Grappig of aanstootgevend?
+26
Joan
SDL
Rush
SuperGrover
Toet
Bubbelicious
Sterrin_
Exogenesis
Funk
Sugarfall
Luce
Capt'n Zero
mzcharlotte
luisa
Ilovethe90s
Lady Starstruck
Sea of Trees
Melis_je
SoGood
Bazinga
_Femme
Susan
Antibes
Aoi
Razz
Sorrento
30 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Grappig of aanstootgevend?
@ Joan: ik vind dat je het duidelijker had kunnen verwoorden, zelfs al heb je het proberen te corrigeren. "Geen eetgewoonte, maar ze eten het wel degelijk" klinkt voor mij als iets wat niet iedere chinees zou eten, maar toch ook iets wat wel redelijk gangbaar is.
Jij kan er niks aan doen, maar hoe vaak ik wel niet van die domme vragen krijg over freaky gewoonten die chinezen erop na zouden houden. Ik word er soms gewoon een beetje moe van. We (chinezen) zijn met veel ja, en daar zitten ook gekken bij inderdaad. In absolute aantallen waarschijnlijk vrij veel. Maar relatief gezien waarschijnlijk net zoveel als er gestoorde Nlders zijn. Anyway, ik houd er niet van als er weer van dat soort verhalen geplant worden in mensen hun hoofd, het zijn juist dit soort verhalen die mensen het langst onthouden en ook het liefst verder vertellen op het werk, school, feestjes etc. Zodat iedereen weer lekker kan gruwelen en zo'n face kan maken .
Jij kan er niks aan doen, maar hoe vaak ik wel niet van die domme vragen krijg over freaky gewoonten die chinezen erop na zouden houden. Ik word er soms gewoon een beetje moe van. We (chinezen) zijn met veel ja, en daar zitten ook gekken bij inderdaad. In absolute aantallen waarschijnlijk vrij veel. Maar relatief gezien waarschijnlijk net zoveel als er gestoorde Nlders zijn. Anyway, ik houd er niet van als er weer van dat soort verhalen geplant worden in mensen hun hoofd, het zijn juist dit soort verhalen die mensen het langst onthouden en ook het liefst verder vertellen op het werk, school, feestjes etc. Zodat iedereen weer lekker kan gruwelen en zo'n face kan maken .
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Sayuri even off-topic maar ben jij dat ook op je Avatar? Dat meisjes lijkt namelijk heel erg op een oud klasgenoot van mij die nu model is
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik had het inderdaad beter kunnen verwoorden. Ik plaats dit soort dingen écht niet om anderen voor hun hoofd te stoten of te kwetsen. Ik ben gewoon nieuwsgierig. Gelukkig zit ik nog op school, kan ik nog wat tijd steken in dat researchen van mij
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Gelukkig is het geccorigeerd dan, (kon het me al niet voortsellen hoor) maar ik las het ook alsof het een eetgewoonte was.
Gast- Gast
Neeee dat ben ik niet, I wish! Dat is Liu Wen, een bekend top model, maar echt opgegroeid in china, dus niet jouw klasgenootje
Joan: OK! Ik vind het alweer goed!
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Sayuri schreef:Neeee dat ben ik niet, I wish! Dat is Liu Wen, een bekend top model, maar echt opgegroeid in china, dus niet jouw klasgenootje
Oh oke Ze lijkt er serieus wel echt veel op!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: