Gewoon te grappig..!!
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Gewoon te grappig..!!
Mijn man moet met de hond naar de dierenarts.. Loopt de deur uit naar de auto.. Komt er achter dat hij de hond vergeten is..!!!
Nog meer mensen met deze grappige acties??
Nog meer mensen met deze grappige acties??
Koeboe82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Gewoon te grappig..!!
Haha, je man last van zwangerschapskwaaltjes? Ik vergeet op het moment echt alles...
Gast- Gast
Hehehehe
Mijn tante liet vroeger altijd haar hondje uit. Dan deed ze de voordeur open, rende hondje vast naar buiten, liep ze een blokje op, deur open, hondje weer naar binnen en klaar (zonder riem)
Zo ook op een ochtend toen ze de deur uit ging, en er halverwege ineens achterkwam dat het eigenlijk wel stil was... Was de hond nog thuis, die zat braaf achter de deur te wachten
Mijn tante liet vroeger altijd haar hondje uit. Dan deed ze de voordeur open, rende hondje vast naar buiten, liep ze een blokje op, deur open, hondje weer naar binnen en klaar (zonder riem)
Zo ook op een ochtend toen ze de deur uit ging, en er halverwege ineens achterkwam dat het eigenlijk wel stil was... Was de hond nog thuis, die zat braaf achter de deur te wachten
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn hond laat zichzelf uit als ik niet snel genoeg ben. Klap... via het katteluik zit ze op het balkon. Klap... weer binnen.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Mijn hond laat zichzelf uit als ik niet snel genoeg ben. Klap... via het katteluik zit ze op het balkon. Klap... weer binnen.
Das lullig als je een rottweiler bent...
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha, oeps! Altijd leuk dat soort dingen.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Gewoon proppen joh.Lejow schreef:Beauty Addict schreef:Mijn hond laat zichzelf uit als ik niet snel genoeg ben. Klap... via het katteluik zit ze op het balkon. Klap... weer binnen.
Gast- Gast
Lejow schreef:Beauty Addict schreef:Mijn hond laat zichzelf uit als ik niet snel genoeg ben. Klap... via het katteluik zit ze op het balkon. Klap... weer binnen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Lejow schreef:Beauty Addict schreef:Mijn hond laat zichzelf uit als ik niet snel genoeg ben. Klap... via het katteluik zit ze op het balkon. Klap... weer binnen.
Of een sharpei..
Hoopje rimpels aan de ene kant, hoopje rimpels aan de andere kant
Lejow- Lady Post-a-lot
Hoop niet dat mijn hond het aan de baby's gaat leren als ze net kunnen kruipen...May schreef:Lejow schreef:Beauty Addict schreef:Mijn hond laat zichzelf uit als ik niet snel genoeg ben. Klap... via het katteluik zit ze op het balkon. Klap... weer binnen.
Gast- Gast
Nou, als de voorkant er doorheen is staat de achterkant strak denk ikLejow schreef:May schreef:Lejow schreef:Beauty Addict schreef:Mijn hond laat zichzelf uit als ik niet snel genoeg ben. Klap... via het katteluik zit ze op het balkon. Klap... weer binnen.
Of een sharpei..
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Hoop niet dat mijn hond het aan de baby's gaat leren als ze net kunnen kruipen...May schreef:Lejow schreef:Beauty Addict schreef:Mijn hond laat zichzelf uit als ik niet snel genoeg ben. Klap... via het katteluik zit ze op het balkon. Klap... weer binnen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Beauty Addict schreef:Haha, je man last van zwangerschapskwaaltjes? Ik vergeet op het moment echt alles...
Moet bijna bevallen he, daar hou ik het maar op.. Maar heb echt zo gelachen!!
Koeboe82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Beauty Addict schreef:Nou, als de voorkant er doorheen is staat de achterkant strak denk ikLejow schreef:May schreef:Lejow schreef:Beauty Addict schreef:Mijn hond laat zichzelf uit als ik niet snel genoeg ben. Klap... via het katteluik zit ze op het balkon. Klap... weer binnen.
Of een sharpei..
Ik rol nu werkelijk van de bank af hier...
Ik word hier (serieus) door mijn vriend EN de katten aangekeken alsof ik niet spoor (*true*)
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik kom er nie meer uit.. ik kan door de tranen amper mijn beeldschermen niet meer zien..
whahahaha
whahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik krijg het beeld van de sharpei ook niet meer van mijn netvlies
Maar ik ben nu wel heel benieuwd wat voor hond je hebt BA. Want zoveel honden passen niet door een kattenluikje lijkt me.
Nou ja ligt er misschien ook maar net aan hoe dik je kat is en hoe groot dus je kattenluikje
Maar ik ben nu wel heel benieuwd wat voor hond je hebt BA. Want zoveel honden passen niet door een kattenluikje lijkt me.
Nou ja ligt er misschien ook maar net aan hoe dik je kat is en hoe groot dus je kattenluikje
May- Ratel
Het werd helemaal grappig toen ik het uit probeerde te leggen aan mijn vriend.. ik kwam niet verder dan halverwege..
Lejow- Lady Post-a-lot
Beauty Addict schreef:Ik heb een golden retriever.
Serieus? :affraid:
En die past door een kattenluikje? Hoe groot is dat kattenluikje dan wel niet? Of heb je gewoon een hele flexibele hond?
May- Ratel
Beauty Addict schreef:Ik heb een golden retriever.
Ff serieus.....
Lejow- Lady Post-a-lot
May schreef:Beauty Addict schreef:Ik heb een golden retriever.
En die past door een kattenluikje? Hoe groot is dat kattenluikje dan wel niet? Of heb je gewoon een hele flexibele hond?
Ik heb een chihuahua...
Gast- Gast
En daar gaaaaaaaaan we weer
Whahahahahha
Of de hond moet in het circus.. Of het kattenluikje is net zo groot als een halve deur
Whahahahahha
Of de hond moet in het circus.. Of het kattenluikje is net zo groot als een halve deur
Lejow- Lady Post-a-lot
Beauty Addict schreef:May schreef:Beauty Addict schreef:Ik heb een golden retriever.
Ik heb een chihuahua...
Crisis.. dit topic kost me mijn hart whahaahahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: