouwen zijn die dit soort grappen ook maar enigszins kunnen waarderen.
Ik weet niet om welke grap het nu gaat, maar ongetwijfeld zijn er maar weinig mensen die hem waarderen, zwangeren zijn daar geen apart sport volk in, lijkt mij smile

Gast
Gast

Bericht  Sorrento wo 29 mei 2013 - 6:38

Carrie schreef:Heb even gekeken op Google maar er is niks grappigs aan. Ik snap 'de grap' niet eens. Heel apart dat mensen daarom kunnen lachen.

Hm ja, maar op Google staan er ook wel hele rare tussen. Dit soort grapjes worden ook vaak in een bepaalde setting/sfeer gemaakt. Niet 's ochtends bij het ontbijt ofzo - je moet er maar net voor in de mood zijn.

Ok, nogmaals: ik denk dat ik na dit topic beter lid af kan worden op dit forum, haha. Niemand snapt het en ik kan het ook voor geen meter uitleggen. Hoop echt heel erg dat zich zo een medestander meldt die uit kan leggen dat je écht geen monster hoeft te zijn om hier enigszins van gecharmeerd te zijn.
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sorrento wo 29 mei 2013 - 6:39

Lennox schreef:
Sorrento schreef:

Ik weet niet om welke grap het nu gaat, maar ongetwijfeld zijn er maar weinig mensen die hem waarderen, zwangeren zijn daar geen apart sport volk in, lijkt mij smile

Ging om dode baby grappen en ik denk dat zwangere vrouwen (en ik denk moeders ook wel) hier zeker een bijzondere categorie in zijn ;-)
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Funk wo 29 mei 2013 - 6:41

Sorrento schreef:
Carrie schreef:Heb even gekeken op Google maar er is niks grappigs aan. Ik snap 'de grap' niet eens. Heel apart dat mensen daarom kunnen lachen.

Hm ja, maar op Google staan er ook wel hele rare tussen. Dit soort grapjes worden ook vaak in een bepaalde setting/sfeer gemaakt. Niet 's ochtends bij het ontbijt ofzo - je moet er maar net voor in de mood zijn.

Ok, nogmaals: ik denk dat ik na dit topic beter lid af kan worden op dit forum, haha. Niemand snapt het en ik kan het ook voor geen meter uitleggen. Hoop echt heel erg dat zich zo een medestander meldt die uit kan leggen dat je écht geen monster hoeft te zijn om hier enigszins van gecharmeerd te zijn.

Probeer het eens dan, want dit is wel heel vaag zo. Heb ook niet echt de behoefte om zoiets op te zoeken eigenlijk. Zwanger of niet.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Exogenesis wo 29 mei 2013 - 6:41

Wat een klote 'grappen' zeg. Wat een lol.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Sterrin_ wo 29 mei 2013 - 6:45

Gecharmeerd nog wel.....

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Sorrento wo 29 mei 2013 - 6:49

Wacht. Ik denk dat ik kan uitleggen op welke manier ik het grappig vind. Als ik zo'n plaatje zie (of een dode baby grap hoor), vind ik dat grappig in de zin van "HAHA, hoe verzin je het?!" Verduidelijkt dit het een beetje? Het is in ieder geval niet zo dat ik van de bank afrol van het lachen als ik dit soort dingen hoor en zie.

Een veel onschuldiger voorbeeld:

"Loopt een kip tegen een muur aan. TOK!" - zoiets. Absoluut geen dijenkletser, maar wederom wel geinig in de zin van 'HAHA, hoe verzin je het?!". In dit geval verbazing om de flauwheid en slechtheid van de grap, in het geval van de dode babies en de vrouwenmishandeling verbazing om de lompheid (en eerlijk is eerlijk, soms ook (wel enigszins zieke) creativiteit).

Laatst aangepast door Sorrento op wo 29 mei 2013 - 6:55; in totaal 1 keer bewerkt
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 6:55

Sorrento schreef:Wacht. Ik denk dat ik kan uitleggen op welke manier ik het grappig vind. Als ik zo'n plaatje zie (of een dode baby grap hoor), vind ik dat grappig in de zin van "HAHA, hoe verzin je het?!" Verduidelijkt dit het een beetje? Het is in ieder geval niet zo dat ik van de bank afrol van het lachen als ik dit soort dingen hoor en zie.

Een veel onschuldiger voorbeeld:

"Loopt een kip tegen een muur aan. TOK!" - zoiets. Absoluut geen dijenkletser, maar wederom wel geinig in de zin van 'HAHA, hoe verzin je het?!". In dit geval verbazing om de flauwheid en slechtheid van de grap, in het geval van de dode babies en de vrouwenmishandeling verbazing om de lompheid (en eerlijk is eerlijk, soms ook (toegegeven: enigszins zieke) creativiteit).

Neutral

Nee, ik snap het niet. Dat 'HAHA, hoe verzin je het' maakt bij mij eerder plaats voor een 'Gaver, watvoor enge naarling moet je zijn om zoiets verzonnen te krijgen'.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: